Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGigantisch drugslab opgerold

Gigantisch drugslab opgerold

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
'Op beide plekken waren zo veel drugs, dat de politie ongeveer een week nodig had om alles te onderzoeken en af te voeren.'

Jaja 'onderzoeken en af te voeren' 😜
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Degene die ze de boel voor rekent daar op kantoor moet ff n andere dealer zoeken, 200 kilo mdma wordt 1.3 milhoen pillen, wordt 10.4 miljoen euro, dat zijn dus pillen van 65 milligram voor 8 euro
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hele grote vangst:

www.l1nieuws.nl

Gigantisch drugslab ontdekt in Duitsland: man (56) opgepakt bij doorzoekingen in Limburg

In een loods in Hückelhoven, net over de grens bij Roermond, heeft de Duitse douane een enorm lab ontdekt waar xtc-pillen werden gemaakt. Een 56-jarige Nederlander werd opgepakt na doorzoekingen in Limburg.
www.l1nieuws.nl www.l1nieuws.nl

Mogelijk kunnen de liefhebbers hier wel last van krijgen op de markt.
Of ben ik blue en heb je gewoon heel veel van dit soort grote lab's :)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaa lekker voor hem
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Hele grote vangst:

www.l1nieuws.nl

Gigantisch drugslab ontdekt in Duitsland: man (56) opgepakt bij doorzoekingen in Limburg

In een loods in Hückelhoven, net over de grens bij Roermond, heeft de Duitse douane een enorm lab ontdekt waar xtc-pillen werden gemaakt. Een 56-jarige Nederlander werd opgepakt na doorzoekingen in Limburg.
www.l1nieuws.nl www.l1nieuws.nl

Mogelijk kunnen de liefhebbers hier wel last van krijgen op de markt.
Of ben ik blue en heb je gewoon heel veel van dit soort grote lab's :)
Klik om te vergroten...
Mwah voor Duitse begrippen is het misschien groot maar in Nederland worden wel vaker zulk soort labs gevonden. Ook wel eens beelden gezien van eentje waar er 150 kilo MDMA per dag geproduceerd werd.

www.bd.nl

Megadrugslab Leende grootste in 20 jaar tijd

LEENDE - Het professionele drugslab dat donderdag door de politie werd aangetroffen aan de Hoogeindseweg 2 in Leende is het grootste lab in 20 jaar tijd. Dit meldt de politie vrijdagochtend. Het megadrugslab zou goed zijn voor de productie van 100 kilo amfetamine (speed) en 150 kilo mdma per...
www.bd.nl www.bd.nl
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Mwah voor Duitse begrippen is het misschien groot maar in Nederland worden wel vaker zulk soort labs gevonden. Ook wel eens beelden gezien van eentje waar er 150 kilo MDMA per dag geproduceerd werd.

www.bd.nl

Megadrugslab Leende grootste in 20 jaar tijd

LEENDE - Het professionele drugslab dat donderdag door de politie werd aangetroffen aan de Hoogeindseweg 2 in Leende is het grootste lab in 20 jaar tijd. Dit meldt de politie vrijdagochtend. Het megadrugslab zou goed zijn voor de productie van 100 kilo amfetamine (speed) en 150 kilo mdma per...
www.bd.nl www.bd.nl
Klik om te vergroten...
Omdat dat drugslab op het terrein van een CDA'er werd gevonden had De Speld wel echt een heerlijk artikel naar aanleiding van het nieuws.

speld.nl

Buma deelt CDA-pilletjes uit om sfeer in het land te verbeteren

Geen flyers, maar harddrugs. Het CDA pakt de campagne deze verkiezingen heel anders aan.
speld.nl speld.nl
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch wel zonde dat het nu vernietigd gaat worden terwijl de drugs afval al in de bosjes gedumpt is.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
En bizar dat ze 3-cmc aan het maken waren. Slimmer was geweest 3-mmc. Meer vraag naar, mede ook omdat het minder bijt in de slijmvliezen (boven of onder).
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeqwyar zei:
Toch wel zonde dat het nu vernietigd gaat worden terwijl de drugs afval al in de bosjes gedumpt is.
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds altijd benieuwd hoe ze het 'vernietigen'. Als je die zooi in de brand steekt komen er toch een flinke stoot chemische gassen vrij. In deze tijd natuurlijk compleet ongeheurd.

Kan me herinneren dat ze het vroeger ol Schiphol gewoon in een container mieterde waar het gewoon weer uit gejat werd(Coke). Was toen heel gedoe over.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Omdat dat drugslab op het terrein van een CDA'er werd gevonden had De Speld wel echt een heerlijk artikel naar aanleiding van het nieuws.

speld.nl

Buma deelt CDA-pilletjes uit om sfeer in het land te verbeteren

Geen flyers, maar harddrugs. Het CDA pakt de campagne deze verkiezingen heel anders aan.
speld.nl speld.nl
Klik om te vergroten...
Fantastisch!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
'Op beide plekken waren zo veel drugs, dat de politie ongeveer een week nodig had om alles te onderzoeken en af te voeren.'

Jaja 'onderzoeken en af te voeren' 😜
Klik om te vergroten...
SkotoeFest XL Edition
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brakka Mang zei:
Ik ben nog steeds altijd benieuwd hoe ze het 'vernietigen'. Als je die zooi in de brand steekt komen er toch een flinke stoot chemische gassen vrij. In deze tijd natuurlijk compleet ongeheurd.

Kan me herinneren dat ze het vroeger ol Schiphol gewoon in een container mieterde waar het gewoon weer uit gejat werd(Coke). Was toen heel gedoe over.
Klik om te vergroten...

Met politie of defensie escorte rechtstreeks naar een verbrandingsoven. OvJ houdt toezicht of niemand een kg mee neemt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."