#1
Ik heb een vaperesso
Ah dat is geen wegwerp.
Dan weet ik niet hoe je moet berekenen hoeveel pakjes omgerekend je rookt.
Mijn ervaring is dat weten echt helpt om die rem te bedienen.
Anders kun je idd met gemak door roken.
Want het smaakt lekker fris.
maak mij zorgen of het niet NOG slechter is dan het pakje peuken dat ik 4 jaar geleden per dag rookte. Ik blijf er maar aan hijsen
Scheelt een hoop dat er geen teer in zit. Dat plakt aan de longblaasjes.
Bij een vape zijn vooral de chemicaliën ongezond. In hoeverre zal nog niet bekend zijn.
Maar zie dat onderzoek in de VK.
Ook geen derde wereld land.
Ook top in onderzoek.
Dus wie geloof je.
Nicotine is idd niet heel ongezond.
Wel heel verslavend. Dus more more more. En dus ook automatisch meer troep binnen
Vooral doordat het niet stinkt/ruikt, kan ik het overal doen.
En dit maakt het idd makkelijk.
Daar waar de sigarettenlucht je vaak remde is nu weg
