#1
Als het maar aandacht krijgt!
Dit is positieve aandacht voor apothekers(assistenten) (M/V/x) want de focus wordt nu gericht op de cruciale rol die deze sector heeft.
Veel beter dan een wat negatieve aandacht van patiënten in paniek tijdens kerst, in de media.
Goed gedaan van de rechtbank, denk ik dan.
Dit is positieve aandacht voor apothekers(assistenten) (M/V/x) want de focus wordt nu gericht op de cruciale rol die deze sector heeft.
Veel beter dan een wat negatieve aandacht van patiënten in paniek tijdens kerst, in de media.
Goed gedaan van de rechtbank, denk ik dan.