Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stil hier, is net alsof de weerwolven iedereen al te grazen hebben genomen"
"Mevrouw Pløp zei: Ik stem overigens voor een versie met dagen van 24u (en dus ook nachten) Klik om te vergroten... +1!"
"LucidLucy zei: @ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?) Klik om te vergroten... Gevalletje liever laat dan nooit, ja graag! Is alweer een tijdje geleden. Je zou bijna denken dat ik alleen hier ben voor het weerwolven... 🤣"