Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke XTC-pil na dood Nederlander op festival

Belgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke XTC-pil na dood Nederlander op festival

45 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Pure speculatie dit over zijn hartproblemen.
Gewoon onderzoek afwachten en fijn dat deze waarschuwing op het forum wordt gedeeld over deze pillen.
Klik om te vergroten...
Ja dat is het toch ook:tongueout:
ik zeg niet: hij had hartproblemen.

Het is alleen dat ik veel verbanden zie tussen covid vaccinaties en onwel worden/hart problemen. (Niet om de covid discussie weer op te rakelen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens het Europees Geneesmiddelenbureau zijn er 3.150 mensen overleden na toediening van het Moderna-vaccin, lees ik. Nog eens 5.757 overleden na Pfizer, 2.308 na AstraZeneca en 314 na de prik van Janssen. Opgeteld: 11.519 ‘vaccinatiedoden’, aldus de site.


Inmiddels zijn dat er zelfs meer dan 12 duizend, ontdek ik als ik het nazoek bij het Europese bijwerkingencentrum EudraVigilance. Echt waar: na toediening van het toch veilig geachte Pfizer-vaccin overleden er 616 mensen aan een immuunstoornis en 735 aan een hartinfarct. Zeven hadden na hun prik suïcidale neigingen, drie kregen een psychose, meer dan honderd mensen werden blind. Wát?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Volgens het Europees Geneesmiddelenbureau zijn er 3.150 mensen overleden na toediening van het Moderna-vaccin, lees ik. Nog eens 5.757 overleden na Pfizer, 2.308 na AstraZeneca en 314 na de prik van Janssen. Opgeteld: 11.519 ‘vaccinatiedoden’, aldus de site.


Inmiddels zijn dat er zelfs meer dan 12 duizend, ontdek ik als ik het nazoek bij het Europese bijwerkingencentrum EudraVigilance. Echt waar: na toediening van het toch veilig geachte Pfizer-vaccin overleden er 616 mensen aan een immuunstoornis en 735 aan een hartinfarct. Zeven hadden na hun prik suïcidale neigingen, drie kregen een psychose, meer dan honderd mensen werden blind. Wát?
Klik om te vergroten...
Dit gaat dan alleen nog maar over mensen die kort na een vaccin overlijden.

Wat ik zie om mij heen en in de media is dat mensen op lange termijn onwel worden. Hier is geen bewijs voor behalve de krantenkoppen over mensen die onwel worden. Ik denk dat dit te linken is aan covid vaccinaties.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Zeven hadden na hun prik suïcidale neigingen, drie kregen een psychose, meer dan honderd mensen werden blind.
Klik om te vergroten...
Wtf? Helemaal de weg kwijt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Wtf? Helemaal de weg kwijt.
Klik om te vergroten...
Maar het is wel veilig (aldus de overheid)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie zegt dat dat aan de vaccinatie te wijten is? Dat was mss sowieso wel gebeurd bij deze gevallen. Is het een bewezen verband?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Maar het is wel veilig (aldus de overheid)
Klik om te vergroten...
Maar ik bedoel een psychose van een vaccinatie? Dat is echt fabeltjes krant nieuws.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Maar ik bedoel een psychose van een vaccinatie? Dat is echt fabeltjes krant nieuws.
Klik om te vergroten...
Corona kan verwardheid veroorzaken. Is een bijwerking die gewoon officieel is.

Dus in die zin ben ik niet verbaasd, wel wtf.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Laten we ontopic blijven. Er zijn al genoeg topics over corona en de vaccinaties!
Klik om te vergroten...
Eens. Laten we het in dit topic even beperken tot de waarschuwing voor hoog gedoseerde pillen en het belang van je drugs te laten testen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En toch blijf ik zeggen dat het niet aan de pil lag, maar aan de manier waarop het slachtoffer ze heeft genomen.

Ik zou pas gaan panikeren als er tientallen anderen doodvallen na het nemen van dergelijk pilletje.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Dit gaat dan alleen nog maar over mensen die kort na een vaccin overlijden.

Wat ik zie om mij heen en in de media is dat mensen op lange termijn onwel worden. Hier is geen bewijs voor behalve de krantenkoppen over mensen die onwel worden. Ik denk dat dit te linken is aan covid vaccinaties.
Klik om te vergroten...
iemand met gezond verstand die kritisch naar de situatie kijkt en zegt waar het op staat.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Volgens het Europees Geneesmiddelenbureau zijn er 3.150 mensen overleden na toediening van het Moderna-vaccin, lees ik. Nog eens 5.757 overleden na Pfizer, 2.308 na AstraZeneca en 314 na de prik van Janssen. Opgeteld: 11.519 ‘vaccinatiedoden’, aldus de site.


Inmiddels zijn dat er zelfs meer dan 12 duizend, ontdek ik als ik het nazoek bij het Europese bijwerkingencentrum EudraVigilance. Echt waar: na toediening van het toch veilig geachte Pfizer-vaccin overleden er 616 mensen aan een immuunstoornis en 735 aan een hartinfarct. Zeven hadden na hun prik suïcidale neigingen, drie kregen een psychose, meer dan honderd mensen werden blind. Wát?
Klik om te vergroten...
En deze cijfers zijn niet eens accuraat. Opgeteld over de hele wereld zijn er al meer dan 2 miljoen ( inmiddels ligt het hoger ) overlijdende na het covid Vaccin. ( plotselingen overlijden ) Hiervan zien wij niks in de media. Ik hoor wel van mensen die zichzelf hebben laten vaccineren dat ze zich niet goed voelen. en toch door gaan met een boost halen. Mensen leiden aan het stockholm syndroom en kunnen tegenwoordig niet meer kritisch nadenken en bij hun rationele denk vermogen komen. Het is een feit dat Cojona op zichzelf niet dodelijk is. Het is zo dodelijk als een andere griep.
Mensen verklaarde mij vorig jaar voor gek toen ik vertelde dat je zometeen alleen nog toegang krijgt wanneer men gevaccineerd is. Mensen lachtte mij uit. Ik heb vorig jaar verteld wat er aan zat te komen en het komt allemaal uit. Wie is hier nu wappie? de mensen die in angst leven of de mensen die oprecht onderzoek doen naar hetgene waarover het zou moeten gaan. Morgen willen ze de QR code in gaan zetten. Dit noemen we medisch appartheid verdeeldheid etc. Dit is wat de overheid wilt. Verdeel en heers etc ga zo maar door. Ze willen de wereldbevolking uitdunnen naar 500 miljoen wereldpopulatie staat op de georga stone. Klimaat halen ze erbij. Hoax Global warming etc. Alles is met elkaar verbonden. cojona, 5G, global warming etc. Mensen trappen hier nog steeds in op de dag van vandag en lachen ons / mij nog altijd even hard uit.
Uiteindelijk zal de waarheid boven water komen.
uiteindelijk komen ze allemaal voor het tribunaal te staan.
Want de overheid pleegt hier een misdaad tegen de mensenrechten. Ze hebben de neurumberg code verbroken 2.0 wat na de tweede wereld oorlog is ingevoerd.

Ik ga hier nu over stoppen op deze forum want ook op deze forum zitten veel mensen die deel nemen aan het de great reset. Omdat men nog steeds de regels volgt van de overheid. Wanneer men in opstand komt en gaat opstaan voor onze mensenrechten kan de overheid niks meer. Onze buurlanden zijn tenminste wel waker!!!!!!!!
daar zien wij niets van in de mainstream media. Er gaan dagelijks miljoenen mensen de straten op om hun stem te laten horen!!!!!!!
Hier in Nederland hebben we af en toe een slappe demonstratie in den Haag of Amsterdam. Laatst met 250.000 man in Amsterdam! wat horen wij in het nieuws. 10.000 man!! ze willen het niet naar buiten brengen wat er gaande is!

Er zullen veel mensen zijn die dit misschien lezen en denken weer een complot gekkie of iemand die in psychose zit ( want zo werd ik een paar maanden geleden hier ook neergezet!

Weet dat jij bij het juiste eind zit! Medestrijder! POWER TO THE PEOPLE!!! WE ARE THE 99% ALL LIVES MATTERS. UNVACCINETLIVES MATTERS!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Laten we ontopic blijven. Er zijn al genoeg topics over corona en de vaccinaties!
Klik om te vergroten...

Eik zei:
Eens. Laten we het in dit topic even beperken tot de waarschuwing voor hoog gedoseerde pillen en het belang van je drugs te laten testen.
Klik om te vergroten...


@WeAreThe99%

Er zijn al zat corona topics. Daar is alles al verteld gezegd en gedeeld.

Dit topic gaat NIET over corona. (Gelukkig!)
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
En toch blijf ik zeggen dat het niet aan de pil lag, maar aan de manier waarop het slachtoffer ze heeft genomen.

Ik zou pas gaan panikeren als er tientallen anderen doodvallen na het nemen van dergelijk pilletje.
Klik om te vergroten...
In Nederland is er gelukkig niet heel veel vervuiling maar laatst was er DOC in pillen gevonden en nu weer MDMA met PMMA en pillen met 4 verschillende cathinone stoffen. [1]
Dus er kan zeker wel wat met de pillen zijn belangrijk om drugs te laten testen.

1: https://www.drugs-test.nl/lijst-extra-riskante-tabletten
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
snorlax zei:
In Nederland is er gelukkig niet heel veel vervuiling maar laatst was er DOC in pillen gevonden en nu weer MDMA met PMMA en pillen met 4 verschillende cathinone stoffen. [1]
Dus er kan zeker wel wat met de pillen zijn belangrijk om drugs te laten testen.

1: https://www.drugs-test.nl/lijst-extra-riskante-tabletten
Klik om te vergroten...

Valt me wel op dat laatste tijd meer vervuilde pillen opduiken. Ook in andere landen. In de UK werd dit al bevestigd. Vorige jaren was tot 93% enkel puur MDMA getest. Dit jaar is dit amper 45%. 2010 tot 2016 kwam er bijna elke week een nieuwe druk op de markt. Denk dat het oprollen van die grote labos waar miljoenen pillen of tonnen MDMA geproduceerd kon worden en de grote darknet busts degelijks wel iets met de markt gedaan heeft. Men kan wel zeggen het is een peulschil maar sinds dan gaat het toch echt bergaf met de XTC productie/handel.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
@WeAreThe99%

Ik had vrij duidelijk aangeven dat iedereen even on-topic moest blijven en jij begint meteen een hele onzinnige post met onwaarheden over Corona. Dat is dus niet de bedoeling. Beschouw dit maar als officiële waarschuwing. De volgende keer krijg je een Ban.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ik ben zelf 52 en ga volgende maand naar een Dance feest in België.
Als vader van twee kinderen schrik ik toch van zo’n bericht: ik had dit ook kunnen zijn.
Ik ben gezond, sportief en combineer geen drugs met elkaar, heb pillen die zijn getest, ik doseer normaal, drink op zo’n avond alleen water.
Hoewel de oorzaak nog niet bekend is van het overlijden van deze man, weet ik zelf ook goed dat drugs altijd gevaarlijk is of kan zijn. Het is niet goed voor je.
En toch accepteer ik dit risico.
Zal zorgen dat ik zo fit en gezond mogelijk aan de start verschijn op 8 oktober in Brussel 💪💪
Klik om te vergroten...
Beter om Aquarius te drinken of iets soortgelijks.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
@WeAreThe99%

Ik had vrij duidelijk aangeven dat iedereen even on-topic moest blijven en jij begint meteen een hele onzinnige post met onwaarheden over Corona. Dat is dus niet de bedoeling. Beschouw dit maar als officiële waarschuwing. De volgende keer krijg je een Ban.
Klik om te vergroten...
Rustuug, Is goed man.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Valt me wel op dat laatste tijd meer vervuilde pillen opduiken.
Klik om te vergroten...

Ja mij ook! dat is wel geen goede ontwikkeling. Vooral de tabletten met DOC was een bericht waar ik wel even stil van werd. Begrijp ook niet welk figuur dit verzonnen heeft. Alleen maar verliezers lijkt me. Dat gaat echt heel snel heel erg fout als je geen idee hebt (zelfs als je wel weet wat je doet is het een uitdaging soms.. :wink:) en onderstreept tegelijkertijd echt het belang van testen en in de gaten houden van sites die berichten over mogelijk gevaarlijke pillen.

Voor wie 'm niet kent is dit misschien nog een goede (Duitstalige) aanvulling:
https://saferparty.ch/231.html
https://de.know-drugs.ch/drugchecking

1634702026429.png
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
www.nu.nl

Belgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke xtc-pil na dood Nederlander op festival

Het parket van de Belgische provincie Limburg waarschuwt voor bepaalde xtc-pillen die in omloop zijn. Vrijdag overleed een 54-jarige Nederlandse man die deze xtc-pillen op zak had op het dancefestival Extrema Extra in het Belgische Houthalen-Helchteren. Het is nog niet duidelijk of de drugs in...
www.nu.nl www.nu.nl

—

Belgisch OM waarschuwt voor gevaarlijke xtc-pil na dood Nederlander op festival​


18 september 2021

Het parket van de Belgische provincie Limburg waarschuwt voor bepaalde xtc-pillen die in omloop zijn. Vrijdag overleed een 54-jarige Nederlandse man die deze xtc-pillen op zak had op het dancefestival Extrema Extra in het Belgische Houthalen-Helchteren. Het is nog niet duidelijk of de drugs in verband staan met het overlijden van de man.

De Nederlander raakte vrijdag onwel op het festivalterrein, waar hij is gereanimeerd. Vervolgens is hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Genk vervoerd, waar hij overleed.

De drugs die de man op zak had, bevatten volgens het parket twee keer zoveel MDMA als normaal en zijn in potentie dodelijk. De betreffende tabletten zijn voorzien van het logo van de modeontwerper Philipp Plein.
Het parket benadrukt dat het nog niet bekend is of de man door deze drugs gestorven is. "Onderzoek zal dit uitwijzen. Er zal nog een autopsie plaatsvinden."



Parket Limburg wil waarschuwen voor deze Philippe Plein XTC tabletten die in omloop zijn. Bevatten dubbele dosis MDMA als gewoonlijk en dus potentieel letaal.

ParketLimburg
ParketLimburg16:48 - 18 september 2021
Klik om te vergroten...
Ik heb twee van deze pillen gehad, ze zijn inderdaad zwaar gedoseerd. Ik nam er op 1 nacht altijd maar de helft van verdeeld in twee kwarten en dat ging prima. Wel knallende koppijn de volgende dag, maar dat heb ik wel vaker ook met rode wijn enzo.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."