Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "We worden genoemd" Topic

Het "We worden genoemd" Topic

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/nieuwe-drug-3-mmc-duikt-op-in-zeeland~a7065f97/ :tongueout:
M
MacLeodLid
Nieuwsbericht / column / blog / aflevering / uitzending tegengekomen waarin Drugsforum.nl wordt genoemd? Dump hier de link!

M
MacLeodLid
Medisch Contact 2 juli 2020: https://www.medischcontact.nl/opinie/blogs-columns/column/oxy-handgeschreven.htm
R
RivalrieLid
BraboF zei:
m.nieuwsblad.be

Internetforum ontmaskert drugsdealers

Een 21-jarige man uit Houthalen en een 22-jarige man uit Zonhoven zijn door de politie als drugsdealers ontmaskerd nadat ze onder een pseudoniem meer dan 2.000 berichten hadden gepost op een Nederlands internetforum over drugs. De politie concludeerde daaruit dat het duo xtc, vloeibare xtc...
m.nieuwsblad.be m.nieuwsblad.be

Rechtspraak.nl - Zoeken in uitspraken

Zoeken in uitspraken
uitspraken.rechtspraak.nl

Oei:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dus als ik veel post ben ik een dealer? Haha
i
inner_searchLid
KlaasVaak zei:
Vloeibare XTC?
Klik om te vergroten...
Ghb
*
*.exe2.0Lid
Vice 2017

www.vice.com

De moderators van Drugsforum vertellen over crackdates en leden met weggesnoven neuzen

Er zijn heel wat bizarre topics en reacties geplaatst de afgelopen vijftien jaar.
www.vice.com www.vice.com
Z
ZeelanddudeLid
wat dacht je van deze nog:
www.omroepbrabant.nl

Gebruikers over Tilburgse drugsprijslijst: ‘Zulke dealers sla ik liever over!’

De politie heeft twee mannen opgepakt die begin dit jaar een drugsprijslijst in Tilburg verspreidden. Op het forum voor drugsgebruikers, drugsforum.nl, is eerder met de nodige hilariteit op de lijst gereageerd: ‘Ik kreeg zowat een astmatische aanval van het lachen!’.
www.omroepbrabant.nl
R
RivalrieLid
www.vice.com

Het drugsforum is de allermooiste plek op het internet

Nergens anders zijn mensen zo eerlijk over hun gebruik.
Z
ZeelanddudeLid
oh boy, we arer famous :openmouth:
en dit is zomaar na een kwarteirtje zoeken.
www.vice.com

Het drugsforum is de allermooiste plek op het internet

Nergens anders zijn mensen zo eerlijk over hun gebruik.

www.omroepbrabant.nl

Fentanyl is dodelijk, maar deze mensen zijn er dol op: 'Wat een spul!'

In een schuurtje in Eindhoven dook vorige week een kilo fentanyl op. Dat is een in Nederland relatief onbekend opiaat, een afgeleide van morfine die voorgeschreven wordt als pijnstiller. En die ook veel gebruikt wordt voor de lol of uit verslaving, zo blijkt uit een rondgang online. En dat...
www.omroepbrabant.nl

Alles over wiet en andere drugs op het DrugsForum - Cannabis Magazine - 420 MOMENT .NL

Alles over wiet en andere drugs op het DrugsForum, het nederlandse forum over (soft/hard) drugs.
420moment.nl 420moment.nl
F
FyrckantLid
Tip: backlink checker gebruiken!

Backlinks: Je gratis backlink checker tool

Kom erachter wie er naar jou en naar je concurrentie linkt met onze gratis backlink checker. Gebruik hem om links te bouwen en je rankings te verbeteren.
neilpatel.com neilpatel.com
B
BraboFLid
mellowed.nl

Help, ik heb geen dealer! Wat nu? | Mellowed

Heb je een feestje gepland, kom je tot de schrikbarende conclusie dat je even geen dealer kan vinden. Dus bij deze: wat te doen als je geen dealer hebt?
mellowed.nl mellowed.nl
B
BraboFLid
m.nieuwsblad.be

Een 21-jarige man uit Houthalen en een 22-jarige man uit Zonhoven zijn door de politie als drugsdealers ontmaskerd nadat ze onder een pseudoniem meer dan 2.000 berichten hadden gepost op een Nederlands internetforum over drugs. De politie concludeerde daaruit dat het duo xtc, vloeibare xtc...

Zoeken in uitspraken

B
BraboFLid
www.vice.com

Wat je het beste kan doen als je plafonddienst hebt

Je hebt iets te laat nog iets in je neus of mond gestopt, en nu lig je met wijde ogen in je bed. Oei!
K
KlaasVaakLid
BraboF zei:
m.nieuwsblad.be

Zoeken in uitspraken

Klik om te vergroten...
Vloeibare XTC?
R
RivalrieLid
KlaasVaak zei:
Vloeibare XTC?
Klik om te vergroten...
Ja vroeg ik mij ook al af. Doen ze dan xtc in water? Of bedoelen ze de legale versie van de smartshop?
D
De ApothekerLid
*.exe2.0 zei:
Vice 2017

www.vice.com

De moderators van Drugsforum vertellen over crackdates en leden met weggesnoven neuzen

Er zijn heel wat bizarre topics en reacties geplaatst de afgelopen vijftien jaar.
Klik om te vergroten...
Geniaal 😂
Z
ZeelanddudeLid
:grimacing::)

www.vice.com

Wat zijn je rechten als je baas je op drugs wil testen?

Je mag een speekseltest weigeren, maar dan kan je wel in de problemen raken.
T
TijdloosLid
We staan ook in de laatste versie (het niet voor losse verkoop magazine) van Mainline. Heb de foto even niet erbij zal die zo maken.staan we op hoge plek voor betrouwbare bronnen van informatie over drugs.
En wat screenshot(s) over 3mmc van DF alleen vergaten ze de likes te anonimiseren 😜
Foto volgt nog20221201_151128.jpg20221201_151113.jpg

PS deze `gratis magizine is o.a bij verslavingscentra en dergelijk instituties. Ook bij alle GGD zover ik weet. weet bij mensen die er wat aan hebben mochten men in die situatie zijn.
Peace:crossfingers:
T
TijdloosLid
Kordie zei:
@Tijdloos ik kwam jou tegen op / via google waarin je een interview geeft over DF :)

www.vice.com

_____

Edit;
Hier nog een artikel https://www.vice.com/nl/article/het-drugsforum-is-de-allermooiste-plek-op-het-internet/
Klik om te vergroten...
Haha ja dat was een erg leuk artikel samen met @ZERO- toen samen 😉 good memories
Vooral het eerste artikel vond ik het leukste. Handig om journalisten te kennen/samen mee te wonen. En was een grote piek van bezoekers op DF vlak nadat het eerste artikel op VICE stond 😉
K
KordieLid
@Tijdloos ik kwam jou tegen op / via google waarin je een interview geeft over DF :)

www.vice.com

_____

Edit;
Hier nog een artikel https://www.vice.com/nl/article/het-drugsforum-is-de-allermooiste-plek-op-het-internet/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."