Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine kopen

Heroine kopen

23 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PHMFLid
01-01-2024, 00:00
#1
Audio Scum zei:
Probeer een spannede hobbie te zoeken of zo iets. Ga op zo`n klim school of gebruik een keer Iboga of zo als je van het uiterste houd.
Klik om te vergroten...
Computeren is mijn hobby, maar ik hak de knoop door en ga morgen zelf wat ophalen. Dan weet ik tenminste dat het super goeie is. Ha lekker.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonde. Jammer wat verslaving met je doet.
Misschien ben je een hele aardige kerel maar dit is gewoon treurig.
Accepteer dat je verslaafd bent en stop ermee.

Ik weet natuurlijk niet wat jou relatie is met je pleegouders maar ik kan me voorstellen dat het mensen zijn met een ideologie en met een warm hart. (anders word je toch geen pleegouder?)

Je moet zeker doen wat jij wilt met je leven maar het zou zonde zijn als je straks om 50 cent bij het station moet gaan bedelen omdat je "vroeger" verkeerde keuzes maakte.

Nogmaals, doe wat je zelf wilt maar je verhaal van niet lekker in je vel zitten en de hunkering naar opiaten is vaak geen goede combinatie.
P
PHMFLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psilo zei:
Zonde. Jammer wat verslaving met je doet.
Misschien ben je een hele aardige kerel maar dit is gewoon treurig.
Accepteer dat je verslaafd bent en stop ermee.

Ik weet natuurlijk niet wat jou relatie is met je pleegouders maar ik kan me voorstellen dat het mensen zijn met een ideologie en met een warm hart. (anders word je toch geen pleegouder?)

Je moet zeker doen wat jij wilt met je leven maar het zou zonde zijn als je straks om 50 cent bij het station moet gaan bedelen omdat je "vroeger" verkeerde keuzes maakte.

Nogmaals, doe wat je zelf wilt maar je verhaal van niet lekker in je vel zitten en de hunkering naar opiaten is vaak geen goede combinatie.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk ik doe het niet. Mijn pleeg ouders geven heel veel om mij en ik heb nu kansen die ik waarschijnlijk nooit meer krijg. Ben ook bezig met een reintergratie traject en wil dit niet op het spel zetten. Bedankt voor je adviezen.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cool!! Hou vol, het zal niet makkelijk zijn, maar als je door kan zetten kun je jezelf de hand schudden!

Als je het moeilijk krijgt in je leven, bedenk dan dat het leven gewoon soms KUT is. Daar kan niemand iets aan veranderen behalve je eigen opstelling hiertegenover. Verschuilen in drugs is helaas geen optie en is uitstel van executie.

Veel succes jongen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."