#1
Wat schiet ik met zon bericht op?Deranged zei:
Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weetcaatje zei:
PHMF zei:Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weetcaatje zei:

PHMF zei:Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet
Iemand kan toch tegen betaling wat opsturen via de post.zommes zei:PHMF zei:Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet
Jij kan niet eens zelf bedenken dat heroine via internet kopen niet kan op deze manier.
Wat is er dan zo raar aan. Heb je wel een beetje ervaring in de drugs wereld.Psilo zei:Echt onzin dit.....ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is....![]()
Wat voor drugs gebruik jij. En hoe vaak?Psilo zei:Tja......zit wat in. Treurig dan als dat je werkelijkheid is.
Maar goed, succes dan maar.
Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.Psilo zei:Ik weet niet wat dat er toe doet.
Het was niet cynisch bedoeld hoor. Als je echt zo hard op zoek bent en alles probeert te doen vind ik dat treurig....(van heroine dan)
Maar dat zal wel heroine zijn...daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
PHMF zei:Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.
Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?
Ja dat over internet is een beetje stom. Ik was op dat moment wanhopig. En ik vraag niet over adresjes want ik ken mensen die dealen maar niet in de buurt. Dan moet ik 1,5 uur reizen heen en terug. Dat is 3 uur en dan nog kopen en gebruiken. ''Pleegouders'' hebben me dan door en zet ik mijn verblijf op het spel. Wil niet weer op straat leven en in en uit de gevangenis voor delicten die ik dan uiteindelijk weer zal plegen. Ik ben al verschillende keer opgenomen geweest maar val iedere keer weer terug. Ben op dit moment bezig om codeine uit tabletten te halen. Misschien krijg ik daar een kick van. Ik ben iemand die grenzen wil overscheiden.Saivy zei:PHMF zei:Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.
Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?
Je accepteert het niet dat ze je willen helpen, en toch woon je daar, dus accepteer je het eigenlijk wel![]()
Als je in de knoei zit met jezelf, zou het dan niet beter zijn dat je ergens professionele hulp erbij haalt en stopt met die shit, want je verknoeit idd jezelf maar als je zo doorgaat ga je ook andere mensen ermee kwetsen, je zegt het allemaal zelf, en toch besef je het niet.
En dat van dat internet, was je nu eigenlijk echt serieus?!Je zegt tegen Caatje dat ze niet veel weet, als jij er veel zou over weten, dan zou je niet komen gissen naar adresjes,vragen waar je het allemaal vandaan kunt halen, en al helemaal geen zo'n idiote vragen ivm het internet..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."