Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben er klaar mee.

Ik ben er klaar mee.

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig verhaal weer.
Ik hoop dat het je lukt om een nieuw leven te beginnen zonder dat spul.
Je staat er duidelijk zelf achter, en dat is al een goed begin. Hou ons op de hoogte als dat even kan. In ieder geval, veel succes en sterkte met dat gesprek en met je stoppoging. Je komt er vast wel uit.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel succes ermee, ik weet dat je het kan!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat mooi dat je een voorbeeld neemt aan fnea. Jij ook heel veel sterkte. In de toekomst zien we je schrijfwerk wel in de schappen liggen :). Ga ervoor!!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
de vorige keer deed ik een poging, ik ben nu vast besloten.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
En bedankt voor de positieve reacties :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nu vastbesloten bent, al wat stappen hebt ondernomen, heb ik er wel een goed oog in :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel veel succes BillyBilo!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
needlefreak zei:
Heel veel succes BillyBilo!
Klik om te vergroten...
hetzelfde!
gewoon voor gaan, je zal zoooo trots en tevreden zijn over jezelf als je je echt clean kunt noemen!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr.jiho zei:
needlefreak zei:
Heel veel succes BillyBilo!
Klik om te vergroten...
hetzelfde!
gewoon voor gaan, je zal zoooo trots en tevreden zijn over jezelf als je je echt clean kunt noemen!
Klik om te vergroten...

Helemaal clean zijn moet niet voor mij. Gewoon in de hand houden. Lukt dat niet, dan moet ik (verplicht) naar een therapeutische gemeenschap voor drugverslaafden. Een programma van anderhalf jaar. Dat zie ik niet echt meer zitten, dus ik zal mijn best doen. :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
needlefreak zei:
Mr.jiho zei:
needlefreak zei:
Heel veel succes BillyBilo!
Klik om te vergroten...
hetzelfde!
gewoon voor gaan, je zal zoooo trots en tevreden zijn over jezelf als je je echt clean kunt noemen!
Klik om te vergroten...

Helemaal clean zijn moet niet voor mij. Gewoon in de hand houden. Lukt dat niet, dan moet ik (verplicht) naar een therapeutische gemeenschap voor drugverslaafden. Een programma van anderhalf jaar. Dat zie ik niet echt meer zitten, dus ik zal mijn best doen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dankje voor het succes wat je me wenst, ik weet ook wel dat het wel mogelijk is om héél af en toe te gebruiken, ééns in de twee maanden ofzo, en dan ook echt maar ééns. maar eerst maar eens zorgen dat ik er helemaal vanaf ben :wink:
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben benieuwd
e
ex-ex-userLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey man ik wens je egt veel succes maarre vind je dat laaste nie wat vreemd je zeg in je verhaal ik begon met eens in de maand maar werdt steeds meer verslaafd beter er nooit meer aan beginnen met zo'verhaal vol redenen om te stoppen hoort het te lukken:wink:

wens je zeer veel succes
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel veel suc6 ook, en ik hoop echt dat het je lukt en dat je vastbesloten bent om er mee te stoppen. :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
heel veel succes en sterkte :wave:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een ex- ex-gebruiker gebruikt weer, is 't niet?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel succes gewenst. Volgens mij ben je een goede kerel en sterk als je maar de motivatie in jezelf kan vinden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Good luck, Bilo. :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je bent er duidelijk klaar mee, en dat is maar goed ook, zo.
Je vergooit je leven door aan de dope te blijven hangen!
Succes Billy.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eens begonnen, nog nooit gewonnen.

In het begin waren er van die tijden dat je eens per maand
een streep haalde en dat je daarmee toe kon, nu zit ik op een ander
halve gram per 2 dagen, een raar fenomeen wat zich tolerantie noemt.
Tolerantie bouwt zich altijd sneller op dan dat je in de gaten hebt, net
zoals een verslaving. Vaak hoor je mensen zeggen dat je het wel in de gaten
hebt dat je een verslaving hebt, maar dit is gezegd door mensen die nog nooit ergens verslaafd aan zijn geweest. April 2005 en we deden niets anders dan benzo's slikken, xanax, rophynol, valium, temazepam en de wat mindere oxazepam 50, een rare gewaarwording want een dag kan lijken alsof het maar drie uurtjes zijn geweest en op een gegeven moment ga je zelfs weken missen, in de zin van dat ze er niet zijn geweest, we lagen groten deels van de dag op de bank filmpjes te kijken en bier of wodka te drinken, als je aan benzo's zit, dan weet je dat je op een gegeven moment weinig zinvolle emotie hebt, 1 van de enigste emoties die je wél hebt zijn rare agressieve buien, en de gigantische bad ass uithangen. Doordat er zo weinig emoties zijn, is de overstap naar heroine makkelijk gemaakt. De eerste paar keer was ik er vrij ziek van, de keren erna wist ik dit te sussen door op mijn rug te gaan liggen, en dan ebte het weer weg. 1 keer heb ik geshot, of nou ja, me laten shotten, en dit was de meest vreemde gewaarwording die ik ooit heb mee gemaakt. Tourniquet om mijn arm, (ik weet niet hoe het ding in het nederlands heet) en ik tikte een paar keer op mijn ader en daar was hij al, een klein prikje en heel langzaam werd de plunger naar beneden gedrukt, een fractie erna en ik voelde het opkomen, doorstromen of hoe je het maar wil noemen, ik voelde het overal, van top tot teen, ik begon me kalm te voelen en ik settelde mezelf in een hangmat, ik voelde me nog nooit zo goed. Ik schommelde zachtjes heen en weer en de haak waar de hang mat mee was bevestigd schoot uit de muur en ik kwam op de grond terecht, ik krabbelde opzij en ging op het matras liggen, ik was verkocht. Ik nam mezelf voor om benzo's af te gaan bouwen door begeleiding van mijn moeder, die zelf ook benzo's slikt om medische redenen, en dit al zo'n 17 jaar doet, het lukte aardig en ik begon rustig aan over te stappen op heroine, eens per maand, twee keer permaand, en zo ging het een tijdje door, verschillende gesprekken gehad met mentoren die zich zorgen om me maakten en aan mijn ouders vertelden dat ze dachten dat ik misschien autistisch was omdat ik zo in mijn eigen wereldje leefde, natuurlijk onzin. In of Rond deze tijd kreeg mijn moeder een terug val en kreeg een bijverschijning van haar ernstige depressies rapid cycling genaamd, ze ondernam een zelfmoord poging die mislukte doordat haar maag werd leegepompt, ik kotste een paar keer en verloor een stukje hoop wat ik nog steeds niet terug heb, ik begon meer te gebruiken en alles bleef onveranderd, tot op de decembermaand van dit jaar en ik begon een stop poging die natuurlijk mislukte, ik had een uitgever die mijn stukken wou publiceren maar door niet aan de deadline te voldoen(4 keer) verloor ik deze ook, ik ben high, maar ik heb het denk ik wel gehad met deze klerezooi, ik ga het uitzoeken en ik ga stoppen, afbouwen en dan rustig aan stoppen, fnea achter na, op naar een leven! Ik heb over 2 weken een gesprek met mijn psychiater en ik ga me laten opnemen in een kliniek, ik ben er klaar mee. done.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb hier papavers groeien,
maar als ik dit lees durf ik t niet eens meer te
gaan gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."