#1
OK alvast bedankt


sebbe zei:en om in je spuit te trekken, gebruiken jullie daar voor een watje/sigarettenfilter?
Bij coke doe ik dat niet, maar bij mijn b zater er allemaal zwarte deeltjes in![]()
dus trok ik het in de spuit door de naald in een watje te steken,
hoeft dit normaal bij witte ook?
verlies je dan niet teveel?
![]()
![]()

sebbe zei:nu laat ik mijn arm genezen en later doe ik het nog eens.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."