#1
ik heb t gehad toen ik in ziekenhuis lag voor longontsteking.
vond t maar weinig voorstellen, verdoofd alleen pijn en that's it.
voor mij had t geen geestelijke werking, slikte t wel dagelijks daar.
oxycontin was sexier.
vond t maar weinig voorstellen, verdoofd alleen pijn en that's it.
voor mij had t geen geestelijke werking, slikte t wel dagelijks daar.
oxycontin was sexier.
