Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe voelt het nou?

Hoe voelt het nou?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat voel je nou eigenlijk bij heroïnegebruik?
(ik weet het, een beetje cheesy, maar via de zoekoptie wilde het niet echt lukken)

Gelieve geen antwoorden zoals "ja man, je voelt je echt chill en zo en je vergeet al je zorgen" want dat heb ik ook met alcohol, coke, pillen, speed en wiet.
Geef vergelijkingen met de bekende drugssoorten en ik zal je waarschijnlijk veel beter begrijpen.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je voelt het niets.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb geen flauw idee meer wat ik ooit lang geleden in het begin voelde.

iets als actief knikkebollend zeg maar heel stoned maar toch helder op een andere manier.. al was dat snel over en merkte ik er steeds minder van als ik het rookte. na een tijdje rookte ik vrnml om niet ziek te worden, want echt veel merken deed ik alleen als ik erg veel rookte of er bij ging blowen bijvoorbeeld.

verder niet te vergelijken met de wat actievere middelen als pep, wit en snoepjes enzo. sterker nog .. die snoepjes zijn tien keer leuker, alleen niet voor elke dag :mrgreen:

:wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met heroine, maar ik ken via mijn werk wel mensen die met een heroine verslaving kampen. Men geeft vaker aan dat ze het gebruiken, omdat het (in het begin) "alle gevoel" weg neemt. Van pijn, tot verdriet, tot honger! Of lijkt weg te nemen, want natuurlijk gaat verdriet / pijn niet over door bruin. Dit een antwoord dat ik veel hoor.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
voel je je niet euforisch ofzo,, is het enige wat het zo verslavend maakt het after kut gevoel en niet het effect zelf??
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is nog beter dan een orgasme :hearteyes:
Mannelijke dan.. :sunglasses:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
of je neemt gewoon een keer een goeie vriendin :wink:

dat afstompende klopt trouwens wel als een bus :)


:wave:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chinezen; hoe voelt het

De Kanarie betikt het evenals mijn bevindingen. Je voelt je stoned...maar dan "helder". De eerste keren dacht ik nog: "is dit alles, blowen is veel heftiger". Maar uiteindelijk vond ik Hero veel relaxter dan blowen.

Vanaf mijn vijftiende tot mijn achttiende heb ik fulltime geblowd. Toen kwam Bruin om de hoek kijken... Dit was voor mij zoveel relaxter dan blowen.

Ik ben toen ook gestopt met roken, XTC, Speed, Paddo's. Allemaal ingeruild voor één andere drug... Deze ruil heeft voor zo'n acht á tien jaren stilstaan betekent.

Maar ja, alles heeft uiteindelijk een doel cq. nut. Tenminste, dat is voorlopig mijn houvast :wink:

Groet,

Eend
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blowen, drinken etcetera is toch ook erg lekker en kan eventueel voor euforie zorgen?!

Dat doet dit middel ook. Het geeft alleen een éxtra gevoel van welbehagen indien je het een tijdje niet gebruikt hebt en weer gaat gebruiken. Je hele lijf plus geest voelt dat dit het enige is wat je dan gelukkig kan maken / een beter gevoel gaat geven.

Pas wanneer je weer van die drug af bent, kan je het allemaal gaan relativeren.

So... het is een erg link goedje, de klap komt uit een hoek die je niet verwacht.

Gr.,

Eend
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
^Het leek mij al erg vanzelf sprekend dat het zo in zijn werking ging.

Pas als ik word opgehangen ga ik vooraf enorm veel bruin roken :smoke:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het voelt als een warm veilig dekentje...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees het boek van Christiane F...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anders dan ik me nu voel! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."