Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud worden

Oud worden

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaja, dat zal wel! Ik over anderhalve week :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog een paar nachtjes en dan staat er voor ons Leeuwen weer een jaartje op de teller bij.

Ik feliciteer je alvast, jaja!

Gr.,

Eend
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
silverfish zei:
Ben ook een leeuw. Net jarig geweest, grappig, 3 leeuwen op een rij..
Klik om te vergroten...

Oh nee, het is een complot van 't Universum... Het schept een hoop duidelijkheid voor mij, dat zeker.

Zilvervis, hierbij natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd.

Groetjes,

Eend
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij ook van harte Speeseend en alle andere leeuwen hier.. Ik zag je laatsts op Opio.. lees je je posts wel eens daar?
Ik ben nog steeds van de bruin af maar gebruik nog wel tramadol en/of een lage dosis methadon (10 a 15 mg) op doktersvoorschrift. Ja, het blijft een moeizaam gezwoeg, ik voel me nooit meer 100%, lichamelijk noch geestelijk.
Maarja, toch al meer dan 6 jaar van de bruin af. Dat is ook wat waard.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#5
sjah dat kan ik voorlopig niet zeggen ... dat ik in mijn volwassen leven zes jaar lang van de bruin af ben geweest :)

nog gefeliciteerd allemaal ... ik was jullie als kreeft net voor ... :wave:

:wave:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gefeliciflapstaart jullie.

Ik ben een stier.
Eigenlijk.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben ook een leeuw. Net jarig geweest, grappig, 3 leeuwen op een rij..
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was info aan het zoeken over Opiaten.
En toen kwam ik tegen dat mensen oud konden worden met opiaten.
Ze zijn niet slecht voor het lichaam... bij gebruik en onder controle houden van psychise :kots:
Hetzelfde gecontroleerd gebruik kan ik ook niet echt verstaan.
Kan dit?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat hij (de TS) probeert te vragen of je oud kan worden met heroïne als je je lichamelijk goed verzorgt en geestelijk ook nog eens niet verslaafd raakt.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Oftewel hij wil weten of heroïne schadelijk is.

(let op mensen, dit is slechts mijn interpretatie van het stukje ABN-verkrachting van de topicstarter)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wees huiverig jegens horse en er word migratie ontlokt.

sceptisme werkt contradictief.

De valkuil ligt hem echter in de curiositeit :wink:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat bedoel ik :beer:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snapper geen hol van :sunglasses:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
maxrelax07 zei:
... bij gebruik en onder controle houden van psychise :kots:
Hetzelfde gecontroleerd gebruik kan ik ook niet echt verstaan.
Kan dit?
Klik om te vergroten...

?


Wat the -piep- tik je nou?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#15
:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."