Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud worden

Oud worden

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ook een leeuw. Net jarig geweest, grappig, 3 leeuwen op een rij..
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gefeliciflapstaart jullie.

Ik ben een stier.
Eigenlijk.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was info aan het zoeken over Opiaten.
En toen kwam ik tegen dat mensen oud konden worden met opiaten.
Ze zijn niet slecht voor het lichaam... bij gebruik en onder controle houden van psychise :kots:
Hetzelfde gecontroleerd gebruik kan ik ook niet echt verstaan.
Kan dit?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat hij (de TS) probeert te vragen of je oud kan worden met heroïne als je je lichamelijk goed verzorgt en geestelijk ook nog eens niet verslaafd raakt.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Oftewel hij wil weten of heroïne schadelijk is.

(let op mensen, dit is slechts mijn interpretatie van het stukje ABN-verkrachting van de topicstarter)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wees huiverig jegens horse en er word migratie ontlokt.

sceptisme werkt contradictief.

De valkuil ligt hem echter in de curiositeit :wink:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat bedoel ik :beer:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
ik snapper geen hol van :sunglasses:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
maxrelax07 zei:
... bij gebruik en onder controle houden van psychise :kots:
Hetzelfde gecontroleerd gebruik kan ik ook niet echt verstaan.
Kan dit?
Klik om te vergroten...

?


Wat the -piep- tik je nou?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
:P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik het goed begrijp wil hij of zij weten of het slecht is voor je lichaam als je je psychische kots onder controle kunt houden. Persoonlijk denk ik dat het wel mogelijk is, zo lang het maar geen neurotische vormen aan gaat nemen, dat je je kots zeg maar kunt besturen en er rondjes mee gaat vliegen enzo. Oh wacht.. er staat psychische kots hè.. misschien een metafoor voor extreme gedachtenwatervallen, daar moet je wel mee uit kijken, verdrinkingsgevaar enzo..
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan me toch best goed in leven in mensen .. ik kan begrip opbrengen voor de meest idiote dingen ... Ik kan vaak zelfs begrijpen wat mensen bezighoudt, waarom ze teneergeslagen of wat dan ook zijn ...

maar echt ... hier snap ik totaal geen ene drol van :) wtf is psychische kots? komt er dan totaal geen fysieke kots aan te pas, maar heb je wel de lichamelijke convulsies? of die ook niet en echt alleen maar het gevoel en de gedachten die je normaal gesproken hebt als je kotst ? zoiets als buaah .. ouhhhhuhhhhh ... braaaaaaqaa.... en dan zoiets als nou nou dat was me wel weer een lading gal vandaag zeg? of ach ja .. die heerlijke ovenschotel van gisteren :rock:

:sunglasses: :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, dit vergt een zeer ''bijzonder inzicht''
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb een hele tijd geleden een boek gelezen .. dat heette het tiende inzicht .. en dat was een vervolg op een boek dat de celestijnse belofte heet, van James Redfield ...

ik vond het eigenlijk best hele boeiende boeken, die zelfs een soort verklaring hadden voor drugsgebruik en dat soort zelfdestructieve bezigheden :sunglasses:

maar er kwam verder geen (psychische) kots in voor hoor :kots:

:rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb hier inderdaad wel vaker over gelezen... Dat als je het gebruik in de hand weet te houden en het kan betalen, je er heel oud mee kan worden. Stonden toen zelfs een paar bekende bij die dat ook gedaan hadden. Het is niet zoals bijvoobeeld meth, dat het je lichaam gewoon onherroeppelijk kapot maakt. Afgezien van het feit dat heroine wel heel lichamelijk verslavend is, maakt het geloof ik vooral je persoonlijke leven kapot. Alles gaat om heroine draaien, men gaat er voor liegen stelen etc. Dat is met meth ook allemaal, maar dat maakt ook nog eens je lichaam kapot.

Als met al zou ik zeggen dat het zeker mogelijk is.

Alles wat hier staat is gebaseerd op informatie die ik ooit gelezen heb. Heb er zelf totaal geen ervaring mee. Maar ik vind het wel aannemelijk klinken.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat bedoel je? Crystal Meth - Methamphetamine óf Meet - Methadon?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
tsjah het is waar,, ik kan er niet veel over zeggen maar met heroine enzo kan je inderdaad gewoon oud worden, de meeste heroine junks van nu zijn ook niet de jongste meer, de nieuwe generatie jongeren gaat tog voor de oppeppende drugs,, kijk bijv spuiten en slikken met heroine, dan loopt hij eerst met een hero junkie te kletsen en die is zeker in de 60 ofzo
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik doel op methamfetamine :) het was om een vergelijking te trekken... No matter of en hoe goed je je verzorgd met crystal meth - het maakt je kapot.

Dit hoeft bij heroine volgens mij niet het geval te zijn. Ik zeg natuurlijk niet dat het niet schadelijk is. Maar ik geloof wel dat je met heroine oud kan worden, en met methamfetmine niet.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was wat aan het df surfen toen ik m zomaar opeens tegen kwam, post uit 2005:

matthijs zei:
Heroine is niet slecht voor je lichaam zolang je maar een regelmatig leven leidt en je heroine kan betalen.
Zolang je, jezelf goed verzorgd is het niet slecht boor je lichaam
Kijk naar jules deelder en bourroughs. Zijn beide verslaafd aan heroine maar kunnen nog gewoon functioneren en zijn redelijk oud
Klik om te vergroten...

Hier doelde ik dus op... Vind het zelf redelijk aannemelijk klinken.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Even mijn vraag herfomuleren.
Mijn vraag: is het mogelijk om ondanks je heroine gebruik,toch nog relatief oud te worden...
Hiermee bedoel ik dan dat je regelmatig leeft en normaal leeft.
Met psychische :kots: bedoel ik de verslaving en sociale problemen.
Als je al die problemen in de hand kan houden... (Dit lijkt wel onmogelijk)
Hopelijk schept dit klaarheid.
Weeral een reden om te stoppen met Latijn. Mijn vraag was geschreven na het leren van Latijnse Poêzie :rock:

PS: Heroine is a not-to do

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."