#1
Opium...
Tja, Groningen...
Het lijkt mij geweldig spul!
Tja, Groningen...
Het lijkt mij geweldig spul!
speeseend zei:Gek he, dat je iets bent gaan waarderen wat je eigenlijk tegenstond?!
Spor zei:...
Hoezo iets wat me tegenstond ? Juist niet eigenlijk, ben altijd benieuwd geweest naar opiaten maar omdat ik nogal van downers hou zou ik nooit heroine willen proberen, ik zie in mezelf wel iemand daar na 1× verslaafd aan is... Daarom leek opium me een mooie tussenweg, maar dat valt opzich wel tegen. Had er meer van verwacht, maar vind het op zich wel lekker om zo nu en dan eens te doen. Verschil is dat ik het eerst vond stinken, en dat vind ik nu niet mee
Inmiddels al gedaan? Ik denk dat ik het ook op deze manier ga proberen. Het goed roken zonder veel verlies klinkt als een lastige en omslachtige klus.lysergine25 zei:Wromtrax zei:Ja ff clean zijn denk ik spor. Maar O roken werkt niet. Je zult anders moeten innemen
De halve wereld plugt die zooi de andere helft rookt het.
Het kan dus kennelijk beide, de volgende poging wordt een plugger van 250 mg.
Groet
Bonie
lysergine25 zei:het is meer een zware hasj dan heroine.
het ziet er ook uit als Nepaleze hasj oftewel zwarte hasj.
![]()
Atropa zei:Opium moet je leren waarderen en jezelf ontvankelijk opstellen om het effect te voelen.
Ik vind het wel verslavend aanvoelen, net als met coke voelt het vrij licht en onschuldig aan. De roes is niet supersterk ofzo.
Ik zou het elke dag wel kunnen gebruiken omdat het niet zo heftig is en je gedachten neutraal worden. Lege stonedheid is idd een goede beschrijving. Ideaal om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen.
Middelen die na 1 x gebruik al een waarschuwing afgeven zijn het minst verslavend. Die hebben het mes in hun hand.
Middelen die het gevoel geven dat een tweede wandeling vreedzaam kan moet je direct als verdacht zien. Die hebben een mes in hun binnenvoering.
speeseend zei:Het klinkt allemaal zeer aantrekkelijk. Indien ik geen andere doelen had gesteld, zou ik het dolgraag proberen. Het zal de Hero vast niet overtreffen, maar daarom waarschijnlijk niet minder lekker.
Afghaan-Gek zei:opium ruikt zoet en aangenaam
het werkt ook goed in een shagje
als het niet lekker ruikt ( bloemig) , eniniet werkt - zou het kunnen zijn dat je dealer je genept heeft.
Ik doe zelf fotografie en moet zeggen dat t me eerlijk gezegd best vaag lijkt om bij zo'n gast die er uitziet alsof ie half dood gaat neer te hurken en eens uitgebreid op de foto te nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."