vogel nam elke avond een paar snuifjes heroine
met een 10tje (10 euro) huh? of was het toen guldentijd? heroine deed vogel
(naar verluid een kwart gram) een hele week
na 2 of 3 weken deed vogel met een 10tje, vijf dagen
na nog eens 2 of 3 weken viel vogel uit zijn nest, en kon het heroine verhaal niet meer verder vertellen
hoe snel gaat die gewenning nou ?
vogel vond het een stuk goedkoper als blowen
vogel snoof door ze neus,, geen vieze rook schrale keel en teerlip meer van blowen,
soms een beetje kostneigingen door die smaak van de hero in vogel zijn keel.
na 4 of 5 weken moest vogel nog steeds kotsen
vooral de eerste keer hero was heel erg ziek met heel veel kotsen
maar niet zo erg als die 2 bakke supersterke koffie,, net zo erg maar dan met veel buikpijn
tijdens die herotrip had vogel geen pijn natuurlijk
na 4 of 5 weken kotste vogel veel minder maar het bleef toch bij een enkele of paar keer kotsen
misschien bleef het kosten ook wel omdat vogel af en toe een enkele of paar dagen niks nam
dan voelde vogel zich slapjes en gedeprimeerd,, verlangend naar een snuif hero
wiet leek te helpen tegen dat slappe, depressieve gevoel,
de trek naar hero verdween tijdelijk met een joint
meestal s'avonds nam vogel hero
soms ook overdag maar dan iets minder, anders zouden vogel's kleine oogen zo opvallen
hoelang zou men moeten doorgaan om zo verslaafd te raken dat men één 10tje per dag neemt
of meerdere 10tjes per dag?
vogel hoorde eens dat echte verslaafde grammen heroine per dag roken.
wow hee allemaal duizenden milligrammen heroine,moleculen in je lijf
het is dat het niet blijft plakken zoals THC (wiet) dat doet,
dat kotsen was wel één van de redenen om het niet meer te doen
vogel zou best wel een weer een snuifje lusten
vogel is niet bang voor verslaving
wel bang voor wiet
ieder heeft zo zijn eigen drugs
heroine zou eerder een middel zijn om een doel mee te bereiken ,,bij vogel dan
het is alleen zo dat heroine geen brede werking heb zoals het natuurproduct opium
waardoor met heroine vogel het doel veel minder bereikt als met opium.
uit je bol zegt
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.
bestaan er opiumverslaafden in nederland ?
vogel kan zich bijna niet voorstellen dat opium tot hallucinogene visonaire effecten lijd.
maar flink verdoofd door de hero heb ik wel wat waargenomen met gesloten oooge
maarja ,, dat is een soort dromen toch
men slaapt dan half door de hero en dan kunnen er een soort dromen optreden.
gaat men zich van opium ook zo kotsziek,, voelen als bij heroine
anders kan vogel niet genieten van de visuals (opiumdromen)
maar voor die opiumdromen moet vogel weer grote hoeveelheid nemen
en dan schiet vogel over het doel heen
het middel moet natuurlijk wel het doel heiligen,, huh? hoe zeg je dat spreekwoord ook al weer ?
van speed word men mager en dom,, moet je het wel dom gebruiken
van opium word men dik en slim,, moet je het wel slim gebruiken
