Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel heroine per dag nemen echte verslaafden?

hoeveel heroine per dag nemen echte verslaafden?

25 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
"De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen."
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dat is precies wat ik wil. Rondvliegen in een aards gebied :hearteyes:
Hoe de fuck kan ik aan opium komen!!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
vogel nam elke avond een paar snuifjes heroine
met een 10tje (10 euro) huh? of was het toen guldentijd? heroine deed vogel
(naar verluid een kwart gram) een hele week
na 2 of 3 weken deed vogel met een 10tje, vijf dagen
na nog eens 2 of 3 weken viel vogel uit zijn nest, en kon het heroine verhaal niet meer verder vertellen

hoe snel gaat die gewenning nou ?
vogel vond het een stuk goedkoper als blowen
vogel snoof door ze neus,, geen vieze rook schrale keel en teerlip meer van blowen,
soms een beetje kostneigingen door die smaak van de hero in vogel zijn keel.
na 4 of 5 weken moest vogel nog steeds kotsen
vooral de eerste keer hero was heel erg ziek met heel veel kotsen
maar niet zo erg als die 2 bakke supersterke koffie,, net zo erg maar dan met veel buikpijn
tijdens die herotrip had vogel geen pijn natuurlijk

na 4 of 5 weken kotste vogel veel minder maar het bleef toch bij een enkele of paar keer kotsen
misschien bleef het kosten ook wel omdat vogel af en toe een enkele of paar dagen niks nam
dan voelde vogel zich slapjes en gedeprimeerd,, verlangend naar een snuif hero
wiet leek te helpen tegen dat slappe, depressieve gevoel,
de trek naar hero verdween tijdelijk met een joint
meestal s'avonds nam vogel hero
soms ook overdag maar dan iets minder, anders zouden vogel's kleine oogen zo opvallen

hoelang zou men moeten doorgaan om zo verslaafd te raken dat men één 10tje per dag neemt
of meerdere 10tjes per dag?
vogel hoorde eens dat echte verslaafde grammen heroine per dag roken.
wow hee allemaal duizenden milligrammen heroine,moleculen in je lijf
het is dat het niet blijft plakken zoals THC (wiet) dat doet,
dat kotsen was wel één van de redenen om het niet meer te doen
vogel zou best wel een weer een snuifje lusten
vogel is niet bang voor verslaving
wel bang voor wiet
ieder heeft zo zijn eigen drugs
heroine zou eerder een middel zijn om een doel mee te bereiken ,,bij vogel dan
het is alleen zo dat heroine geen brede werking heb zoals het natuurproduct opium
waardoor met heroine vogel het doel veel minder bereikt als met opium.

uit je bol zegt
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.
Klik om te vergroten...

bestaan er opiumverslaafden in nederland ?
vogel kan zich bijna niet voorstellen dat opium tot hallucinogene visonaire effecten lijd.
maar flink verdoofd door de hero heb ik wel wat waargenomen met gesloten oooge
maarja ,, dat is een soort dromen toch
men slaapt dan half door de hero en dan kunnen er een soort dromen optreden.

gaat men zich van opium ook zo kotsziek,, voelen als bij heroine
anders kan vogel niet genieten van de visuals (opiumdromen)
maar voor die opiumdromen moet vogel weer grote hoeveelheid nemen
en dan schiet vogel over het doel heen

het middel moet natuurlijk wel het doel heiligen,, huh? hoe zeg je dat spreekwoord ook al weer ?

van speed word men mager en dom,, moet je het wel dom gebruiken
van opium word men dik en slim,, moet je het wel slim gebruiken
:tearsofjoy: :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verslaving en aantallen hebben weinig met elkaar van doen. Ik ken via mijn werk heroine verslaafden die inderdaad grammen per dag gebruiken, maar ook mensen die iedere dag gewoon een beetje gebruiken. Zodra je MOET gebruiken, zit er iets niet goed
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kopen, stelen, maken....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maken?

Stelen lijkt mij wel leuk zolang dat maar met vuurwapens gaat :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Let me be your partner in crime then Mindgamer :grin:

Eerst schieten, dan pas praten zou ik zeggen :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
vogel zei:
bestaan er opiumverslaafden in nederland ?
Klik om te vergroten...

Zeker, vooral onder hier verblijvende Iraniers komt dat voor. Daar moet je zijn voor die stuff Mindgamer. Laadt je riotgun maar alvast door...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi, ik nam elke avond 10 euro bruin (ong. 0,2 gram), werd volgende ochtend om 11 uur ziek en nam dan op mijn werk Meet (10 mg.). Vervolgens werd ik eind van de middag ziek, kocht na mijn werk de bruin en stelde het uit tot 's avonds, waarna ik weer 10 euro bruin rookte. Dus per dag 10 euro bruin en 10 mg. Meet.

Als ik elke dag alleen maar bruin gebruikte (al 4 jaar geleden, gelukkig...), zat ik op 20 euro per dag.

(MAAR NU NIET MEER HOERA!!! WANT IK HEB NALTREXON IMPLANTAAT...)

Maarre... ik ben een meisje van maar 1.54 meter :) , dagelijkse dosis verschilt denk ik erg van anderen daardoor.

Groetjes, Rara.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij: drie-kwart tot één gram per dag, voor ongeveer acht negen jaar. Ik haalde één keer in de tien dagen tien gram - veertien dagen vijftien gram.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#10
speeseend zei:
Bij mij: drie-kwart tot één gram per dag, voor ongeveer acht negen jaar. Ik haalde één keer in de tien dagen tien gram - veertien dagen vijftien gram.
Klik om te vergroten...

Ja, zelfde bij mij; 3/4 tot 1 gram. En 50 a 65 mg methadon als ik geen dope had. Op het laatst metha en dope samen.. toen ging het pas echt fout.
Gelukkig allemaal goed gekomen, al bijna 10 jaar geen dope gebruikt.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vraag me af hoe duur is heroine per gram?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Riel zei:
ik vraag me af hoe duur is heroine per gram?
Klik om te vergroten...

Tussen de 20 en 30 euro?!
Correct me if iam wrong
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afhankelijk van je hoeveelheid en de band met je dealer. Bij mij was het tachtig euro voor vijf gram, honderd-vijftig voor tien gram en rond de tweehonderd (afhankelijk van zijn bui) voor vijftien gram. Dit was was het goedkoopste.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij ben ik dan goed genaaid al die jaren, haha..., ik kocht een tientje per dag en kreeg dan 0,2 tot kwart gram...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee hoor, kwantumkorting is hierop van toepassing :wink:

Ik heb ook wel een periode noodgedwongen in het zuiden des lands Hero gekocht. Dit was écht absurd duur. Rond de vijf-en-twintig euro voor bagger-bruin.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
r@r@77 zei:
Volgens mij ben ik dan goed genaaid al die jaren, haha..., ik kocht een tientje per dag en kreeg dan 0,2 tot kwart gram...
Klik om te vergroten...


inderdaad haha, ik heb wel een periode gehad dat het tachtig euro voor 1 gram was, maar dat was ook wel heel erg lichte en lekkere bruin, bijna grijs :hearteyes:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
toen ik verslaafd was werd ik alleen sóchtends ziek rooktte dacht ik ook maar een kwart gram op een dag, maar was dus wel degelijk verslaafd want ik werd ziek als ik niks nam!

maar kende, eigenlijk de meeste die om de 6 uur ongeveer weer moesten roken/shotten dan werden ze al weer ziek.

Hoe langer en meer je gaat roken hoe sneller je weer ziek word en weer nodig hebt.
das zwaar klote als je al verslaafd bent rook tot je niet meer ziek bent en laat het dan.
als je extra gaat roken meer dan nodig eigenlijk( snel achter elkaar) kom je heel snel op een punt dat je paar keer per dag ziek wordt, en dus steeds meer een meer moet roken en vervolgens zit je dan zo ook nog elke dag aan de methedon ect ect ect

pas op @!!!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat was ik ook destructief maar van mij was geen lekker misslijkheid koste de longen uit me lijf, en vermagerde ook flink.
Was ook een poliegebruiker = destrutief dus gebruikte het liefst van alles doorelkaar om maar zo raar mogelijk te worden.
Ik heb nooit gespoten gelukkig, bruin alleen geschineest, coke gebased, niet gespoten
maar ben zo 2 jaar verslaafd geweest, meestal zie je naar verloop van tijd inderdaad dat je de grenzen meer gaat verleggen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
anoniempje zei:
...
das zwaar klote als je al verslaafd bent rook tot je niet meer ziek bent en laat het dan.
als je extra gaat roken meer dan nodig eigenlijk( snel achter elkaar) kom je heel snel op een punt dat je paar keer per dag ziek wordt, en dus steeds meer een meer moet roken en vervolgens zit je dan zo ook nog elke dag aan de methedon ect ect ect

pas op @!!!
Klik om te vergroten...

De laatste drie maanden van mijn Hero-affaire rookte ik enkel wanneer ik het ''echt'' nodig had. Dat was wel een bizarre tijd. Ik begon dan rond een uur of twaalf, stopte om één uur, een halve gram zwaarder :wink: Dit dan na vier-en-twintig uur weer herhalen.

Een paar keer per dag ziek worden, neen, nooit! Ik maakte mezelf wel eens psychisch ziek. Maar eigenlijk nooit binnen 't etmaal, gelukkig!
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat ik me afvraag, wanneer noem je iemand een "echte" verslaafde ? ik voel me redelijk zwaar verslaafd als ik de reacties lees, waarom voelde ik me dan nooit goed weg met een kwartje , of een halfje per dag, ik zat op het einde toch wel aan een gram of 4 , 5 per dag hoor, en daar hoefde ik echt mijn best niet voor doen om het op te gebruiken :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."