#1
Doe het niet, je raakt zeer snel verslaafd! Ik heb heb het in het verre verleden ook een poosje gebruikt en was er binnen drie weken aan.... De afkick is niet lekker! Het gevoel van het pilletje zelf ook niet echt trouwens.

maar ja als je verslavingsgevoelig bent beter afblijven! dit is geen grap methadon en beter niet mee experimenteren.
pilletjes? in die vorm ken ik het niet, ik ken het als een blauw chemisch smakend drankjeArieKanariE zei:20 mg methadon?
dat zullen vier pilletjes zijn >? ... sjah als je echt helemaal geen opiaten gewend bent, zul je er misschien wat slaperig van worden , maar leuk stoned zonder bij effecten als hoofdpijn en suffig zal er niet inzitten lijkt me. zware droomloze slaap zit er eerder in ... je kunt beter een joint roken denk ik, heb je meer effect van
ben je iets gewend aan opiaten dan zul je er waarschijnlijk niets van merken ....
methadon wordt tenslotte bij het afkicken op opiaten gebruikt, juist omdat het zo lang werkend is, terwijl het toch geen/bijna geen roes geeft .... als het een roes zou geven, zou het niet werken om ermee te kunnen afkicken tenslotte![]()
![]()

ArieKanariE zei:och hedendie kwam ik in friesland tegen ... konden verslaafden gewoon op huisartsrecept ophalen bij de apotheek .... daar losten ze methadonoplossing op in hetzelfde drankje als waar ze andere medicaties in oplosten ... viessssss methadon bitterheid icm een ranzig mislukt hoestdrankje .. die nog enorm suikerig was ook gezien de aanslag op het flesje na een weekje of wat
![]()
Dat is zelfs nog viezer dan de kleurloze drank die ze bij methadonverstrekkingspunten in rotterdam gaven die ook echt vies was .. overigens hadden ze wel allebei 2 mg meet per 1 ml drank ...
mijn ervaring ermee was dat het wel iets sneller werkte dan de versies in een pilletje, verder maakte het geen verschilom snel af te bouwen vond ik drank makkelijker .. een pil in vieren zou 1.25 mg meet moeten zijn en dus komt er een keer een punt op het laatst dat afbouwen amper nog te doen is, terwijl daar soms wel behoefte aan is .. das moeilijk recht te breken natuurlijk zo'n pil . Drank kun je verdunnen met water en dus tot op de halve of verder milliliter afbouwen
![]()
Ja provincie groningen daar ken ik het van, maar nioet op doktersrecept, bij cad elke woensdag moest je dan een weekvoorraad ophalen, maar niet in een potje, in een soort plastic maar buisje, weet niet meer hoeveel milligram maar werd er vreslijk stoned van, als ik zo één dronk.
en![]()
Maar kan zijn dat ze met die vloeibare vorm zijn gestopt, omdat junkies het altijd gingen spuiten.
![]()
\\Flameon zei:20 mg ... mwah daar heb je denk ik weinig aan.
Misschien een beetje duf gevoel, maar vanaf 60 mg begint het pas echt goed te werken


hazejunk zei:\\Flameon zei:20 mg ... mwah daar heb je denk ik weinig aan.
Misschien een beetje duf gevoel, maar vanaf 60 mg begint het pas echt goed te werken
Wil je mensen DOOD hebben ofzo? WTF? Sorry hoor maar als je ergens geen verstand van hebt kan je beter niks zegen.
:

Precies het is geen middel om mee te expermiteren ik denk dat het meer sarcastisch bedoeld was van Flameon.speeseend zei:^Flameon tikt het misschien iets te kort door de bocht maar ik twijfel niet zo snel aan de waarheid van zijn woorden. Indien dit wel nodig is, laat het even weten met de feiten (uitzonderingen uitgesloten).
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je niet met dat spul moet experimenteren. Ook geen kleine hoeveelheid. Methadon is nog meer verslavend en vele malen slopender dan Hero voor je lijf is.
Garoet,
Eend

Marla Singer zei:hazejunk zei:\\Flameon zei:20 mg ... mwah daar heb je denk ik weinig aan.
Misschien een beetje duf gevoel, maar vanaf 60 mg begint het pas echt goed te werken
Wil je mensen DOOD hebben ofzo? WTF? Sorry hoor maar als je ergens geen verstand van hebt kan je beter niks zegen.
:
Uuuh, Flameon werkt in de verslavingszorg hoor...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."