#1
ArieKanariE zei:das honderd milligram ... oftewel 20 pillen .... als je niet aan de bruin had gezeten had je hardstikke dood geweest![]()
mensen die decennia verslaafd zijn geweest en flinke hoeveelheden bruin namen krijgen ongeveer zo'n hoeveelheid voorgeschreven, al of niet met andere aanvullende medicatie
![]()
Ja dat kan wel kloppen ik stond ook ingeschreven als ik veel gebruikte, en daarom kreeg je het ook, je moest verplicht altijd voor hun neus zo eentje drinken, daarom moet ik ook altijd
maar nam het verder nooit, als nood als er geen bruin was ofzo, of in politiebureau, als je ingeschreven staat bij cad, kreeg je het daar ook,
jeetje waar je als junk allemaal wel niet aandacht hé