#1
Ik denk het niet aangezien het witte drab word zodra het met water in aanraking komt...
Spor zei:Ik zou het niet doen...
Ik heb het nooit geprobeerd, maar experimenteel als ik ben heb ik wel eens met een spuit de vloeistof uit een temazepam gehaald. Toen dat eenmaal gelukt was, vroeg ik me af wat er ik er mee zou doen, en besloot het maar gewoon te slikken. Het was echter smiddags en wou tot s'avonds geen temazepam nemen. Dus ik besloot de doorzichtige vloeistof in een bodempje water in een glas te spuiten. En wat schetste mijn verbazing: zodra de temazepam vloeistof in aanraking kwam met het water werd een witte plakkerige drab. Het zonk gewoon en bleef aan het glas plakken. Ik denk dus niet dat spuiten een goed idee is. Met water zal niet lukken denk ik, en ik weet niet hoe het met bloed reageerd, maar als het ook maar op de reactie van die op water lijkt, heb je denk ik een probleem.[
klopt
ooit eens eem strip van op en moest toen kotsen precies hoe je zegt was witte drap en smaakte heel giftig denk beter is voor je maag als je de capsule niet kapot maakt ik voelde t namelijk echt branden
wat doe jij daar met mijn arm dan,..ik heb dat ook gehad.Heeft bijna 3-mnd geduurd voor het over was,Er kwam pus in,me arm had een soort bobbel.Dan moet je naar de dokter,die spat hem zo leeg,..doekje erop,..en klaar,..ja,klaar na zeker 3-mndWinehouse zei:Wil je zo'n arm? Dan zou ik het doen!
![]()


anoniempje zei:Ik kende wel mensen die dit deden ja wekelijks zelfs.
morfientje zei:hoi allemaal
mijn vraag is of je temazepan capsules ook kunt spuiten, dit vraag ik omdat ik voor morgen niet genoeg morfine heb en mij zo misschien toch een beetje de nacht kan door helpen morgen
bedankt![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."