#1
Lieve mensen,
Mijn vriend komt over een paar dagen terug na zijn "Iboga detox". Afgekickt van de bruin.
Hij heeft een verleden van 25 jaar op en af.
Maar nu mijn vraag: Zijn er dingen die ik juist wel, of juist niet moet doen, als iemand net uit een afkick/verslaving komt?
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar wil hem hier wel bij helpen.
I.i.g. bedankt!
Mijn vriend komt over een paar dagen terug na zijn "Iboga detox". Afgekickt van de bruin.
Hij heeft een verleden van 25 jaar op en af.
Maar nu mijn vraag: Zijn er dingen die ik juist wel, of juist niet moet doen, als iemand net uit een afkick/verslaving komt?
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar wil hem hier wel bij helpen.
I.i.g. bedankt!
