Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware hoofdpijn door heroine?

zware hoofdpijn door heroine?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het al zeker 3 keer eerder gehad in de laatste 10 jaar, dan opeens is er nieuwe dope en krijg ik daar knallende koppijn van. zo erg dat ik steeds door de hoofdpijn moet overgeven en echt op bed moet gaan liggen. nu heb ik sinds 2 dagen weer nieuwe dope, en hoppa, weer is die zware hoofdpijn terug. nu moet ik zeggen dat ik mijn dope snuif, dus komt t rechtstreeks in de bloedbaan. chinese zou beter zijn, denk ik. alhoewel ik dan misschien ook wel hoofdpijn krijg ervan. maar snuiven is zeker 3 keer sterker als chinesen, dus heeft dat geen zin voor mij. ik kom al amper rond, heb dus geen geld om 3 keer zoveel dope te scoren dat ik het kan chinesen. tevens zijn mijn longer niet zo goed meer dat ik dat kan doen, begon zo'n 9 jaar geleden juist met snuiven omdat ik nog amper lucht kreeg door het chinesen.

mijn vraag, herkend iemand dit, die hoofdpijn?
en weet iemand wat het kan zijn dat dit veroorzaakt?
(natuurlijk een middel dat is gebruikt om te versnijden, maar wat?)
paracetamol slikken helpt iets maar niet echt.
en is het echt schadelijk? waarschijnlijk wel, anders kreeg ik niet zulke koppijn.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dat het misschien vergezocht is wat ik zeg maar vaak wordt heroine versneden met paracetamol, en chronisch paracetamol gebruik kan leiden tot hevige hoofdpijn. Maar ik zei al dat is wel erg ver gezocht..
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat zou kunnen, weet dat niet. maar dan zou de hoofdpijn pas na een tijdje optreden en niet direct een uur na inname denk ik. en dat was dus het geval.
de dope is niet versneden met cafeine voor zover ik kan nagaan, want dat zou het ook kunnen veroorzaken, was vergeten dat te vermelden.

nog vreemder is dat de hoofdpijn nu weer weg is terwijl ik toch gewoon dezelfde dope gebruik. 2 dagen knallende koppijn en daarna niet meer. nu zou t dus gewoon aan mij kunnen liggen en niet aan de dope zou je zeggen. maar iemand anders kreeg er ook hoofdpijn van direct na gebruik, dus moet t wel aan die dope hebben gelegen.
X
XsoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten controleren bij een testpunt, dan weet je waar het allemaal mee versneden is.
Gebruik je nog andere middelen? Eet en drink je wel goed?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de heroine waar leveldesigner hoofdpijn van kreeg laten testen voor hem.
Het bleek 85% cafeïne te bevatten!!
Dat was niet degene waar hij het nu over had.
Degene die hij daarna gebruikte bleek hij ook hoofdpijn van gehad te hebben.


Kortom als je dat blijft nemen ga je er aan onderdoor!
Ik had nog nagevraagd of ze het wel goed hadden en niet om hadden gedraaid maar dat bleek niet zo te zijn.


Nadat ik dat verteld had schrok leveldesigner toch ook wel.
Gelukkig heeft ie nu weer betere.

Leveldesigner sterkte kerel!
Zoals ik al zei het is ook grieptijd.Misschien draait dat wel bij je?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik vaker met opiaten zie is dat mensen op een gegeven moment stabiliseren. Een constante dosis blijven nemen als ik geen methadon had gehad zou ik iedere dezelfde dosis dope nemen. Op een gegeven moment is de hoofdreden van gebruik meestal het voorkomen van hevige ontwenning.
X
XsoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel erg toevallig dat het steeds na het gebruik van dat middel is. =
Grieptijd is er nu ook, maar dan zou het niet alleen duidelijk opzetten na gebruik.

Denk echt aan versnijdingsmiddelen, of een bijwerking... dat je nooit hoofdpijn hebt gehad na gebruik van heroïne wilt niet zeggen dat je er ook nooit hoofdpijn van gaat krijgen natuurlijk.

Je zou ook nog even langs de huisarts kunnen gaan voor wat verder onderzoek om eventuele andere oorzaken uit te sluiten.

En daarnaast goed eten en drinken.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee, er zit duidelijk iets in deze dope die het veroorzaakt.
gewoon versneden met een rotzooi die hoofdpijn veroorzaakt.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
"Het bleek 85% cafeïne te bevatten!!"

Dat is goed nieuws Level, blijk je dus geen heroïne maar een cafeïne verslaving te hebben! :wink:
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Datwel zei:
"Het bleek 85% cafeïne te bevatten!!"

Dat is goed nieuws Level, blijk je dus geen heroïne maar een cafeïne verslaving te hebben! :wink:
Klik om te vergroten...


Die had ie eenmalig gekocht uit nood.
Ik heb die laten testen voor hem en direct andere moeten regelen.

Ga dat hem niet laten gebruiken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon elke keer laten testen lijkt me dan.

Dan sluit je alles uit en weet je wat je gebruikt.
Uiteraard is het net weer zonde van het kleine beetje dope, maar als je wat meer inkoopt en extern laat beheren scheelt het al weer een hoop.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat iedere lang verslaafde het financiele probleem wel heeft.

Groot inkopen zal per 50 gram zijn ofzo.
Lijkt me dat niet iedereen zo maar €2500,- heeft liggen (mits het €50,- per gram kost)


Ik zou het zo ie zo niet kunnen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, groot inkopen is een droom van mij, (prijsverlaging, betere kwaliteit, etc etc etc). en ik hoef niet meer bang te zijn dat ik er dan niet vanaf kan blijven. gelukkig is mijn gebruik al vele jaren constant, zelfs al heb ik een paar gram liggen dan nog neem ik niet meer dan gebruikelijk, wat een half gr per dag is. dus extern bewaren zou niet hoeven, (vroeger was dit wel anders, lol. dan kon ik erniet vanaf blijven, zodra ik wakker werd nam ik weer, tot ik weer out neerviel, lol).

denk ook dat t komt omdat ik bij zwakke dope veel meer moet snuiven, (ik snuif mijn dope alweer zo'n kleine 10 jaar, chineesde het daarvoor). en snuif je een gram of meer per dag, dan is dat eigenlijk vragen om hoofdpijn zegt mijn huisarts, wat wel logisch is. want iedere dag zo'n enorme berg rotzooi op je slijmvliezen en in je voorhoofds holte proppen, tja, dat kan enkel nog maar pijn doen, vooral met al die rotzooi waarmee t versneden is.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#14
leveldesigner zei:
ja, groot inkopen is een droom van mij, (prijsverlaging, betere kwaliteit, etc etc etc). en ik hoef niet meer bang te zijn dat ik er dan niet vanaf kan blijven. gelukkig is mijn gebruik al vele jaren constant, zelfs al heb ik een paar gram liggen dan nog neem ik niet meer dan gebruikelijk, wat een half gr per dag is. dus extern bewaren zou niet hoeven, (vroeger was dit wel anders, lol. dan kon ik erniet vanaf blijven, zodra ik wakker werd nam ik weer, tot ik weer out neerviel, lol).

denk ook dat t komt omdat ik bij zwakke dope veel meer moet snuiven, (ik snuif mijn dope alweer zo'n kleine 10 jaar, chineesde het daarvoor). en snuif je een gram of meer per dag, dan is dat eigenlijk vragen om hoofdpijn zegt mijn huisarts, wat wel logisch is. want iedere dag zo'n enorme berg rotzooi op je slijmvliezen en in je voorhoofds holte proppen, tja, dat kan enkel nog maar pijn doen, vooral met al die rotzooi waarmee t versneden is.
Klik om te vergroten...

Geef jezelf dan maar een flinke klop op je schouder want ik vind het knap als je jezelf zo onder controle hebt..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad. Zeker met een opiaat erg knap.

Daarnaast denk ik dat je HA wel eens groot gelijk kan hebben.
Wanneer jij inderdaad vrijwel pure hero zou snuiven, dan zou er (theoretisch) vrij weinig aan de hand moeten zijn. Maar zit er allerlei andere troep bij (die niet of niet goed wordt opgenomen door je slijmvliezen) dan blijft dat achter in je voorhoofdholte en kunnen er ontstekingen of verstoppingen ontstaan natuurlijk..

Maar waarom niet groot inkopen dan? Je noemt enkel voordelen maar niet het nadeel waarom je het niet doet?

Er zijn vast ook methodes om je bruin te wassen, hier al eens naar gekeken?
Wanneer je dan groot inkoopt (vervuild of niet), dan laat je dat 1 keer testen. Dan weet je met welke vervuiling(en) je te maken hebt en kun je die makkelijk filteren.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan natuurlijk inkopen zoals je zelf wilt..
En bij redelijke hoeveelheid lijkt het me niet dat je zoveel betaald.
Gok dat je dan maximaal de helft van wat jij zegt kwijt bent voor die halve ons.

Lijkt me...Heb er verder geen ervaring mee.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb er ook geen ervaring mee.

Ik ken leveldesigner intussen persoonlijk en ik kan zeggen dat we het er vaker over hebben gehad , maar het is gewoon niet haalbaar.

Natuurlijk kan ik niet zeggen : Hier kerel , heb je een paar duizend euro en haal maar.
Ik zou het graag doen , maar dat kan ik niet en gelukkig wil hij dat ook niet.

Mocht ik hem daarmee kunnen helpen doe ik het graag.



Neuh het zal bij een paar gram per keer blijven ben ik bang.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke dat begrijp ik heel goed.

Wilde alleen maar zeggen dat groot inkopen zoveel niet hoeft te kosten.
Denk dat je voor die halve ons als je beetje goed zit maar een rug hoeft neer te leggen.
Da's dan opeens toch iets heel anders dan 2500, toch?

Maar ja, niet iedereen heeft dat achter de hand uiteraard.
En zoveel geld lenen/weggeven zou ik ook niet doen, ook niet als ik het had.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben niet thuis in dat wereldje en ging van €50,- per gram.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk dat je hier minimaal 20 p/g betaald max idd 50 p/g maar dan is het wel goede kwaliteit. Toen ik nog dagelijks bruin nam betaalde ik 10 euro voor 0.18 tot 0.22 g meestal het eerste en dan kwam je wel aan 50 euro per gram maar het was wel de zuiverste dope die ik ooit heb gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."