Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware hoofdpijn door heroine?

zware hoofdpijn door heroine?

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat uiteraard bij groot inkoop weten wat je koopt beste is het gewoon laten testen of je moet het zelf weten. Maar soms kan schijn bedriegen heb een keer iemand een kwart gram dope zien halen en dat was synthetische versnijding. Het goedje smolt werden lichtroze druppels maar het was geen dope het was versnijding weet niet wat het was maar je kon er iemand heel goed mee voor de gek houden.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, als je 1/5e gram koopt, van goeie kwaliteit, dan vind ik dat nog wel meevallen.
Als je 50 de gram koopt terwijl je 50 gram neemt, dan ben je gewoon een koekebakker..
En wanneer je dan groot in koopt, zou ik wel op de kwaliteit letten ja.
Zit je anders met een halve ons paracetamol/cafeïne.:P
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
als het een beetje roze werd, of oranje zoals ik het noem, dan was het waarschijnlijk cafeine. je kunt dat hier gewoon in een winkel kopen in den haag (in een zaak die van alles en nog wat verkoopt voor drugsgebruik, van versnijdings middelen tot basepijpen, cokensnuifbuisje etc aan toe). cafeine kun je altijd perfect herkennen in je dope, en hoeveel ze erin hebben gestopt. want caf plakt nml. dus als je een druppeltje op je folie hebt liggen van je dope, en je laat het hard worden en drukt er dan zachtjes met je duim of vinger op, en het blijft dan plakken dan weet je dat er caf in zit. en de meer het plakt, de meer caf. tegenwoordig is de dope zwaar versneden zoals we allemaal weten. en dus heb je sommige dealers die veel te veel caf erin gooien wat maakt dat t lijkt alsof je speed hebt genomen wanneer je die dope dan neemt. de caf fokt je dan helemaal op, waardeloose dus. daarom hebben ze al jaren nu een heel goed versnijdingsmiddel, dit wordt speciaal gemaakt om dope mee te versnijden. het ziet eruit als dope, loopt als dope of folie, is goed te shotten en heeft geen bijwerking hoe dan ook. als je niet beter wist zou je zweren dat het dope was. het is dan ook knap duur voor een versnijdingsmiddel. zo'n 8 jaar geleden koste het al 1000 euro per kilo! zal nu veel duurder nog zijn. maar een beetje dealer gebruikt tegenwoordig dus dat voor versnijdings middel. veel gebruikers maken dan ook de fout om te denken dat dope puur is wanneer hij niet plakt, niet dus, het is dan gewoon met die goede soort versnijding versneden.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was echt een synthetisch goedje en het was inderdaad net dope. Bij een vriend van me heeft een tijdje iemand dope verkocht en die had een hele zak van dat spul. Heb dat puur een keer op de folie gegooid was fijn lichtbruin poeder. Maar het was geen dope maar denk het synthetische spul waar je het over hebt. Echt geen verschil te zien ja als je het op folie deed aanbranden rolde de druppel drie kanten op. Dacht zelf altijd dat het een soort kunststof was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."