#1
Hoi Willem,
Ik vroeg me al af waar zit ie toch
. Ik kan me gedeeltelijk vinden in jouw verhaal, maar toch weer niet. Ik zeg je moet Subs niet nemen als vervanging, maar alleen gebruiken om de scherpe randjes van de afkick methadon weg te nemen. Ik ben de pijn gewoon blijven voelen hoor het was lang niet helemaal weg. Ik wist dat het helemaal weg zou gaan als ik meer subs zou nemen. Maar dat heb ik niet gedaan, zodra ik voelde dat ik met eenzelfde dosis sub minder pijn had, deed ik met de subs ook een stapje terug.
En tramadol vind ik sowiezo bagger, dat werkt voor geen meter bij mij
Daarmee bedoel ik te zeggen, niet meer nemen als nodig is. En dan zo omlaag. Voor mij werkt het.
Trouwens goed weer van je te horen,
Groet Erick
Ik vroeg me al af waar zit ie toch
. Ik kan me gedeeltelijk vinden in jouw verhaal, maar toch weer niet. Ik zeg je moet Subs niet nemen als vervanging, maar alleen gebruiken om de scherpe randjes van de afkick methadon weg te nemen. Ik ben de pijn gewoon blijven voelen hoor het was lang niet helemaal weg. Ik wist dat het helemaal weg zou gaan als ik meer subs zou nemen. Maar dat heb ik niet gedaan, zodra ik voelde dat ik met eenzelfde dosis sub minder pijn had, deed ik met de subs ook een stapje terug.En tramadol vind ik sowiezo bagger, dat werkt voor geen meter bij mij
Daarmee bedoel ik te zeggen, niet meer nemen als nodig is. En dan zo omlaag. Voor mij werkt het.
Trouwens goed weer van je te horen,
Groet Erick