#1
Klopt, de meeste junks zijn niet zo boeiend en de vrije verstrekking heeft een hoop goeds gebracht (al jaren niet meer in mijn auto ingebroken bijvoorbeeld..) maar ik mis wel de straathandel en de spontane score (stomhè?).
leveldesigner zei:Denk, zoals ik al eerder zei, dat de gratis verstrekking van heroine maakt dat er minder probleem heroine verslaafden zijn. En, helaas ziet de jeugd van nu ded drug heroine als een loser drug.
Alsof je beter af bent wanneer je aan de coke, GHB of wat dan ook zit. Maar goed, dat ter zijde.
En, het klopt inderdaad dat heroine weer aan het terug komen is. Maar dan vooral in Amerika en andere landen. Niet in nederland, nog niet althans.
(ik weet dat er al lang speed etc hier is te krijgen, maar methamfetamine is toch wat anders)
leveldesigner zei:Denk dat het vooral ook te maken heeft dat er in de jaren tachtig niet zoveel keus was qua drugs.
je had natuurlijk de LSD en paddestoelen, en de slaappillen. Maar verder was er enkel coke en heroine. Dus was er niet zoveel te kiezen. En ondanks dat er genoeg doden vielen en iedereen het Christiane F verhaal kende was het toch hip om heroine te gebruiken. Tenminste wel in de theehuizen waar ik kwam in den Haag.
Nu zijn er zoveel meer drugsoorten, en de aftakeling van junkies op straat heeft de drug inderdaad ook geen goed gedaan, en terecht.

Do what thou wilt shall be the whole of the Law.Datwel zei:Wel een beetje saai hoor, dat er geen junks meer rondlopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."