Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yeah kreeg t 29-9-14 al via BOL.CUM binnen . Ik ben er nog niet in begonnen, vrees dat ik oude testament erbij moet bestuderen, valt me op dat er relatief weinig verwijzingen naar de kaballah zijn , maar desalniettemin zeer interessant leesvoer!!! Ken je Inner paths to outer space ook? Zeer interessant voor de psychonauten onder ons!! Meer dan spirit molecule naar mijn mening!! Alle essentiele dingen van die titel vind men daar ook in terug plus veel meer over ayahuasca en mushrooms en psychedelica in t algemeen!!! ps zijn er mensen die ervaring met combinatie van psychedelica en dreammachine hebben en willen delen, voor meer info over dreammachine zie de docu "Flicker" op YOUTUBE !!!"
"Re: Na één sessie stoppen met heroine of methadon middels Ib Zoari zei: Ziet er allemaal erg vertrouwelijk uit. maar als ik verslaafd zal zijn (wat ik niet ben) zou ik er toch niet voor kiezen omdat als je een goede wilt moet je toch naar een sjamaan, het kost 1000 / 2000 euro! Voor een verslaafde is dat echt veel geld en al het geld dat binnenkomt is meteen al weg naar schulden of naar de Drugs zelf. Als het wat meer betaalbaar was zou het echte het ding zijn, of je ouders of vrienden moeten wat geld bij elkaar sparen maar dan mag je van geluk spreken dat ze nog om je geven. Want mijn ouders zouden me laten stikken hoe vaak ze mij hebben gewaarschuwd. Drugs is leuk! maar wel met mate! Klik om te vergroten... Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Ik ben nu ruim 7 jaar heroine verslaafd en heb meerdere klinische opnames achter de rug!! Niets heeft gewerkt ivm sociale druk van werkgever en omgeving!! Nu ik werkeloos ben heb ik eindelijk de tijd en ruimte om aan mijn verslaving te werken!!! Ik ben Heroine Junk maar geen randdebiel!!! Als je heroine probleem hebt en je omgeving niet tot last wilt zijn kan men in Nederland tegenwoordig in aanmerking komen voor vrije verstrekking van heroine, wat mijn leven totaal heeft verandert !! Ik ben gelukkig met mijn bijstanduitkering en vrije verstrekking!!! Als ik over heel de wereld vrij of betaalbaar opiaten zou kunnen krijgen dan heb ik weinig problemen!!! Anyway ik wil over ongeveer 12 tot 18 maanden vanaf nu m.b.v. Ibogaine afkicken en idd direct mijn leven totaal veranderen!!! Feit dat de reguliere verslavingszorg nauwelijks tot geen intresse voor iboga toont zegt mij al genoeg!!! Het werkt te goed!!! omdat ik in vrije verstrekking zit kan ik binnen jaar makkelijk 1000 euro sparen met vakantie geld!!! ALS je wilt is het niet zo moeilijk!!! Maar meeste gebruikers zijn mentaal zo ziek dat hun verslaving eerder neveneffect van hun psychologische toestand is dan andersom!!!! Als men echt wilt is er altijd een weg, ik persoonlijk ben ziek van deze maatschappij en hun instituties dus ga ik nu volgens mijn eigen plan afkicken!!! overigens moet ik zeggen dat mijn wil tot afkicken door DMT trip is getriggered en iedere opiaat verslaafde die niet bang van psychedelica is raad ik aan ibogaine te overwegen, DMT ook, maar alleen als je weet waar je aan begint, dus naar mijn mening alleen geschickt voor mensen die LSD en paddo,s geweldig vinden en verder willen, vind je dat al eng blijf dan uit de buurt van DMT!!! Love is the Law, Love under Will."
"Datwel zei: Wel een beetje saai hoor, dat er geen junks meer rondlopen. Klik om te vergroten... Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Yeah maar de meeste junks zijn niet zo boeiend!!! Ik ben nu 7 jaar hooked en zit in de vrije verstrekking!!! Mijn grootste probleem met heroine buiten feit dat t extreem verslavend is blijft toch de legale status en het negatieve Imago!!! Lichamelijk is het minder schadelijk dan alcohol en tabak, selfs minder schadelijk dan cocaine!!! Zeker als je t niet rookt en zuivere dope hebt!!! Ik rook t wel maar wil toch snel clean worden met behulp van IBOGAINE!!!! Anyway ik gebruik dagelijks liever smack dan hard liquour en of cocaine!!! Psychedelica blijft toch de meest interessante drugs soort maar ik ben niet vies van opiaten alleen jammer dat iedereen je uitkotst alsof je paria bent. Love is the Law Love under Will."