En dat houdt in ? Ja sorry maar ik kom niet echt wijs uit van je bericht
Groetjes
#3
Volgens mij staat tijdloos zijn bericht een beetje in de verkeerde context hier.
Opiaten zijn echter geen zuivere downers(ik kan er ook nooit op slapen) en hebben zeker stimulerende effecten. Ten opzichte van een benzo(wel een zuivere downer) is het best mogelijk dat lagere doseringen je actiever maken. Pas wel op voor het omslagpunt, deze stoffen versterken elkaar wel degelijk in bepaalde versuffende werkingen en je bent (zonder tolerantie) sneller out dan je denkt!
#4
Dus een benzo kan wel samen met oxycodon, maar voorzichtigheid is geboden omdat ze elkaar versterken ?
Ik heb net een nitrazepam ingenomen, ik geloof 5mg
en voel me er tamelijk relax door maar nog niet zo aangenaam als ik bvb een temazepam van 20 mg inneem. Nu heb ik nog wat oxycodon in huis, en als ik daar nu eens 10 mg van pak ?
greets
#5
Geen probleem, fijne avond!
#6
Daarmee bedoel ik dat het effect extra versuffend kan worden of op zijn minst de ademhaling/hartslag verder omlaag zal brengen.
En met het versterkende effect bedoelt u het versuffende of dat de oxycodon de versuffende werking van de nitrazepam opheft omdat het enigzins kan stimuleren.(de oxycodon)
groetjes
#10
Je mag altijd een nieuwe topic openen hoor LRIG71, maar om je vraag te beantwoorden zo is een beetje moeilijk. Hoeveel slikt je vriending dan, hoe lang al, zijn ze voorgeschreven door een arts, etc. AL dat soort dingen wegen mee.
Maar, wanneer zij zelf aan geeft dat het een probleem is geworden, dan kun je er wel vanuit gaan dat ze waarschijnlijk veel meer slikt dan de bedoeling is, wanneer een arts ze voor schrijft.
Om van Benzo's af te kicken is heel erg moeilijk, het staat denk ik in de top 5 van meest moeilijke afkick processen. Denk dat het dus het beste is dat ze hulp zoekt bij een afkick instantie, want zelf thuis met dit soort middelen stoppen lukt meestal niet.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.