Hey hallo
![:)]()
!
Ik heb hier een aantal
Fentanyl pleisters terug liggen een 3 tal van Janssen Pharmaseutica.
Het zijn er van 50ug en Durageric of zoiets dus ik denk zonder gel. De vorige die ik had waren van Sandoz en had er een hoop hoor...van 25,50,75 en

...van 100ug of mcg ik denk dat het wel hetzelfde is zeker?? Nu ik weet ik heb nog zelf een beetje over...Heroine nr4 liggen
![:sunglasses:]()
...dus ik denk dat het de zwaarste opiaat is dat ik tot nu toe heb gebruikt. Opi's diee ik gebruik of al gedaan heb :
# Bruin nr 3 en nr4 nu voor de 1ste keer. De 3 chinees ik (roken) de nr4 snuifjes
# Methadone : siroop, tabletten en nu in capsuls...hoogste mg ooit genomen was 130mg, nu dagelijks 35mg en aan het afbouwen (dosis bepaal ik zelf min 3 dagen in de week 50mg omdat ik af n toe nog bruin rook)
#Oxycontin MundiPharma : 10mg, 20mg,40mg, en 4 stuks van 80mg gekocht los via via, de rest per doosje van 30 stuks in 3 strips
# Hydromorfone ...Dilaudid 8mg tablets (5 tabletten van over de oceaan via via). Hier bestaat het onder de naam Palladone van MundiPharma ook in verschillende sterktes.
#Oxycodone 10mg en 20mg capsuls van Mundipharma
#Ms Contin 30mg (20stuks), 100mg (2 losse pillen)
Maar nu zit ik hier met terug een paar Fentanyl pleisters maar zoals ik al zei duragesic ofzo
![:flushed:]()
...Na al die opiaten zou je denken wat is het probleem?? Wel hier vraag ik dus echt advies voor het gebruik van iemand die het spul goed kent. Het ding is..ik wil gewoon 1 voor mezelf proberen maar wat me afschrikt is dat het 72 uur duur als je de patch hebt geplakt en heb trouwens een hoge opiaten tolerantie (nu zeker met die nr4 bruin waar ik een kleinnn snuifje van neem en dan zeker +12u goed ben
![:openmouth:]()
).
Ik wil deze pleister van 50ug of mcg (nu staat er ug op en vorige keer was het mcg
![:confused:]()
!! ). Maar bon als ik deze pleister bewaar voor een dag dat ik wakker wordt en een 30 tal min wacht expres tot ik begin te kicken...zou ik de pleister er dan kunnen opkleven zonder al te veel gevaren?? Of tips?? Het rare is dat ik een hoge tolerantie heb maar toch zelf eerst raad vraag want dit is dan wel DE zwaarste opiaat (denk ik) uit het lijstje die ik dan zelf eens wil uit proberen. Dus...IS DIT VEILIG VOOR EEN PERSOON ALS IK MET DAGELIJKSE METHADONE DOSIS VAN GEMIDDELD 40_45MG EN MAX 3 DAGEN IN DE WEEK STERKE BRUIN OP ROKEN WAT STEEDS EEN GRAM IS?
Het rare is dat er iets zwaar zou moeten op komst zijn qua opiaten maar weet niet of Fentanyl 50ug zwaarder is namelijk...

...OXYMORPHONE VAN OVER DE OCEAAN EN HEEFT DE NAAM OPANA EN IS 40MG!
Dus nu weten jullie redelijk veel van mijn tolerantie en wat ik van opiaten heb gebruikt, dus aub advies is welkom het liefst Flameon of een specialist ofzo
