Ja, ook ik ben er erg benieuwd naar. Heb toen erg met haar mee geleefd en heb lang gekeken of er niet meer nieuws was. Vrees dat ze terug is gegaan naar de methadon. Want net zoals jij beschrijft Hansje, is het haast niet meer te doen om ermee te stoppen wanneer je zoveel jaar het al gebruikt. Dat was dan ook altijd mijn grote probleem ermee en waardoor ik ervan af bleef.
Ha designer, Ik dacht , "ik kijk nog even hoe het erbij staat" op het forum, ik zat te denken, "zat ik maar vast op die 5 mg"maar dat zal voor mij een illusie blijven maar goed, ik zit nu wel op 40 mg, toch weer 15 mg er af, maar, in een jaar.....
en zo werken we maar weer vrolijk verder. Ik heb regelmatig last van mijn benen/kuiten, soort van kramp maar dan net er tegenaan, ik moet daarbij zeggen dat ik rook en inmiddels 54 jaar ben en nog niet zo lang geleden definitief ben gestopt met alcohol, ) dronk zo'n 3 halve liters per dag, niet echt erg veel maar ik merk een berg van verschil. Helder en ondanks de benen wat vrolijker.
Ik vrees ook dat Bianca weer terug is gegaan naar de Methadon, in een ver verleden heb ik ook ooit op 10 mg onderhoud gestaan, ik merkte daar weinig van.Maar na 20 jaar en hogere doseringen, ( 170/180 mg) doe ik het mega kalm aan, ik heb niet zo'n haast en zou al erg blij zijn als ik ooit op 15/ 20 mg kom, daar werk ik weer naar toe en dan is het voor mij wel best. Maar die benen af en toe........een tijdje inhibin gehad voor de krampen en dat hielp goed maar na verloop van tijd komt het toch weer opzetten, ook daar kan je wakker van liggen. Maar goed, ik hoop voor Bianca dat ze toch een weg heeft gevonden waar zij zich in kan vinden, Groet,,,,,,Hansje.