#1
Wat is eigenlijk de reden dat je geen prijzen mag bespreken op het forum? @Eik?
Zie hier voor prijzen en vergoedingsvoorwaarden van diazepam op recept legaal verstrekt door de apotheek. Het bespreken van straatprijzen van middelen in de illegale handel is hier niet toegestaan.
You're welcome! Ik heb trouwens nadat je mijn post al gelezen had nog een toevoeging gedaan. Misschien handig om te weten...yes dankjewel hoor!![]()
49 minuten om precies te zijn. Voor een mod-team waarin mensen ook nog werk en een leven hebben en dit er geheel vrijwillig naast doen vind ik dat best netjes. Jij niet?!Inderdaad, prijzen mogen niet genoemd worden. Maar zal wel weer even duren voor dit topic naar de prullenmand gaat daar je tegenwoordig nauwelijks meer een moderator op dit forum tegenkomt.
Op straat zijn ze meestal een euro per stuk (10mg) dit mag uiteraard niet maar dat kost het, bij de apotheek zie post boven van acht. zes.
Oohja klopt natuurlijk hihi foutjeDiazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum
Diazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum
Dat vind ik dus ook, er zal best wel een reden zijn om het niet toe te staan maar het betreft hier een legaal middel, idd hetzelfde als een pizza of een bak bami, beetje overtrokken deze reactie, maar goed, we doen het er maar mee...@MacLeod @Eik @KropSla @Roze Olifant
Zelfs de politie noemt hoeveelheid en straatwaarde bij een ingenomen partij drugs, en dan kan je in 3 seconden de straatwaarde van een XTC pil/gram coke/gram speed enzovoort uitrekenen. Dus de politie mag prijzen noemen.
De overheid komt jaarlijks met de nationale drug monitor, een lijvig rapport over hoe het er met de drugs voor staat in Nederland en ook daar worden prijzen genoemd. De overheid mag dus ook prijzen noemen.
Dan tv programma's over drugs. Ook daar worden prijzen genoemd. Dus ook op TV mogen er prijzen worden genoemd.
Op sites van verslavingsklinieken staan bij info over drugs ook de gemiddelde prijs van de betreffende drugs. Dus mogen op internet ook prijzen worden genoemd van drugs.
En dan vind ik het niet zo gek om eens te vragen waarom prijzen van drugs op dit forum dan weer niet genoemd mogen worden.
True!!!Apothekers prijzen moeten kunnen.
Net als is de prijs van mijn pizza mag noemen toch?
Gewoon legale pizza..
@MacLeod @Eik @KropSla @Roze Olifant
Zelfs de politie noemt hoeveelheid en straatwaarde bij een ingenomen partij drugs, en dan kan je in 3 seconden de straatwaarde van een XTC pil/gram coke/gram speed enzovoort uitrekenen. Dus de politie mag prijzen noemen.
De overheid komt jaarlijks met de nationale drug monitor, een lijvig rapport over hoe het er met de drugs voor staat in Nederland en ook daar worden prijzen genoemd. De overheid mag dus ook prijzen noemen.
Dan tv programma's over drugs. Ook daar worden prijzen genoemd. Dus ook op TV mogen er prijzen worden genoemd.
Op sites van verslavingsklinieken staan bij info over drugs ook de gemiddelde prijs van de betreffende drugs. Dus mogen op internet ook prijzen worden genoemd van drugs.
En dan vind ik het niet zo gek om eens te vragen waarom prijzen van drugs op dit forum dan weer niet genoemd mogen worden.
Ik zie het nietYou're welcome! Ik heb trouwens nadat je mijn post al gelezen had nog een toevoeging gedaan. Misschien handig om te weten...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."