#1
Precies dit, voor recreatief gebruik zijn die plijsters echt kut aangezien je gewoon 1 a 2 dagen aaneen onder invloed bent.Ik zie er de lol niet van om de ganse dag als sufkut al noddend op de bank te hangen. Maar goed, ieder z'n ding.
En wat @Roze olifant ook zegt, als je bij oxy al blij was dat je maar 1 doos had omdat je het eigenlijk te lekker vond, is het niet verstandig om aan fentanyl te beginnen als je meerdere dozen tot je beschikking hebt. Onderschat fentanyl niet, ook niet in vertraagde afgifte.