#1
Op het zilverpapier zie je een bolletje lijm dat al een deel is opgewarmt en daarnaast een bolletje fent lijm hoe het eruit ziet. Had nog de foto's van een conversatie op een ander forum tussen mij en een Canadees ![:)]()
Weer iets geleerd!Op het zilverpapier zie je een bolletje lijm dat al een deel is opgewarmt en daarnaast een bolletje fent lijm hoe het eruit ziet. Had nog de foto's van een conversatie op een ander forum tussen mij en een Canadees![]()
Weer iets geleerd!
Dit waren de pleisters maar meer als de helft geruild voor andere dingen hoor.
Ik gebruik fenta in neusspray al bijna 4 jaar tegen de pijn en voor mijn ptss heb niet de wil om meer te gebruiken want dan is het niet leuk om je zo te voelen ,maar zeker krijg je er een flinke high van,en het werkt binnen 10 minuten,50ug per pufje en dan max 16 per dag...helaas lees ik hier niks over,wilde wel overstappen op pleisters omdat deze relaxter werken en niet van die hoge pieken heeft maar de dokter wou er niet in mee. Helaas voor mij want ik heb liever pleisters de spray is superleuk op party's want dronken word je niet en energie ten overvloede
HOI WAS FF VAN HET FORUM.
ik heb ondertussen ook een operatie gehad dus nog meer pijnmedicatie nodig gehad enz.
ik had pas zo'n 5 pleisters van butrans opgeplakt 20 mg ik vraag me nog steeds af hoeveel er uiteiendelijk in je bloed terecht komt want gewicht enz heeft er allemaal mee te maken zelfs waar je het plakt heeft effect bij mij althans.
als je een slijmbeurs en en peesontsteking hebt in je schouder dan plak je hem recht op het gebied en dan voel je de pijn verlicten terwijl dat anders niet zo is.
Fentanyl is wat zwaarder maar is een rotpleister doorzichtig en erg jeukerig, ik heb er toendertijd extreme oedeem van gekregen en daaro mtoen cold turky het eraf getrokken stond niet eens stil bij de gevolgen.
ik gebruik butrans pleisters 1mg of 20 mg om de 3 dagen daara merk ik de werking nml al helemaal niet meer terwijl in het begin je begint je zo stoned als een garnaal bent. en dubele praat uitslaat.
op dit moment 2 pleisters van 20 mg opgeplakt omdat mijn been een gat in scheen heeft wat open moet blijven voorlopig om alle troep eruit te kunnen laten.
was flinke infectie dus liep al 10 dagen ervoor pijn te lijden.
heb nu eidnelijk wat meer steun gehad na de 4e x terug naar ziekenhuis hebben ze me gehouden eerst antibiotica via infuus gehad nu via pillen.
en dus de huisarts gebeld dat de zaldiar, temgesic en butrans omhoog moesten.
vanwege de pijn, ik heb normaal nog diazepam en oxazepam maar die gebruik ik op geleide vd pijn. heb dus wel eea achte rde hand van oxazepammetjes, diazepam vaak nodig als ik weer helemaal vast zit en gestressed ben.
Anyway, beter butrans dan fentanyl, ik heb ook nog pleisters liggen van 52 mg per uur die waren voor mij te zwaar, is dan weer een ander merk en ander stofje dus het is niet allemaal dezelfde rotzooi zeg maar!!
Precies dit, voor recreatief gebruik zijn die plijsters echt kut aangezien je gewoon 1 a 2 dagen aaneen onder invloed bent.Ik zie er de lol niet van om de ganse dag als sufkut al noddend op de bank te hangen. Maar goed, ieder z'n ding.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."