Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Ik zie er de lol niet van om de ganse dag als sufkut al noddend op de bank te hangen. Maar goed, ieder z'n ding. Klik om te vergroten... ik kleef ook fentanyl pleisters 2van 100 om de 2dagen voor chronische pijn en mijn lichaam is er zo gewoon aan geraakt ik wil er minder van nemen maar dan lig ik te schudden en beven enz.... dus best ervan blijven maar iedereen zijn eigen keus ."