Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoevaak kan je opiaten doen voordat je verslaafd word?

Hoevaak kan je opiaten doen voordat je verslaafd word?

54 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
*.exe2.0 zei:
Praat ff normaal.
Klik om te vergroten...
Welkom op het internet ...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaal??
Wie doet er nou dit soort experimenten.
Ieder natuurlijk voor zich
Maar eenmaal in een kliniek geweest, dan zie je wat dat diacetyl zootje aanricht.
Jazeker.
Ik ben best nieuwsgierig aangelegd maar dit??
Nooit. Nee.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
🐺PsyTekz zei:
Duw ff op die negeer knop dan hoef je de baas niet te spelen 🤣.
Klik om te vergroten...

Je kan ook niet reageren.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ketakoekjes zei:
Heb een keertje heroine gedaan een paar jaar geleden. Direct in slaap gesukkeld voor de volgende 20 uur (wel op mijn bed, niet achter de MacDonalds) en toen ik wakker werd totaal geen craving of euforie gehad. Tijdens het slapen voelde ik ook niks. Ga het ooit nog opnieuw proberen want denk dat ik redelijk slecht spul had.
Klik om te vergroten...

Feest van herkenning.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het eerder ergens aangehaald, maar nu nog even een x omdat het precies over dat onderwerp gaat.
Lees eens de post van Tijdloos.
Hoe ontstaat een heroïne verslaving..
Ikzelf heb gezien wat er van je overblijft. Kenmerkend en bij die groep cliënten bijna hetzelfde.
Kort gezegd:
Een heleboel shitzooi en grote narigheid.
Wil je niet weten!
Maar, ik citeer even Tijdloos,
" Maar jou zal het niet gebeuren.
Jij hebt het volledig onder controle. ....."
...."En vervolgens na enkele weken, gebruik je iedere dag, want het gaat sluipenderwijs..."
Maar jij bent niet zoals al die anderen, want jij niet!....."
Jou gaat het niet overkomen, jij hebt het in de hand.... "

Ik vind dat verhaal wel zo ontzettend goed verwoord, en.. ik heb het gezien!
Jazeker met eigen ogen.
Ooit in een zeer bekend cefeej in ut zuiden des lands, met de naam van een zeer bekende Franse veldheer.
Ik zie het nog voor me.
Daar werd gedoogd dat er gechineesd werd. Ik zag de dealer daar een stapel 100 guldenbiljetten wegstoppen
Van meer dan 3 cm.
En al die mensen stonden na enige tijd apathisch kijkend in de verte tegen de muren.
Een het waren er best wel veel.
Dan heb je het goed voor elkaar, nietwaar.
Én in de kliniek dus, de mensen die tanden kwijt waren, in zeer slechte toestand of conditie waren.....en sommige volledig van het padje.
Droevig om mee te maken.
Dus.
Als ik ook maar één medemens kan behoeden voor deze ellende, dan ben ik een gelukkig mens!
Als iklees, of hoor dat iemand van plan is om deze slopen te nemen, dan reageer ik.
Deze vrijheid neem ik.
Soit!!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
*.exe2.0 zei:
Praat ff normaal.
Klik om te vergroten...
Wat was hier dan niet normaal aan?
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Wat was hier dan niet normaal aan?
Klik om te vergroten...
Sommige mensen zijn gevoelig voor het k-woord omdat een persoon die ze kennen het heeft of er aan is overleden, snap dat niet sinds je het gewoon gebruikt als versterkend bijvoegelijk naamwoord. Niks mis mee en je valt er ook niemand persoonlijk mee aan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
En al afkick?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het k woord.
Het zal je maar overkomen!!
Ik heb iemand zien creperen aan die ziekte.
6 jaar duurde dat..en na 56 jaren geleefd te hebben, fini.
Eenieder die dit woord tegen mij misbruikt, loopt een zeker risico op een passend antwoord.
Geen dreigement, maar een vaststaand feit.
Meer zeg ik er niet over, behalve dat ik dit woord indien misbruikt, zwaar afkeur en nee, ik kan reageren dus.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ketakoekjes zei:
Sommige mensen zijn gevoelig voor het k-woord omdat een persoon die ze kennen het heeft of er aan is overleden, snap dat niet sinds je het gewoon gebruikt als versterkend bijvoegelijk naamwoord. Niks mis mee en je valt er ook niemand persoonlijk mee aan.
Klik om te vergroten...

Je geeft een mogelijke reden maar je snapt het niet. Ook bijzonder.

EDIT: Wat me opvalt aan dit taalgebruik, het zijn altijd domme tokkies die je het hoort zeggen.
Niemand in mijn sociale en professionele kring gebruikt het woord kanker op deze manier, gelukkig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt.
Vergeet een groep Nederlandse buitenlanders niet in deze.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
*.exe2.0 zei:
Je geeft een mogelijke reden maar je snapt het niet. Ook bijzonder.

EDIT: Wat me opvalt aan dit taalgebruik, het zijn altijd domme tokkies die je het hoort zeggen.
Niemand in mijn sociale en professionele kring gebruikt het woord kanker op deze manier, gelukkig.
Klik om te vergroten...
Ken er zat die uni doen en met kanker schelden. Kanker word meer gebruikt voor dilevery. En Het rolt lekker over de tong.

Zoals je fuck in engels gebruikt
Zoals je puut-pude-pute gebruikt in frans

Zo heeft ieder land een scheldwoord die lekker over de tong rolt.

Edit: want eerlijk je gaat toch niet zeggen oh ik vind jou echt een poep homoviel.

Nee dan zeg je gewoon kk fliker. Komt harder aan mensen raken sneller triggert zoals je al ziet. En degene die het zegt heeft zijn plezier eraan.

Vind wel dat je uit moet kijken bij wie je het zegt.
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ken er zat die uni doen en met kanker schelden. Kanker word meer gebruikt voor dilevery. En Het rolt lekker over de tong.

Zoals je fuck in engels gebruikt
Zoals je puut-pude-pute gebruikt in frans

Zo heeft ieder land een scheldwoord die lekker over de tong rolt.

Edit: want eerlijk je gaat toch niet zeggen oh ik vind jou echt een poep homoviel.

Nee dan zeg je gewoon kk fliker. Komt harder aan mensen raken sneller triggert zoals je al ziet. En degene die het zegt heeft zijn plezier eraan.

Vind wel dat je uit moet kijken bij wie je het zegt.
Klik om te vergroten...
Hoop rechtpraten van iets wat compleet krom is. Het schiet er bij mij ook best een keer te vaak uit omdat ik heel lang heel veel mensen om me heen heb gehad die het veel gebruikten maar ik schaam me er elke keer diep voor. Wanneer je scheldwoorden gaat rangschikken op "wat harder aankomt" en "wat mensen sneller triggert" zou ik toch eens serieus gaan heroverwegen hoe je in het leven staat en hoe je met mensen om wilt gaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Is al mijn 5e dag aan de odsmt 😔.
Hoelang kan je dit doen voor je fysiek verslaafd raakt?
En waneer pieken de withdrawals?

Na 1 dag?
Klik om te vergroten...
Meestal begint bij enkele weken al wel een flinke fysieke tolerantie te ontstaan. Of dat ook voor O-DSMT zo geldt is lastig te zeggen omdat het een redelijk weinig gebruikte research chemical is. Hoeveel last van afhankelijkheid je krijgt hangt ook samen met de dosering die je neemt. Zorg er dus voor dat je niet steeds meer gaat gebruiken.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Is al mijn 5e dag aan de odsmt 😔.
Hoelang kan je dit doen voor je fysiek verslaafd raakt?
En waneer pieken de withdrawals?

Na 1 dag?
Klik om te vergroten...
Wat is dat ? Tramadol ?
hoeveel slik je ?
Probeer gewoon 1 . Of 2.
leuk voor twee weken , en dan hebben ze je serotonine wel weggevreten . En voel je je ziek en moe en lusteloos.


ik slik ze al jaren voor zware chronische pijn, maar sinds een jaar werken ze amper en slik ik om niet te gaan kotsen ... ik slik 3 x 100
Tramadol of oxy is geen party drug, maar een serotonine sloper en maakt je zomaar verslaafd.
Succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."