#1
Welkom op het internet ...Praat ff normaal.
Welkom op het internet ...Praat ff normaal.
Duw ff op die negeer knop dan hoef je de baas niet te spelen 🤣.
Heb een keertje heroine gedaan een paar jaar geleden. Direct in slaap gesukkeld voor de volgende 20 uur (wel op mijn bed, niet achter de MacDonalds) en toen ik wakker werd totaal geen craving of euforie gehad. Tijdens het slapen voelde ik ook niks. Ga het ooit nog opnieuw proberen want denk dat ik redelijk slecht spul had.
Wat was hier dan niet normaal aan?Praat ff normaal.
Sommige mensen zijn gevoelig voor het k-woord omdat een persoon die ze kennen het heeft of er aan is overleden, snap dat niet sinds je het gewoon gebruikt als versterkend bijvoegelijk naamwoord. Niks mis mee en je valt er ook niemand persoonlijk mee aan.Wat was hier dan niet normaal aan?
Sommige mensen zijn gevoelig voor het k-woord omdat een persoon die ze kennen het heeft of er aan is overleden, snap dat niet sinds je het gewoon gebruikt als versterkend bijvoegelijk naamwoord. Niks mis mee en je valt er ook niemand persoonlijk mee aan.
Ken er zat die uni doen en met kanker schelden. Kanker word meer gebruikt voor dilevery. En Het rolt lekker over de tong.Je geeft een mogelijke reden maar je snapt het niet. Ook bijzonder.
EDIT: Wat me opvalt aan dit taalgebruik, het zijn altijd domme tokkies die je het hoort zeggen.
Niemand in mijn sociale en professionele kring gebruikt het woord kanker op deze manier, gelukkig.
Hoop rechtpraten van iets wat compleet krom is. Het schiet er bij mij ook best een keer te vaak uit omdat ik heel lang heel veel mensen om me heen heb gehad die het veel gebruikten maar ik schaam me er elke keer diep voor. Wanneer je scheldwoorden gaat rangschikken op "wat harder aankomt" en "wat mensen sneller triggert" zou ik toch eens serieus gaan heroverwegen hoe je in het leven staat en hoe je met mensen om wilt gaan.Ken er zat die uni doen en met kanker schelden. Kanker word meer gebruikt voor dilevery. En Het rolt lekker over de tong.
Zoals je fuck in engels gebruikt
Zoals je puut-pude-pute gebruikt in frans
Zo heeft ieder land een scheldwoord die lekker over de tong rolt.
Edit: want eerlijk je gaat toch niet zeggen oh ik vind jou echt een poep homoviel.
Nee dan zeg je gewoon kk fliker. Komt harder aan mensen raken sneller triggert zoals je al ziet. En degene die het zegt heeft zijn plezier eraan.
Vind wel dat je uit moet kijken bij wie je het zegt.
Meestal begint bij enkele weken al wel een flinke fysieke tolerantie te ontstaan. Of dat ook voor O-DSMT zo geldt is lastig te zeggen omdat het een redelijk weinig gebruikte research chemical is. Hoeveel last van afhankelijkheid je krijgt hangt ook samen met de dosering die je neemt. Zorg er dus voor dat je niet steeds meer gaat gebruiken.Is al mijn 5e dag aan de odsmt 😔.
Hoelang kan je dit doen voor je fysiek verslaafd raakt?
En waneer pieken de withdrawals?
Na 1 dag?
Wat is dat ? Tramadol ?Is al mijn 5e dag aan de odsmt 😔.
Hoelang kan je dit doen voor je fysiek verslaafd raakt?
En waneer pieken de withdrawals?
Na 1 dag?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."