drientje,
wat heb jij een uitgesproken mening over heroverslaafden en dat terwijl je er zelf totaal geen ervaring mee hebt, niet alle heroverslaafden zijn het zelfde hoor. waar haal je het lef vandaan om zo over anderen te oordelen, je zegt dat je links bent maar ik bespeur hier toch een grote geert wilders mentaliteit, " die groep deugt niet, alles over 1 kam scheren en er vervolgens flink tegenaan trappen" en dat terwijl jij zelf grote moeite had/hebt om te stoppen met sigaretten.
je trapt als herogebruiker geen mensen de grond in, dat doe jij wel en over het liegen en bedriegen, ben jij overal eerlijk over geweest
hoe kom je erbij dat alle junks zielig doen, wat weet jij er nou helemaal van?
ik had al totaal geen respect voor je maar ik vind je nog onozel ook.
over het algemeen gaan mensen niet gebruiken omdat ze hun problemen niet aankunnen, het is vaak dezelfde reden als beginnen met roken, nieuwsgierig, stoer doen of mee willen doen met de rest, je komt er pas na verloop van tijd achter dat het veel onderdrukt, je denk niet aan verslaafd raken of de ellende die anderen ermee hebben gehad, leren doe je van je eigen fouten en niet van die van anderen, dus het begint niet als een vlucht, dat wordt het gaanderweg.
giorgi,
ik had er nog nooit van gehoord afkicken met ghb, ik moet wel eerlijk zeggen dat 4 gram bruin per dag rijkelijk veel is hoor, zeker voor een beginnend gebruiker( zeker niet lullig bedoelt hoor, maar daar twijfel ik sterk aan)
ondanks dat hij een ruime ervaring heeft met ghb vind ik het persoonlijk niet verstandig, ik denk dat hij beter af is bij een goede hulpverlener( dat hoeft geen verslavingstherapeut te zijn) dan naar iets te grijpen wanneer hij trek heeft, ik snap dat je denkt, beter dit dan bruin maar het lost niets op, zeker niet op de lange termijn.
iig veel suc6
