Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenningsverschijnselen verminderen door GHB

Ontwenningsverschijnselen verminderen door GHB

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi level,
ik dacht al, dat kan niet maar ik had de . ervoor niet gezien.
ik ben ondertussen wel clean, na een verslaving van ongeveer 20 jaar bruin en heb een normaal leven gehad met baan, man en kind, dus ik erger me kapot aan de onozele halzen zoals drientje die er nog trots op is dat ze sinds haar 16de geen school van binnen heeft gezien maar dat is dan ook wel te merken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
leveldesigner zei:
dacht ook even dat t 4 gr was, en vond dat ook veel, zelf voor een ervaren heroine gebruiker, maar toen merkte ik de . voor de 4 op, we spreken hier dus over een kleine halve gram (0.4 gr).

maar nu even over die ontzettend onnozele reactie, dat over 1 kam scheren van alle heroine junkies. begrijp dus dat deze onnozeling zelf verslaafd is aan roken. toen je begon met roken wist je toch ook zeker dat t schadelijk, verslavend en zelfs dodelijk is? dus, al die onzin die je steeds maar uitkraampt over dat heorine verslaafden t verdienen etc, dat geld dan ook voor jou, of is dat dan opeens anders. hoop niet dat je na je onnozelheid ook nog eens inconcequent bent, want dan ben je pas echt zielig.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet verslaafd aan roken. Ik ben nergens aan verslaafd en ik heb heus wel verslavingen gehad en ik weet waar ik het over heb. Ik heb ook gevochten (en vecht nog steeds elke dag) tegen verslavingen die ik gehad heb. Alleen heb ik nooit de ene drugs met de andere bevochten. Als ik drugs nam of neem dan doe ik dat om het effect van de desbetreffende drug, niet om de afkick van iets anders te onderdrukken.

Dus bestempel me niet als onnozel.

Iedere gebruiker weet wat de risico's zijn en als je die niet kent leer je ze wel kennen.

En ik heb ook niets tegen hero gebruikers, absoluut niet, maar wel tegen mensen die niet de verantwoordelijkheid nemen van hun acties.
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#3
drientje, er is jou al vaker gezegd dat je een heroineverslaving niet kan vergelijken met een andere, zoals jij dat doet, bv met sigaretten( jij hebt ook gerookt dus als jij longkanker krijgt geldt jouw regel ; wie zijn gat brandt ; dan ook? ) en een speedverslaving e.d.
je spreekt jezelf zovaak tegen en je hebt er duidelijk geen verstand van !
dat laatste is niet erg maar hou je mond erover, vandaar het stempel onnozel want mensen die zich duidelijk ergens over uitspreken zonder te weten waar ze het over hebben ZIJN onnozel.
wat nou geen verantwoordelijkheid nemen, ik en vele met mij hebben dat wel degelijk gedaan en mijns inziens heeft dat niets met bruin te maken er zijn zoveel mensen die, zoals jij belangrijk vindt, goed voor hun lichaam zorgen en nog minder verantwoordelijk nemen dan jij hersencellen hebt, dus dat is verdomde weinig !
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
joolie-ah zei:
drientje, er is jou al vaker gezegd dat je een heroineverslaving niet kan vergelijken met een andere, zoals jij dat doet, bv met sigaretten( jij hebt ook gerookt dus als jij longkanker krijgt geldt jouw regel ; wie zijn gat brandt ; dan ook? ) en een speedverslaving e.d.
je spreekt jezelf zovaak tegen en je hebt er duidelijk geen verstand van !
dat laatste is niet erg maar hou je mond erover, vandaar het stempel onnozel want mensen die zich duidelijk ergens over uitspreken zonder te weten waar ze het over hebben ZIJN onnozel.
wat nou geen verantwoordelijkheid nemen, ik en vele met mij hebben dat wel degelijk gedaan en mijns inziens heeft dat niets met bruin te maken er zijn zoveel mensen die, zoals jij belangrijk vindt, goed voor hun lichaam zorgen en nog minder verantwoordelijk nemen dan jij hersencellen hebt, dus dat is verdomde weinig !
Klik om te vergroten...
daar sluit ik me bij aan :wave:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
das een verdomd goed idee om met g af te kicken ik ben blij voor jullie dat het zo goed is gegaan!
ik zit er aan te denken om met g van de speed af te kicken ghb is een gaba_B-agonist net zoals baclofen(middel tegen dystonie en andere spierproblemen) en dat middel word op dit moment onderzocht om zn cravingverminderende werking voor alcoholverslaving is het al veel gebruikt geloof ik....
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
en drientje heeft inmiddels wel genoeg aandacht gekregen toch???
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#7
speedjunky69 zei:
baclofen(middel tegen dystonie en andere spierproblemen) en dat middel word op dit moment onderzocht om zn cravingverminderende werking voor alcoholverslaving is het al veel gebruikt geloof ik....
Klik om te vergroten...

Nou veel, eerder sporadisch (in Nederland dan) en niet door de oficiele instellingen. Het blijft de ene drug met de andere vervangen. Voor alcohol wordt toch het meest disulfiram voorgeschreven als iemand wil stoppen. (disulfiram is overigens geen anti-trek medicatie)
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja maar dat is natuurlijk totaal ander middel wel is er acamprosaat en naltrexon als zucht/trek/cravingremmende middelen maar of ze nou erg effectief zijn vraag ik me af
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind Drientje een beetje triest. Echt zo'n VVD/PVV houding, als we gewoon alle "harde hand eigen schuld" mensen in een raket konden opsluiten, en ze recht de zon in konden schieten zou de wereld een stuk beter af zijn.

Super knap dat je bent afgekickt zo, en als je de GHB kan afbouwen in een week alleen maar beter toch?

Vraag me alleen af hoe je het voor elkaar kreeg om te gaan rennen dan, daardoor twijfel ik wel een beetje aan het verhaal. Ik ben zelf verslaafd geweest aan benzo's, ik was het huis niet eens uitgedurfd, al had ik kunnen lopen, en hero schijnt nog vele malen erger te zijn.

Hoe kreeg je dat voor elkaar? :confused:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik snap heel goed wat je bedoelt,-maar ik weet het ook niet.Elk mens is anders,..
G
GiorgiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat rennen kwam puur door de G..
We gingen ons normale rondje proberen, elke dag lopen we namelijk min. 10 km, maar na 2 km was het mooi geweest.. Toen nog stukje gelopen en het nog voor elkaar gekregen om de 1.5 km naar huis te rennen.
Let wel op: puur door de high van de G kwam dit.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#12
speedjunky69 zei:
ja maar dat is natuurlijk totaal ander middel wel is er acamprosaat en naltrexon als zucht/trek/cravingremmende middelen maar of ze nou erg effectief zijn vraag ik me af
Klik om te vergroten...

Naltrexon heb ik een maandje geslikt, werd er zeer beroerd van had een heel agressief gevoel in me, niet fijn. Het hielp tegen extreme trek, voelde wel licht trekmomenten, maar die verdwenen een stuk makkelijker dan zonder Naltrexon.

acamprosaat heb ik geen ervaring mee. JIj soms?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."