#1
Ik heb maar zeer zelden vernomen dat de regels onduidelijk zijn dus dat vind ik een beetje een onzin opmerking. Mochten er echt vele meer zijn die dit vinden dan is het een ander verhaal. Daarbij gaf je in je Edit stukje al duidelijk aan dat je niet eerst even heel goed de forum regels had gelezen terwijl die toch heel groot op het scherm stonden toen je je eerste berichten nog niet had gepost.Geen probleem. Dit forum is nogal onduidelijk en ik zag nergens staan dat ik geen afbeeldingen van mijn tabletten mag plaatsen. Je hebt tevens een ongerelateerde afbeelding van mij verwijderd dus ik zou het op prijs stellen dat je dit niet weer doet. De persoon boven mij zei dat Methadon 50mg niet bestond en ik wilde dit enkel corrigeren door een afbeelding te plaatsen met Methadon 50mg tabletten. Die specifieke afbeelding was enkel om misinformatie te corrigeren.
Als speculeren verboden is vraag ik mij af of je mij dan wellicht kunt vertellen waar ik dit dan wel met zekerheid kan achterhalen? Dat testcentrum kon mij niet verder helpen omdat ze enkel party-drugs willen testen en ik wilde gewoon weten wat dit voor pillen zijn zonder dat ik daar een aparte topic voor moest aanmaken. Daar iedere pil bij wet specifieke unieke kenmerken moet hebben zal iemand met Seresta Forte 50mg dan ook precies dezelfde pillen moeten hebben; en dan weet ik ook met zekerheid dat mijn pillen dat ook zijn. Dat wilde ik enkel verifiëren. Vandaar ook dat ik de afbeelding had geplaatst zodat we niet hoeven speculeren maar zodat iemand de pil kan herkennen.
Dit was toch een drugsforum voor mensen met vragen? Het is voor mij al moeilijk genoeg om deze pillen te traceren want ik kon ook al nergens een nederlandse website met pilherkenning vinden. Als ik dan hier op een drugsforum ook niet eens afbeeldingen mag plaatsen word het wel erg lastig.
EDIT: Ik zie nu inderdaad regel 10: "Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)"
Mijn vraag was echter niet het speculeren over de kwaliteit maar wat voor pillen dit zijn. Wellicht een idee om de forumregels dan iets duidelijker te maken als je ook niet mag informeren naar iets wat je hebt liggen. De kwaliteit interesseert mij niet; ik wilde enkel weten wat het is.![]()
Maar ook vragen naar wat voor pillen dit zijn is toch speculeren? Iedereen kan toch een pil namaken? Dus kan een pil er precies uitzien als een paracetamol terwijl er heroine in zit. Dus nogmaals niemand kan aan een foto zien wat voor pil het is. Dat noemen wij gewoon speculeren. Daar moet je je gewoon aan houden net als iedereen.
Verder kan je hier altijd van alles vragen mits het binnen de regels valt. Zo moeilijk is dat echt niet.
Tip: Ook pillen herkenning sites zijn niet betrouwbaar. Pillen worden namelijk nagemaakt maar kunnen dus totaal andere stoffen bevatten. Helaas is er niks anders veilig dan een testservice en als deze testservice niet jou middel test dan heb je even bot gezegd pech.
Spijt me maar mooier kan ik het helaas niet maken.

