Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Eerste bericht hier omdat ik graag iets wil weten over Methadon. Via Google kwam ik niet veel verder maar kwam ik gelukkig wel dit forum tegen. Mijn vraag is namelijk hoe de sterkte van Methadon overeen komt met Oxycodon. Als iemand ongeveer 15-20mg Oxycodon per dag gebruikt en over zou stappen op Methadon (om vervolgens af te bouwen); hoeveel mg Methadon zou dan een vergelijkbare sterkte zijn om mee te starten? Een kennis van mij had het erover dat 20mg Methadon ongeveer gelijk stond aan 10mg Oxycodon maar ik weet niet of hij gelijk heeft want volgens mij had ik ergens gelezen dat Methadon veel sterker was en dat het juist andersom is (10mg Methadon = 20mg Oxycodon?). Op internet werd ik helaas niet echt veel wijzer dus ik hoop dat iemand hier misschien weet hoe dat qua sterkte tegenover elkaar staat. Alvast hartelijk bedankt!!"
"Ah, dank je wel voor jouw reactie! Dus het was inderdaad 20mg oxycodon = ±10mg methadon"
"Hallo Gebruikt hier iemand toevallig ook Seresta Forte 50mg? Zo ja, zou je misschien een foto kunnen maken van de voor- en achterkant van deze tabletten (of een beschrijving geven) zodat ik kan zien hoe deze er uit moeten zien? Ook zou ik graag willen weten wat de diameter en dikte van deze tabletten is. Alvast heel hartelijk dank!!"
"Mijn vraag is heel simpel. Ik vraag enkel om een pilherkenning voor verificatie doeleinden! Daarom wil ik graag iemand spreken die deze pillen daadwerkelijk gebruikt en mij een foto wil sturen of beschrijving wil geven van hoe ze eruit zien. Dat is helemaal niet 'speculeren'; dat is verifiëren en volgens mij moet moet jij de regels er zelf nog maar even op nalezen. Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's) Ik speculeer dus helemaal niet over de kwaliteit; jij zit schijnbaar forum regels te verzinnen die helemaal niet bestaan. Mijn vraag is of iemand hier Seresta Forte 50mg gebruikt en mij wil laten zien hoe zijn/haar pillen eruit zien. Dat is alles. Normaliter kun je dat in de bijsluiter lezen want normaal schrijven producenten daar hoe de pil eruit ziet, welke kleur, opdruk, logos etc. In de bijsluiter van Seresta Forte 50mg staat bij het stukje "Hoe ziet Seresta Forte eruit" enkel "Seresta Forte 50 mg: flacons met 25, 500 en 1000 tabletten". Dat is dus echt de meest zinloze informatie waar je helemaal niets aan hebt. Dus niks speculeren. Ik zoek een foto voor in mijn database zodat ik daar een beeld bij heb. Dus net als die websites voor pilherkenning die op internet te vinden zijn maar dan op veel kleinere schaal. Op de bestaande sites kon ik Seresta Forte 50mg helaas niet vinden. Omdat dit forum een collectief is van mensen die van alles achterover gooien leek dit mij dan ook de plek bij uitstek om te informeren. Tevens vind ik jouw betichting van 'namaken' een beetje sneu want als ik iets had willen namaken dan zijn er diverse andere drugs die aardig wat meer opleveren dan simpele benzos die op elke straathoek in Adam verkocht worden voor een paar stuivers. Dus waarom zou iemand zijn/haar tijd+geld willen verspillen aan het maken van nep-benzos wanneer echte benzos veel goedkoper te krijgen zijn? Ik wil jou dan ook een fijn weekend toewensen en hoop dat de volgende persoon die op mijn bericht reageert wel behulpzaam is en een simpele vraag wil beantwoorden. Ik heb momenteel al genoeg medische problemen om mij zorgen over te maken met eind van de maand een MRI scan van mijn hersenen. Dan zul je hopelijk begrijpen dat ik weinig tijd heb voor dit soort onzin en gewoon een concreet antwoord zoek voor een simpele vraag. Dank je wel!"
"joetsie zei: Zal duimen voor jou.En laat je nog van je horen hoe het met jou gaat? Klik om te vergroten... Zoals beloofd een update over hoe het met me gaat. De MRI en bloedonderzoek zag er allemaal goed uit. Dus mooi dat het daar allemaal in orde lijkt te zijn maar het nadeel is wel dat ze nog steeds niet weten waar de klachten door veroorzaakt worden. Nu heb ik volgende maand een gesprek met een cardioloog die mijn hart wil bekijken en daarna mogelijk een insuline tolerantie test om te zien hoe mijn bijnier en hypofyse daar op reageren ofzo. Ze vertelden me al wel dat zo'n insuline test erg vervelend kan zijn. Dus alle bloeduitslagen en scans waren goed maar ze weten helaas nog steeds niet waar die constante moeheid en zweetaanvallen vandaan komen. Dat is dan toch weer een beetje jammer want ik had toch graag willen weten wat het nu is zodat we er hopelijk iets aan kunnen doen."
"Hee allemaal, daar ben ik weer! Dacht ik zal mijn gezicht even laten zien zodat men niet denkt "die ligt al onder de zoden door overdosis" ofzo. Nogmaals bedankt voor alle informatie. De overstap van oxycodon naar methadon is redelijk goed gegaan. Heb nu 50mg tabletten maar breek deze in stukjes. Neem 2x kwart tablet per dag (ongeveer 25mg totaal dus). Heb wel andere bijwerkingennu. Waar ik van oxycodon wat moeilijker in slaap kwam, kan ik wel makkelijker slapen met methadon. Oxydocon had ook dat 'warm dekentje' gevoel die ik met methadon niet heb. Methadon geeft wel een wat 'onrustige' slaap en 1x mepte ik mijzelf ook half-wakker in mijn gezicht zonder aanleiding. Nu viel me wel iets op. Normaal krijg ik witte ronde tabletten met de opdruk "50" aan 1 kant. Echter nu zitten er ook witte ronde tabletten bij waar dat niet op staat en enkel een breukstreepje aan 1 kant. Is dit normaal? Zijn er meerder fabrikanten die dat spul maken of heb ik andere pillen gekregen? Zie foto. Links is methadon, rechts is ook methadon of iets anders?? Om maar even te vermelden, ik krijg ze niet van een verslavingsarts o.i.d. maar van iemand die deze pillen van anderen krijgt. De vorige keren kreeg ik altijd die pillen met opdruk "50" maar nu dus ook die andere. Hoop niet dat hij mij nu per ongeluk iets anders heeft meegegeven."
"Ja, normaliter zien ze eruit als de pillen aan de linkerkant met "50" als opdruk. Die aan de rechterkant ken ik zo niet. Misschien moet ik er eentje naar zo'n testlab sturen ofzo."
"Bedankt! Ik zal eens op zoek gaan naar die Seresta Forte 50mg. Als ik me niet vergis zijn dat slaappillen met Oxazepam. Die wil je inderdaad niet combineren met Methadon. :P EDIT: Ik heb net even op Google gezocht en die pillen (rechts op mijn foto) lijken inderdaad heel erg op Seresta/Oxazepam. Het lijkt er dan ook op dat hij mij inderdaad per ongeluk verkeerde pillen heeft meegegeven. Ik zal ze dan ook even apart houden zodat ik ze niet per ongeluk inneem. Nogmaals bedankt voor de waarschuwing!"
"Samantha1980 zei: Je kan ook eens Kratom nemen ipv oxy of methadon . Ik slikte 9 pijnstillers per dag, nu 4 . Soms 3 . En neem 3 kopjes 3 mg Kratom thee . En ben helderder, geen oxy cravings meer. En energieker , rust in mijn hoofd ook ( ADD) . Misschien een idee .? Klik om te vergroten... Bedankt voor de suggestie maar ik heb in het verleden al eens Kratom geprobeerd. Helaas was dit voor mij geen succes want ik lag vervolgens 3 dagen ziek op bed met hevige darmklachten."
"De Zandman zei: Laat ze testen als dit weer kan! Ik voor mij ben er haast zeker van dat dit seresta forte pellets zijn.... Klik om te vergroten... Korte terugkoppeling van mij. Ik heb contact gezocht met [email protected]. Helaas konden zij mij niet verder helpen omdat zij alleen uitgaansdrugs testen en niet andere medicamenten. Ik weet dus niet of er ook andere instanties zijn die mij kunnen vertellen wat dit voor pillen zijn. Via Google kwam ik helaas ook niet verder; behalve dan een paar afbeeldingen die er sterk op lijken. Het lijkt dus inderdaad erg op Seresta Forte 50mg Oxazepam maar ik kan dit helaas niet met zekerheid zeggen. In het verleden heb ik wel eens Oxazepam (of soortgelijk) gebruikt maar kan mij helaas niet meer herinneren hoe die er precies uit zagen. Volgens mij zagen ze er hetzelfde uit maar je geheugen kan vaak een spelletje met je spelen. Zoals op de afbeelding te zien zijn de pillen helemaal wit zonder opdruk met enkel aan 1 kant een breuklijn. De pil heeft een diameter van 12,5mm en een dikte van 3,5-4mm. Ik kan in ieder geval wel met zekerheid zeggen dat dit geen Methadon 50mg is; in ieder geval niet een variant die in Nederland verkrijgbaar is. Mocht er iemand zijn die toevallig Seresta Forte 50mg heeft liggen en kan kijken of de pillen er hetzelfde uit zien dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zelf innemen lijkt me namelijk geen goed idee; helemaal omdat ik momenteel 25mg Methadon per dag inneem. Om er dan slaappillen bij te nemen vergroot je de kans op ademstilstand als ik mij niet vergis en dat lijkt me niet iets om te testen. Het is daarom ook erg jammer dat die testservice alleen 'partydrugs' testen en mij niet verder konden helpen. Ik had ze ook onderstaande afbeelding meegestuurd in de hoop dat ze deze zouden herkennen maar helaas."