#1
Ik snap dat de afkick van hero hel is maar hey, klagen over
Tegenwoordig wordt nergens meer voor geknokt. Afkicken 30 jaar geleden was vechten maar dat vinden wij doorgefokte westerlingen zonder ruggengraat naar dus slikken we pilletjes of een poedertje/plantje (weetikveel) om de afkick op te vangen en hebben daarna geen associatie gelegd in de hersenen waarom die hero zo lekker is (want alles heeft een schaduwzijde en zonder afkick heeft hero die alleen qua craving en daar valt met hulp goed mee te leven) dus heb ik het vermoeden dat je zonder dat gevecht om clean te worden weer snel terug valt omdat het afkicken wel makkelijk ging die keer daarvoor.
Ik geloof dat je daardoor heen moet om de associatie te leggen dat als je weer gaat gebruiken je weer door die hel moet om clean te worden.
Of denk ik nu zo krom?
hebt vind ik wel een beetje overdreven. Mijn moeder heeft ergere dingen als ze twee weken verkouden is en amper kan ademen.onrust, slapeloosheid, geeuwen, tranende ogen, lopende neus
Tegenwoordig wordt nergens meer voor geknokt. Afkicken 30 jaar geleden was vechten maar dat vinden wij doorgefokte westerlingen zonder ruggengraat naar dus slikken we pilletjes of een poedertje/plantje (weetikveel) om de afkick op te vangen en hebben daarna geen associatie gelegd in de hersenen waarom die hero zo lekker is (want alles heeft een schaduwzijde en zonder afkick heeft hero die alleen qua craving en daar valt met hulp goed mee te leven) dus heb ik het vermoeden dat je zonder dat gevecht om clean te worden weer snel terug valt omdat het afkicken wel makkelijk ging die keer daarvoor.
Ik geloof dat je daardoor heen moet om de associatie te leggen dat als je weer gaat gebruiken je weer door die hel moet om clean te worden.
Of denk ik nu zo krom?
