Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onbegrijpelijk.
Wie gaat er nou in vredesnaam bij een tramadolhoudende medicatie daar ook nog eens alcohol tegenaangooien?.?
Ik scheld nooit iemand uit.
In deze kwestie ben ik het met 8.6 eens.
Je moet eigenlijk bij iedere medicatie GEEN ALCOHOL innemen.
Geen druppel!
Ook geen bier, dus
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn Dealer kwam ook met oxycodon aanzetten.
Maar ga geen medicijnen voor de lol slikken.
Doe het al met Diazepam soms en dat is wel genoeg zo denk ik.

Ben wel nieuwsgierig naar het effect van opium.
Maar heroïne gaat het sws niet worden.
Heb het al druk genoeg met de coke en de ghb.
Maar als je zo een oxycodon of tramadol slikt word je dan niet ziek zoals heroïne?
Of geeft het je de echte goede opium gevoel?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Mijn Dealer kwam ook met oxycodon aanzetten.
Maar ga geen medicijnen voor de lol slikken.
Doe het al met Diazepam soms en dat is wel genoeg zo denk ik.

Ben wel nieuwsgierig naar het effect van opium.
Maar heroïne gaat het sws niet worden.
Heb het al druk genoeg met de coke en de ghb.
Maar als je zo een oxycodon of tramadol slikt word je dan niet ziek zoals heroïne?
Of geeft het je de echte goede opium gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik werd niet ziek van tramadol en oxycodon. Of het vergelijkbaar is met opium weet ik niet, maar de oxycodon was zo lekker dat ik blij ben dat mn voorraad op is nu.

Als je gevoelig bent voor verslavingen, blijf er dan ver weg van. Ik was na een paar dagen al een soort Gollem.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je antwoord.
Die Tramadol is zwaar gevaarlijk spul.
Daar wil ik eigenlijk ook niet mee gaan klooien
just for fun.
Oxycodon is daar een lichte vorm van?

Purplext zei:
Als je gevoelig bent voor verslavingen, blijf er dan ver weg van. Ik was na een paar dagen al een soort Gollem.
Klik om te vergroten...

Ja ik ga vaak bij het begin de fout in met een nieuwe drugs. Vaak te snel en te veel willen.
Maar ik herstel daar ook weer snel van.
Behalve met wiet en sigaretten is dat uit de hand gelopen.. Dat roken :grimacing:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Bedankt voor je antwoord.
Die Tramadol is zwaar gevaarlijk spul.
Daar wil ik eigenlijk ook niet mee gaan klooien
just for fun.
Oxycodon is daar een lichte vorm van?

Ja ik ga vaak bij het begin de fout in met een nieuwe drugs. Vaak te snel en te veel willen.
Maar ik herstel daar ook weer snel van.
Behalve met wiet en sigaretten is dat uit de hand gelopen.. Dat roken :grimacing:
Klik om te vergroten...

Ik zou oxycodon geen lichte vorm noemen...
Volgens het pijnstilling protocol komt oxycodon na tramadol.
Het is beiden troep.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan je wel wat zeggen over oxcycodon , en Oxcycontin.
En wel dit.
Rotzooi! Man, wat ben ik daar ziek van geweest toen ik daarvan af moest.
Je bent dan gewoon een junk. Die even geen bruin meer heeft.
Men zegt wel dat oxcycodon een gelijkwaardig opiaat is met heroïne!
Tolerantie bouwt zich razendsnel op.
Mijn advies:
AFBLIJVEN
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Ik kan je wel wat zeggen over oxcycodon , en Oxcycontin.
En wel dit.
Rotzooi! Man, wat ben ik daar ziek van geweest toen ik daarvan af moest.
Je bent dan gewoon een junk. Die even geen bruin meer heeft.
Men zegt wel dat oxcycodon een gelijkwaardig opiaat is met heroïne!
Tolerantie bouwt zich razendsnel op.
Mijn advies:
AFBLIJVEN
Klik om te vergroten...

Ik volg je advies!
Afblijven dus..
Ben altijd al sceptisch geweest voor opium omdat mensen er zo vercrackt uit gaan zien.
Bij mij na bijna 15 jaar van alles te hebben gebruikt zien mensen het gelukkig niet aan me.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is een spulletje waar je écht waar beter vanaf kunt blijven.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
@Sammeke47 ,
Wat @Purplext zegt klopt. Tramadol en wiet is wel veilig MAAR het kan wel elkaars werking iets versterken. Waardoor je te duf kunt worden of wat stuntelig/coördinatie verlies kunt krijgen. Ga et deze combi dus geen moeilijke belangrijke dingen doen of naar buiten het verkeer/drukte in.

Benzo’s en alcohol zijn een echte dikke no no met tramadol!
Klik om te vergroten...
Ik had stevig gegeten die dag en de tramadol met veel wiet zorgde voor maar een nadelig effect, en dat was lekker kotsen
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Ik zou oxycodon geen lichte vorm noemen...
Volgens het pijnstilling protocol komt oxycodon na tramadol.
Het is beiden troep.
Klik om te vergroten...
Oxycodone werkte in mijn ervaring krachtiger maar uiteraard veel korter en toch anders als tramadol, maar inderdaad beiden op lange termijn verslavende troep.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tramadol komt na pcm en de NSAID's, dus die heb ik In mijn verhaal niet eens meegenomen.

Tramadol en oxycodon werken beiden niet tegen mijn pijn.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sammeke47 zei:
Oxycodone werkte in mijn ervaring krachtiger maar uiteraard veel korter en toch anders als tramadol, maar inderdaad beiden op lange termijn verslavende troep.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde ook dat oxycodon wordt gegeven als tramadol (met pcm) niet voldoende werkt. Huisartsen volgen dit protocol vaak. De specialisten schrijven graag meteen oxycodon voor omdat er dan sneller een bed vrijkomt in het zh...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of dat de reden is om dit medicijn voor te schrijven is?
Dat zou ik niet weten.
In een zkh schrijft men veel eerder het middel Dicklofenac voor, hetgeen een aanslag op de maag is. ( NSAID)
Dat is op zich dus al rotzooi.
En als dit medicijn de diclofenac, dus, geen optie is, dan komt idd oxcycodon aan de beurt.
En dit opiaat werkt qua pijnstilling heel erg goed , en waar het óók heel goed in is, is het al vrij snel veroorzaken van een verslaving.
Ikzelf heb het idee, dat men (zo ook met fentanyl !) zwaar heeft onderschat, hoe snel deze medicijnengroep zorgt voor een opiaten verslaving.
Zie de toestand in de USA.
Daar zijn al doden gevallen omdat men experimenteert met die fentanyl preparaten.
Een beetje verkeerd handelen met die zooi, en...je bent definitief uitbehandeld. Behalve voor het crematorium ....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarschijnlijk een triggerpoint.
Daarvoor gebruikte ik niet de oxycodon hoor, maar het viel me op dat ik de pijn gewoon bleef voelen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah.
Dan had je naar mijn idee een te lage dosis.
Maar, probeer dit liever maar niet uit.
Wat hebben de arts(en) hierover gezegd...
Maar, zoals ik al vaker hier op DF heb gezegd:
Blijf er zo mogelijk vanaf.
Je hebt binnen de kortste keren er een hèle nare verslaving bij.
Tolerantie bouwt zich zeer snel op
En dan zit je zomaar aan een hoge dosis, en uit eigen schade en schande kan ik zeggen, dat het afbouwen van dit medicijn een lang durig en heel naar tijdsproces is...
Als er alternatieven zijn, probeer deze dan eerst...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gebruikte de oxy niet voor pijn, maar recreatief. Op 40 mg opgezogen tabletjes voelde ik me heerlijk. Ik heb namelijk 0 tolerantie.
M'n doosje is op en daar ben ik erg blij mee, want ik merkte al hoe verslavend het voor mij was.

Een arts had wel ideeën over andere pijnstilling dan Tramadol (die heb ik wel echt gekregen voor de pijn) maar ik besloten m'n pijn te accepteren want zie al die medicatie niet zitten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is altijd beter maar soms wordt het onhoudbaar.
En dan zul je wel moeten..
p
poetjinieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Alles kan maar ikzelf zou het niet doen nee....
Klik om te vergroten...
Weet je wat ook lekker is bromazepam in combinatie met tramadol....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."