#1
Ik doe m'n heroïne altijd in een pure wiet joint.
Dat noemen ze dan 'chasing the dragon' omdat de druppel heroïne een kronkelend patroon achterlaat.
Ik dacht altijd dat dit het najagen van een bepaalde high, zonder die te bereiken betekende?
Zo schijnt het vaak te beginnen.Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
En eerst een klein beetje nemen en niet meteen een dijk van een lijn, want bijnemen is makkelijk, maar een overdosis ook. Even aftasten hoe sterk je heroïne is.Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.
Ook ja. Maar de origine komt naar verluid van het chinezen van heroïne, wat je dan ook metafysisch de draak doet najagen.Ik dacht altijd dat dit het najagen van een bepaalde high, zonder die te bereiken betekende?
Nee maar ik heb wel eens bij iemand thuis gezeten die het ging doen.Heb je er zelf ervaring mee?
dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?Ik doe m'n heroïne altijd in een pure wiet joint.
ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken.Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
dat merkte ik ook, daarom lukte het roken niet goed, als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild.Mijn ervaring: Bruine heroïne of black tar heroin (wat je hier in Nederland meestal krijgt) is niet zo makkelijk te vapen. Het is echt meer verbranden of roken dan vapen. Je hebt namelijk een hoge temperatuur nodig en er blijft een zwart residu achter. Daarom is het niet zo handig om heroïne in een basepijp te roken. Het pijpje wordt snel vies en het is iets moeilijker om de juiste temperatuur te bereiken dan met aluminiumfolie.
Hé, maar waarom wil je eigenlijk heroïne gebruiken @yuno ?
Werkt uitstekend! Vind snuiven kwa effect wel sterker. Chinezen is mij (denk ik) niet succesvol afgegaan. Of het was slechte bruin.dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?
MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.Heb zelf alleen maar éénmalig ervaring heroïne en speedball Chinezen met alufolie.
Had daar hulp bij.
Later heb ik het alu-roken met MDPHP Freebase gedaan, dat gaat, maar daar verspil je veel mee.
Glas was daar beter.
Wat ik lees van heroïne roken met een glazen pijpje is dat het afhangt van het soort heroïne en dat je pijp binnen de kortste keren vol zit met smurk.
Maar heb dit zelf nooit geprobeerd met glas.

MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."