Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen clone van ghb en cristal meth

Een clone van ghb en cristal meth

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag. Hoe heten de recearch chemicals hiervan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik heb de handdoek in het ring gegooid dus niks maakt mij meer uit. Ik heb het opgegeven.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerlijk gezegd zijn de research chemicals die nog te koop zijn gewoon niet zo 'goed'. Het is in ieder geval niet erg te vergelijken met de euforische en langdurige roes van methamfetamine of speed. Verder denk ik dat het bezoek van bemoeipersonen nog juist veel vervelender is als je een kater hebt van meth. Natuurlijk begrijp ik dat je even je hoofd wil verzetten in de tussentijd. Maar er zijn ook andere manieren voor hoor. Probeer er (hier) bijvoorbeeld over te praten. Ga naar buiten om te wandelen of te hardlopen. Verricht eens een goede daad. Bel eens iemand op die je al lang niet meer hebt gesproken. Of streep eens iets af van je bucketlist (en/of update je bucketlist).
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scheikundig gezien lijkt 2-FMA nog het meest op meth, maar het effect is subjectief net even anders en je kunt het niet roken. Redelijke vervangers voor speed (en dus ook een beetje voor meth) zijn 2-FA en 3-FA. De meeste mensen hebben een lichte voorkeur voor 3-FA, want 3-FA is net iets euforischer, maar echte speed is toch beter.

Uit een ander topic kan ik me herinneren dat je verslaafd bent aan 3-mmc @addict053 Dus je gaat met alle stoffen die ik net noemde last hebben van kruistolerantie. Je gaat gewoon niet veel voelen van andere stimulantia als je dagelijks 3-mmc gebruikt.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Je gaat gewoon niet veel voelen van andere stimulantia als je dagelijks 3-mmc gebruikt.
Klik om te vergroten...
Dit verwacht ik ook. In ieder geval steeds minder/korter positieve effecten, maar meerendeel negatieve effecten.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#6
1,4bdo voor ghb
3-fpm hoge dosis voor meth
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeebats zei:
3-fpm
Klik om te vergroten...
Fluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Fluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅
Klik om te vergroten...
Ga zelf fietsen, ik pak de auto wel
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken alleen php-fpm
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Phenibut voor GHB light
en 3-FA voor pseudo methamfetamine
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
VJ_LSD72 zei:
Ik ken alleen php-fpm
Klik om te vergroten...
De fijne balans vinden met pm.max_children en pm.start_servers. Kun je beter aan de a-PHP gaan
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
addict053 zei:
Dag. Hoe heten de recearch chemicals hiervan?
Klik om te vergroten...

Meth:

4-MAR is verboden.

4B-MAR, 4C-MAR en 4F-MAR zijn in Nederland nog te bestellen, maar de twee die ik kocht vielen erg tegen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
4-MAR
Klik om te vergroten...
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja! En ik heb phenibut besteld.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
3-fa schijnt ook meth like te zijn toch?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.
Klik om te vergroten...

Nooit gebruikt, maar ze zeggen dat het beter was dan die drie afgeleiden.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#17
addict053 zei:
Ja! En ik heb phenibut besteld.
Klik om te vergroten...

Je gebruikersnaam doet vermoeden dat je gevaar loopt,
heb je je goed ingelezen over de risico's van dit middel?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
New Dawn zei:
Je gebruikersnaam doet vermoeden dat je gevaar loopt,
heb je je goed ingelezen over de risico's van dit middel?
Klik om te vergroten...
ik dacht precies hetzelfde…
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
addict053 zei:
Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik heb de handdoek in het ring gegooid dus niks maakt mij meer uit. Ik heb het opgegeven.
Klik om te vergroten...
Er zit iets niet lekker bij je , is er iets ergs gebeurd?
Het klinkt wel droevig , moet je je voorstellen dat zo'n gevoel zich met 10 vermenigvuldigd.
Dat ga je dus krijgen als je nu drugs gaat gebruiken.
Hopelijk kun je met iemand praten , doe dat alsjeblieft ook.
Ik heb geen ervaring met phenibut maar als het echt lijkt op ghb dan ga ik het zeker afraden.
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh ik bedoelde het niet zo verdrietig. Ik ben momenteel nja al een tijdje weer aan het klooien. Waarschijnlijk staan er over een paar weken weer bemoeipersonen aan de deur en soms helpt dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."