#1
Dag. Hoe heten de recearch chemicals hiervan?
Dit verwacht ik ook. In ieder geval steeds minder/korter positieve effecten, maar meerendeel negatieve effecten.Je gaat gewoon niet veel voelen van andere stimulantia als je dagelijks 3-mmc gebruikt.
Fluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅3-fpm
Ga zelf fietsen, ik pak de auto welFluor phenmetrazine? Ga toch fietsen man, ik vind dat zo’n gore troep 😅
De fijne balans vinden met pm.max_children en pm.start_servers. Kun je beter aan de a-PHP gaanIk ken alleen php-fpm
Dag. Hoe heten de recearch chemicals hiervan?
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.4-MAR
Je bedoelt 4-methylaminorex? Dat komt nog aardig dichtbij.
Ja! En ik heb phenibut besteld.
ik dacht precies hetzelfde…Je gebruikersnaam doet vermoeden dat je gevaar loopt,
heb je je goed ingelezen over de risico's van dit middel?
Er zit iets niet lekker bij je , is er iets ergs gebeurd?Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik heb de handdoek in het ring gegooid dus niks maakt mij meer uit. Ik heb het opgegeven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."