Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnonieme vraag.

Anonieme vraag.

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo :)

Iemand op dit forum had de volgende vraag, maar wil liever anoniem blijven dus post ik zijn vraag, gelieve hem hiermee zo goed mogelijk te helpen. :)


Hey, ik ga morge voor de 3e keer trippen!
maar nu had ik een vraag!

Ik heb de eerste keer 1 pil van ongeveer 70 mg genomen.
2e keer van ongeveer 90 maar dat waren er anderhalf.

Nu kan ik deze krijgen http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5281

tot 175 mg mdma zoals je ziet.

Ik wil maximaal 2.5 uur echt hard gaan. Daarna moet ik tog wel weer normaal onder de mensen kunnen zijn zonder dat ze me aankijken alsof ik een idioot ben(dus ze mogen niks aan me zien)

Zal ik er dan 1 of 2 nemen? Het is dus erg belangrijk dat ik het effect na 4 uur tog echt wel zichtbaar weg is.

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...


Doei. :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom zou je er uberhaupt 1 nemen als je na 2,5uur weer voor volkomen nuchter wil doorgaan? Lijkt me makkelijker/fijner om er een andere dag voor uit te kiezen zodat je er de tijd voor kan nemen. Als er een tijdsdruk achter zit is niet fijn. Dan lijkt t me dat je constant bezig bent met het weer nuchter zijn/worden.

Zelf ben ik na een uur of 3/4 wel weer zo ver na 1 pil dat ik weer aardig "normaal" functioneer. (althans dat denk ik dan, zeker weten doe ik het niet hahaha)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan is het beter dat je het niet doet.
Bewaar je pillen voor een andere keer, waneer je genoeg tijd hebt.

Ik denk dat je wel langer dan 2,5 uur uit je stuiter bent.
Ik weet ook niet hoe jij reageert op MDMA, wie weet krijg je dan een dikke pillenkater en ben je ook niet bepaald een vertoning.


Mijn advies is dus; Niet doen! Ga een ander keertje aan de pillen!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zijn dus sterke noten en dan ben ik toch meestal wel 4 uur van de kaart en daarna nog vol strak en dat zie je de volgende dag ook nog wle klein beetje, dus NIET doen :wave:

NO way dat je het na 2,5 uur helemaal niet meer ziet, je hebt dan nog dikke kijkers en miss wel bekkentrekke
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is heel goed mogelijk. Al zie ik niet in waarom hij een 'vluggertje' met XTC wil:

1. Men neme een XTC tablet.
2. Men wordt slaaf van meesteres euforie, voor 2.5 uur.
3. Men snuift 1 a 2 lijnen cocaïne, dit onderdrukt het effect van MDMA.
4. Men kan min of meer weer 'onder de mensen' komen.

Met punt 4 bedoel ik dat hij hoogstwaarschijnlijk nog wel schotel oogjes overhoudt, maar mentaal zal hij zich vrij nuchter voelen.


Have fun :)
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#6
van 1 pil ben ik geen 2uur en half van dekaart hoor ,nu niet beginnen zeuren over de kwaliteit want pil getest op 180 mg en na 2 uur stond ik weer zo normaal als wat ,kwaad om het feit dat ik de rest niet bij had :angry:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
jappe_1991 zei:
van 1 pil ben ik geen 2uur en half van dekaart hoor ,nu niet beginnen zeuren over de kwaliteit want pil getest op 180 mg en na 2 uur stond ik weer zo normaal als wat ,kwaad om het feit dat ik de rest niet bij had :angry:
Klik om te vergroten...

Dat zegt meer over jouw tolerantie voor MDMA dan over het genotsmiddel zelf.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
there's a time and place for everything....this is not the time....just wait!!!
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad !! ik ben vrij gevoelig en er staat vermoedelijk mdma .. kijk maar eens in PHIKAL daar staan 500 disigner drugs in .. wie zegt dat het geen mda is md ..... ert zijn er zovele .. ik heb vaak genoeg 8 uur gestuiterd op een hlve ... dan minder heftig maar nog steeds 8 uur .. en iemand die het net 2 x heeft gedaan is nog niet echt ervaren ... althans niet in vergelijking tot bijv. mij :flushed:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Het is heel goed mogelijk. Al zie ik niet in waarom hij een 'vluggertje' met XTC wil:

1. Men neme een XTC tablet.
2. Men wordt slaaf van meesteres euforie, voor 2.5 uur.
3. Men snuift 1 a 2 lijnen cocaïne, dit onderdrukt het effect van MDMA.
4. Men kan min of meer weer 'onder de mensen' komen.

Met punt 4 bedoel ik dat hij hoogstwaarschijnlijk nog wel schotel oogjes overhoudt, maar mentaal zal hij zich vrij nuchter voelen.


Have fun :)
Klik om te vergroten...


Geniaal. :hearteyes:

Vooral punt 2.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA is een psychedelic, dus je zou het wel als een trip kunnen zien.

Ik zou geen XTC nemen als je nuchter moet zijn na 2.5 uur. En al helemala geen twee pillen van 175 gram MDMA. Als je nuchter wil zijn maar toch strak feesten, dan zou ik voor alcohol + twee of drie lijntjes cocaine gaan.

Have fun :wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
Solidius zei:
Het is heel goed mogelijk. Al zie ik niet in waarom hij een 'vluggertje' met XTC wil:

1. Men neme een XTC tablet.
2. Men wordt slaaf van meesteres euforie, voor 2.5 uur.
3. Men snuift 1 a 2 lijnen cocaïne, dit onderdrukt het effect van MDMA.
4. Men kan min of meer weer 'onder de mensen' komen.

Met punt 4 bedoel ik dat hij hoogstwaarschijnlijk nog wel schotel oogjes overhoudt, maar mentaal zal hij zich vrij nuchter voelen.


Have fun :)
Klik om te vergroten...


Geniaal. :hearteyes:

Vooral punt 2.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het positieve commentaar :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Citaat:
Hey, ik ga morge voor de 3e keer trippen!
maar nu had ik een vraag!

Ik heb de eerste keer 1 pil van ongeveer 70 mg genomen.
2e keer van ongeveer 90 maar dat waren er anderhalf.

Nu kan ik deze krijgen http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5281

tot 175 mg mdma zoals je ziet.

Ik wil maximaal 2.5 uur echt hard gaan. Daarna moet ik tog wel weer normaal onder de mensen kunnen zijn zonder dat ze me aankijken alsof ik een idioot ben(dus ze mogen niks aan me zien)

Zal ik er dan 1 of 2 nemen? Het is dus erg belangrijk dat ik het effect na 4 uur tog echt wel zichtbaar weg is.

Alvast bedankt!




Je tript wel niet van mdma :grin:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mja, ik kan alleen maar bevestigen wat ze hier zo goed als allemaal zeggen, doe het op een andere keer :P , je zal er dan veel meer van kunnen genieten. Ik ben namenlijk zelf ook altijd zoiets van een 4uur wauss van xtc, kan me dus niet goed inbeelden dat je na 2.5u uur al terug normaal onder de mensen kan komen zonder dat ze iets aan je merken :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na 2,5 uur ben je echt nog wel lijp. Zeker als het je 3e keer is. Na 4 uur zal je weer redelijk nuchter zijn maar je ziet er nog steeds niet uit.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja bij mij is het ook zoiets van een 4 uur eer het uitgewerkt is, maar men pupillen, eer die er weer normaal uitzien, da is een heel ander verhaal :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bewild zei:
Mja bij mij is het ook zoiets van een 4 uur eer het uitgewerkt is, maar men pupillen, eer die er weer normaal uitzien, da is een heel ander verhaal :P
Klik om te vergroten...

Ik kan er ongeloofelijk boos van worden als ik mezelf dan zie. "Zielige rat" denk ik dan. Je bent volkomen normaal terug , en je ziet er dan uit als een zombie met knikkers in zijn schedel.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik raad je ook speed aan, werkt altijd doeltreffend, efficient en je ziet het niet zo aan de persoon in kwestie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja en neem er anders ook wat coke enzo bij.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Ja en neem er anders ook wat coke enzo bij.
Klik om te vergroten...

Saivy, wat heb jij de laatste tijd met coke.. :confused: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."