Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde ervaring met Xtc en Mdma.

Vreemde ervaring met Xtc en Mdma.

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DjonesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar weken geleden had ik bij Awakenings 3 pillen en een aantal likjes Mdma op, binnen zo'n 3 uur.
Alles leek prima te gaan, voelde mij gewoon fijn zoals het hoort onder invloed.
Maar nadat ik een paar mensen had ontmoet die ik van vroeger kende en al een tijdje niet meer gezien had, leek het alsof zo'n beetje de helft van het publiek mij bekend voorkwam van vroeger ofzo:)
Ik sprak wat mensen aan, maar die hadden natuurlijk een idee wie ik was.
Maar toch bleef het aan mij knagen, hoe meer ik namelijk om mij heen keek, hoe meer mensen ik dacht te kennen.

Op een gegeven moment realiseerde ik mij wel dat dit natuurlijk niet allemaal waar kon zijn, maar het was wel vreemd.

Ook had ik die avond geen idee emer waar ik was, compleet verdwaald zwalkte ik van zaal tot zaal.
Het waren er overigens maar 2 plus een kelder, maar voor mij leek het wel oneindig veel verschillende zalen te zijn.

Ook kreeg ik het idee dat de hoofdzaal veel langer was dan ie daadwerkelijk was en dat de vloer langzaam naar beneden liep.


Alles bij elkaar vond ik het een klein beetje eng, en hoop ik niet weer dit soort rare ervaringen te krijgen.



En zijn dit soort dingen ook jullie bekend of ben ik de enige?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook vaak dat ik denk mensen te herkennen. Acteurs op tv te zien die in werkelijkheid heel anders heten of een andere film hebben meegespeeld.
Ik ben nog eens verdwaald in de wcruimte van een benzinepomp(!) die helemaal was verlicht met dat "blacklight". :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha komt me bekend voor. Probeer er van te genieten zolang je maar niet para wordt. Ik heb ook vanalles rond zien lopen en nieuwe zalen ondekt terwijl ik in 1 zaal liep maar ik denk dat het er gewoon bij hoort. :grin:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Remming

Toen ik voor het eerst pillen nam vond ik het allemaal niet zo cool wat er op me af kwam.
Later begreep ik eindelijk dat je alles gewoon moet laten komen en ervan moet genieten, remde zelf eerst veel te veel af en werd daar een beetje para van.
Sinds ik dat niet meer doe....whiiiiihoe!
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha lachen man, ik moet ook maar eens ectasy uitproberen. :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
willem1984 zei:
hahaha lachen man, ik moet ook maar eens ectasy uitproberen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

zoiets als hierboven vermeld staat maak je toch niet zo snel mee hoor, althans ik dan :confused:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Remming

ballie15 zei:
Toen ik voor het eerst pillen nam vond ik het allemaal niet zo cool wat er op me af kwam.
Later begreep ik eindelijk dat je alles gewoon moet laten komen en ervan moet genieten, remde zelf eerst veel te veel af en werd daar een beetje para van.
Sinds ik dat niet meer doe....whiiiiihoe!
Klik om te vergroten...

De eerste x dat ik een pilletje nam was op Mysteryland vorig jaar, ik begon braaf met een halve, en vond het allemaal super mooi! Ik dacht, toen het gevoel wat afzakte, acht neem nog maar een halfie.. maar die was een stuk pittiger dan de vorige.. ik wist niet wat me overkwam; ging ongelovelijk hard.. kreeg het tering warm, en begon lichtelijk ook te halucineren.. en aangezien dat echt de eerste x drugs (harddrugs) voor mij was.. schrok daar best van.. daarna heb ik een dik uur met mijn vriendje op een grasveld gelegen.. genoten van de muziek, voorbijgangers en vooral van elkaar.. HEERLIJK DIE MDMA!! Toen had ik echt het gevoel van; the world is mine!!! :mrgreen:
Toch probeer ik me aan die 3 mnd regel te houden, om het zo mooi te houden.. en dan natuurlijk het liefste met mijn vriendje er bij! Dan is het nog veel en veel leuker!!!
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Remming

Anathema zei:
ballie15 zei:
Toen ik voor het eerst pillen nam vond ik het allemaal niet zo cool wat er op me af kwam.
Later begreep ik eindelijk dat je alles gewoon moet laten komen en ervan moet genieten, remde zelf eerst veel te veel af en werd daar een beetje para van.
Sinds ik dat niet meer doe....whiiiiihoe!
Klik om te vergroten...

De eerste x dat ik een pilletje nam was op Mysteryland vorig jaar, ik begon braaf met een halve, en vond het allemaal super mooi! Ik dacht, toen het gevoel wat afzakte, acht neem nog maar een halfie.. maar die was een stuk pittiger dan de vorige.. ik wist niet wat me overkwam; ging ongelovelijk hard.. kreeg het tering warm, en begon lichtelijk ook te halucineren.. en aangezien dat echt de eerste x drugs (harddrugs) voor mij was.. schrok daar best van.. daarna heb ik een dik uur met mijn vriendje op een grasveld gelegen.. genoten van de muziek, voorbijgangers en vooral van elkaar.. HEERLIJK DIE MDMA!! Toen had ik echt het gevoel van; the world is mine!!! :mrgreen:
Toch probeer ik me aan die 3 mnd regel te houden, om het zo mooi te houden.. en dan natuurlijk het liefste met mijn vriendje er bij! Dan is het nog veel en veel leuker!!!
Klik om te vergroten...

Sorry, toch een beetje off topic.. aangezien mijn ervaring toch niet echt heel vreemd was.. maar juist heel mooi, alleen dat harde ervan; dat deed me ff schrikken.. ben ik mijn ei ook ff kwijt.. ghehehe :wave: :mrgreen:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook wel eens van dat soort rare dingen meegemaakt.
Wat meerdere al gezegd hebben, gewoon over je heen laten komen. Blijf wel bij iemand die je vertrouwd en kent. Ik ga er dan nooit alleen op uit, aangezien je je soms dan toch niet helemaal prettig voelt. Probeer het over je heen te laten komen en probeer er een beetje van te genieten, hoe moeilijk soms ook. Je weet dat het vanzelf een keer op houdt. Werk het in ieder geval niet tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."