Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomste ooit.. en nooit meer

Domste ooit.. en nooit meer

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
7 tegelijk dan ga je volgens mij al de od grens over :openmouth:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hadden 4 pillen à 150 mg (smiley's waren het) op... best veel dus, ook al voor een redelijk ervaren gebruiker. En vraag me niet waarom, maar toen we thuis waren wilden we opeens onze grenzen gaan verkennen... en pakten we 3 tikkels à 70 mg er tegelijk bij. (versace's) Een half uur gebeurde er niets. We hadden er nog 2 à 70 mg erbij gepakt.

Toen ik die 4 pillen (die eerste dus) over een periode van 6 uur op had, voelde ik me erg energiek en blij, normaal dus; hetgene wat je van XTC verwacht.

3 kwartier nadat ik die 3 tegelijk had genomen, sloeg al het energieke om in gruwelijke vaagheid. :openmouth: Ik heb nog nooit zo superzwaar gespaced van mijn leven... ik werd zelf een kwartiertje even misselijk, vlak nadat die laatste 2 insloegen.
Ik had het geluk om, als ik mijn ogen dichtdeed, tot rust te kunnen komen. Mijn maat was meer misselijk dan ik en kon zijn ogen juist niet dicht doen, omdat alles dan ging draaien (net zoals bij dronkeschap... als je heel erg zat bent :beer: .)

Ik heb me nog nooit in mijn leven zo vaag gevoeld, maar ja wat verwacht je dan anders als je bij elkaar een gram MDMA op hebt op een avond (mijn meeste was tot nu toe ongeveer 600mg.) Ik wilde gaan douchen om daarna te kunnen gaan slapen (dát lukte dan weer wel, het slapen dan) maar die maat van me zei dat ik moest opschieten, omdat hij niet te lang alleen wilde zijn; hij ging écht veelste te hard. Natuurlijk ben ik toen wel gebleven.

Nadat we de laatste hadden ingenomen (die 2 tegelijk dus) zijn we zó vaag geweest, onbeschrijfelijk; voor het eerst in mijn leven halucineerde ik een beetje en mijn maat zag ook allemaal dingen zweven. Het misselijke verdween gelukkig bij ons allebei. We wilden onze grenzen proberen in te schatten en ik denk dat ik zeker niet véél meer moest hebben of het ging écht mis, laat staan me maat die het ook erg te pakken had.

Tot 20:00 's avonds zo vaag geweest als het maar kan, mist is er niets bij.

Alles gaat verders helemaal perfect weer hoor, 1 dag later, nadat ik 14 uur geslapen had (de nacht ervoor niet geslapen).. beetje trillerig met mijn hand-oog-coördinatie nog, maar dat was wel te verwachten.

En nee ik zal het noooooit meer doen. :rolleyes: , zo slim ben ik dan weer wel.
:wave:.

P.S.: ik ben wel op die dag daarna, zonder geslapen te hebben, een paar keer (een paar minuten) in slaap gevallen en ik werd telkens met een hele hevige inademing wakker. Mijn maat heeft dit 3 keer gehoord bij mij. Ik kan me niet herinneren dat ik iets gedroomd heb of zo; geen nachtmerrie dus.
Iemand meer ervaringen mee?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig :beer:


Leuk om even te lezen... maar natuurlijk érg onverantwoord!
Ik denk dat je er genoeg van hebt geleerd ^.^
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig :beer:


Leuk om even te lezen... maar natuurlijk érg onverantwoord!
Ik denk dat je er genoeg van hebt geleerd ^.^
Klik om te vergroten...

Tsjah, gezond verstand keert zich af van drugs hé!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben jaloers :openmouth:

Ik had eerst 119 mg en toen die bijna uitgewerkt was had ik er 5 bij genomen maar geen hallicinaties :(

Alleen beeltrillingen en oogleden hing zwaar en kaakjes zwaar te keer.
Hmm ga binnenkort 7 tegelijk proberen ik wil ook hallicinaties (foute spelling ws mja)

Doei :wink:
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Ik ben jaloers :openmouth:

Ik had eerst 119 mg en toen die bijna uitgewerkt was had ik er 5 bij genomen maar geen hallicinaties :(

Alleen beeltrillingen en oogleden hing zwaar en kaakjes zwaar te keer.
Hmm ga binnenkort 7 tegelijk proberen ik wil ook hallicinaties (foute spelling ws mja)

Doei :wink:
Klik om te vergroten...

zie mor uit :d
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
od = overdosis ?
Nja,lijkt me niet dat het dan al overdosis is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GabberSnoePie zei:
7 tegelijk dan ga je volgens mij al de od grens over :openmouth:
Klik om te vergroten...


Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
GabberSnoePie zei:
7 tegelijk dan ga je volgens mij al de od grens over :openmouth:
Klik om te vergroten...


Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).
Klik om te vergroten...

inderdaad als ge blijft drinke kunde veeeeel hebbe ze
op den duur gade wel gwn ff out maar jha :)
blijft ni goe he :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad is erg ongezond als je veel in korte tijd doet.
Ik ga alleen naar 2x in de maand gebruik toe nu en hoop dat het gaat lukken :).
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
Klik om te vergroten...

-_-
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
Klik om te vergroten...
wtf?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
denito zei:
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
Klik om te vergroten...
wtf?
Klik om te vergroten...

fries
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
denito zei:
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
Klik om te vergroten...
wtf?
Klik om te vergroten...

fries
Klik om te vergroten...

ahzo is da da taaltje waar die van twarres in zinge? =)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
denito zei:
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
Klik om te vergroten...
wtf?
Klik om te vergroten...

Nou ik volg jouw taaltje ook niet hoor...


*achem*

"Je wee tog daknie moe hebben datj mezo moe?
Ik vnd 't gezever.. k flash em dik"

Om je even te mogen imiteren! :beer:
No offence though! ^.^
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok nu snap ik er dus helemaal niks mere van hier
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ge blieft een vertaling?

"Had ik het je neti gezegd": zij oma Aal "en sloeg kleine Abe met de koekenpannen om de oren."
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Friese wijsheden, zijn niet aan die Hollanders en Belgen besteed. :P :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou ja had m voor de gelegeheid ff zelf bedacht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."