Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomste ooit.. en nooit meer

Domste ooit.. en nooit meer

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je dat al een wijsheid kan noemen. :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Als je dat al een wijsheid kan noemen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je moet 't weten, en voelen. :smoke: blablabla etc nog meer patriotisch gelul fryslan boppe!

Aber, ontopic; dat lijkt me geen fijne XTC kater hebben. :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
"De sûpengrottenbrij is gleonhyt": sei Jikke, "en stiek har blaai yn it board"

"De karnemelksegortenpap is gloeiend heet": zei Jikke, "en stak haar tong in het bord"

hahahaha :beer: moet dr zelf om lachen
wat ik dr mee wil zeggen, je hebt met vuur gespeelt, wie zich brandt moet op blaren zitten
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
"De sûpengrottenbrij is gleonhyt": sei Jikke, "en stiek har blaai yn it board"

"De karnemelksegortenpap is gloeiend heet": zei Jikke, "en stak haar tong in het bord"

hahahaha :beer: moet dr zelf om lachen
wat ik dr mee wil zeggen, je hebt met vuur gespeelt, wie zich brandt moet op blaren zitten
Klik om te vergroten...

k nu kan ik volge :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
Ik ben jaloers :openmouth:

Ik had eerst 119 mg en toen die bijna uitgewerkt was had ik er 5 bij genomen maar geen hallicinaties :(

Alleen beeltrillingen en oogleden hing zwaar en kaakjes zwaar te keer.
Hmm ga binnenkort 7 tegelijk proberen ik wil ook hallicinaties (foute spelling ws mja)

Doei :wink:
Klik om te vergroten...
als ge hallucinaties wilt pak dan trips of paddo's e :confused:

en ge kunt idd veel pillen pakke ze.. ne maat van ne maat had er eens 29 in 1 keer binnen.. die pakte wel extreem veel en da was eigenlijk een soort zelfmoordpoging dusja
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
en ge kunt idd veel pillen pakke ze.. ne maat van ne maat had er eens 29 in 1 keer binnen.. die pakte wel extreem veel en da was eigenlijk een soort zelfmoordpoging dusja
Klik om te vergroten...

Lijkt me nou niet echt een plezante manier van doodgaan :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
wel ja ik weet er ook niet het fijne van hoor.. kweet alleen dat hij er 29 in 1x binnen had.. kben ook niet zeker dat het een zelfmoordpoging was.; die kerel had alleszins een aandoening waardoor hij zichzelf af en toe wou vergiftigen :confused:

hij heeft alleszins een tijdje in de psychiatrie binnen gezeten
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Radeon915 zei:
Jeller zei:
en ge kunt idd veel pillen pakke ze.. ne maat van ne maat had er eens 29 in 1 keer binnen.. die pakte wel extreem veel en da was eigenlijk een soort zelfmoordpoging dusja
Klik om te vergroten...

Lijkt me nou niet echt een plezante manier van doodgaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

moet je voorstellen dat je 29 goeie pillen in 1 keer zou pakken, van de meeste pillen ben je na 3 tegelijk al heftig van de kaart, maar 29 in 1 keer, hoe heftig zal da wel niet zijn, auwoer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."