#1
heeft er hier iemand meer last van ?? ik had dus anderhalve gepakt en de dag erna had ik koppijn en het voelde egt of er gewoon een paar hersencellen waren afgestorven ofzo egt wazig
Jeller zei:nog nooit koppijn na xtc gehad
disaster zei:Ik heb wel vaak na een avondje stevig spacen, dat ik tot ongeveer 12 u in de middag niet meer zo goed kan denken. Lijkt wel of een deel van m'n hersenen nog uitgeschakelt zijn ofzo :P .
Psycho_Chrono zei:Hahah en wat had je normaal dan?
113 is voor de meeste mensen nog redelijk goed hoor, iig boven het gemiddelde![]()
Psycho_Chrono zei:Kijk eens aan!
Maar trek je niet teveel aan van IQ testen, ik scoor meestal zo rond de 135 maar weet dat ik nogal achterlijk ben![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."