Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoppijn dag na xtc

koppijn dag na xtc

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft er hier iemand meer last van ?? ik had dus anderhalve gepakt en de dag erna had ik koppijn en het voelde egt of er gewoon een paar hersencellen waren afgestorven ofzo egt wazig
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koppijn ken ik niet. Maar hersencellen afgestorven wel. Wak-getitst noemen ze dat hier :).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koppijn krijg ik ook wel eens een dag erna omdat ik te weinig drink en van t strak staan zelf denk ik. Je trekt bekken, fronst, probeert je te concentreren op een plek/persoon/tv. Doet veel "denk" werk als je een gesprek voert. enzovooooort
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb altijd hoofdpijn de dag na gebruik.
Echt een logische verklaring heb ik er niet voor. Ik drink toch om het half uur meestal een glas/flesje water. Ik denk haast dat het er mee te maken heeft dat al je spieren zich aanspannen ofzo.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is gewoon je lichaam die een beetje bij moet komen van je gebruik denk ik.

Meestal als ik koppijn van de xtc heb, lijkt het net alsof mijn hersenen veel te droog zijn (heb ik ook bij een alcohol kater). Na wat eten en drinken is het meestal wel weer redelijk afgezwakt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog nooit koppijn na xtc gehad
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
nog nooit koppijn na xtc gehad
Klik om te vergroten...

Hoe krijg je dat echt voor elkaar?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel vaak na een avondje stevig spacen, dat ik tot ongeveer 12 u in de middag niet meer zo goed kan denken. Lijkt wel of een deel van m'n hersenen nog uitgeschakelt zijn ofzo :P .
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
disaster zei:
Ik heb wel vaak na een avondje stevig spacen, dat ik tot ongeveer 12 u in de middag niet meer zo goed kan denken. Lijkt wel of een deel van m'n hersenen nog uitgeschakelt zijn ofzo :P .
Klik om te vergroten...

ik heb voor de gein zo'n iq test gedaan om 7uur in de ochtend na een avondje xtc gebruik :P

113 was de uitslag... :flushed:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahah en wat had je normaal dan?

113 is voor de meeste mensen nog redelijk goed hoor, iig boven het gemiddelde:)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psycho_Chrono zei:
Hahah en wat had je normaal dan?

113 is voor de meeste mensen nog redelijk goed hoor, iig boven het gemiddelde:)
Klik om te vergroten...

rond de 120 :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kijk eens aan!

Maar trek je niet teveel aan van IQ testen, ik scoor meestal zo rond de 135 maar weet dat ik nogal achterlijk ben :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Kijk eens aan!

Maar trek je niet teveel aan van IQ testen, ik scoor meestal zo rond de 135 maar weet dat ik nogal achterlijk ben :openmouth:
Klik om te vergroten...

whahahahaha

valt ook wel mee :P
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb eigenlijk ook nog nooit hoofdpijn gehad van de xtc hoor
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een iq test zegt helemaal niets naar mijn mening, ik vind het echt een onzin verhaal...
Nuja, die hoofdpijn had ik vanmorgen ook, had de hele nacht gestoken, de morgent ook nog door en dan om 12 uur smiddags gestopt, ben nog wakker gebleven tot 10u savond's en vanmorgen stond men kop echt op ontploffen...
Ik denk dat ik na StarWarz maar weer eens een pauze inlas...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal geen last van, en anders rook ik een joint of snuif wat speed. Works wonders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."