Ik ben zelf vroeger een keer opgepakt door de jutte en moest toen naar halt

stelde niet veel voor. Me oudes werde gebeld maar ik mocht wel alleen naar huis :P En toen moest ik naar 2 van die gesprekken ofzo met je ouders erbij van waarom heb je het gedaan enzo. En toen volgens mij 6 uurtje ofzo moete prikke.
Ik dacht altijd van als me ouders maar neit achterkome dat ik blow en sinds kort dan harddrugs enzo gebruik maarja nu boeid het me neit zoveel meer. Denk dat ze wel wete dat ik af en toe rook en blow ofzo. Maarja ik kom laatste maanden elk weekend onder invloed thuis en nog nooit wat gehoord of nog nooit iets gehoord over wietgeur ofzo :P
Maarja als ze nu me voorraad zouden vinde tja na eent ijd goed prate is het denk wel opgelost. Ze gooien me zeker niet het huis uit denk wel dat ik geen roode cent meer van ze krijg :P en verder een hoop gezeur van waarom doe je dat nou enzo.
Kijk blowe dat kan ik nog wel goed lullen maar harddrugs enzo tja heb werkelijk waar geen idee. Vroeger kon ik wel redelijk hun reactie op bepaalde dingne inschaten maar naarmate ik ouder wordt en steeds zelfstandelijker enzo heb ik werkelijk waar geen idee. En ja zij zijn zelf ook aardig veranderd.
Denk dat ze eerst boos zijn en later van waarom doe je dat nou en nog ff later van ja is jou leven zoek het maar uit. Maar die drugs gaan de prullebak in dat is denk de eerste actie wat me moeder doet
Ben benieuwd of ik ooit in aanraking kom met de jutte voor drugs :P denk t niet.