dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
fake account ?
hmm mss is het zonloos om hier te posten als jullie mij toch niet serieus nemen
WIE is Deranged ?
en straat schoffie .. nee ..
Crimmineel .. ?
nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )
mijn vrienden. doen geen drugs moeten er niets van hebben. proberen het niet. en als ik over invloed ben mijden ze me liever. behalve met
Paddos / LSD dan willen ze graag trip zitter zijn omdat ze zichg dan afentoe Helemaal kapot kunnen lachen.
XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen en soms met een tripmaatje die ik alleen zie als we gebruiken voor de rest zie ik haar weinig tot niet.
ik vind drugs leuk. doe het gewoon omdat ik het leuk vind. praat er vrijweinig over met anderen dan met de dealer en een paar mensen in mijn msn lijst mensen op de straat die die "drugs" gebruiken ken ik na genoeg niet omdat ik daar gewoon geen behoefte aanheb.
ho emeer mensen je kent die drugs gebruiken hoe meer en vaker je zelf gaat gebruiken. dit tempo van 1x per 2 weken iets vind ik zat
en dan xtc eens in de 2/3 maanden en dan gewoon wisselen zo blijft alles een leuke gloed behouden en komt het niet in de sleur van tevaak.
ik gebruik thuis of in de natuur.
en Heel soms xtc op een feestje maar liever zit ik dan gewoon thuis te chillen met iemand ( bij voor keur mijn tripmaatje )