#1
en dat je kan doodgaan van PMA.
Omdat je er een paar bijsteekt en dan komt alles.
Edit ; ook dat er veel pillen snel worden nagemaakt dus je weet nooit welke pillen je hebt enkel langs de buitenkant
Omdat je er een paar bijsteekt en dan komt alles.
Edit ; ook dat er veel pillen snel worden nagemaakt dus je weet nooit welke pillen je hebt enkel langs de buitenkant
