om maar iets te noemen .....

lysergine25 zei:In ieder informatief stuk over drugs zou het moeten beginnen met een duidelijke verwijzing en uitleg over een drugstest !!
Dit is ontstaan louter voor de XTC, nu is het uitgebreid en mag je alle soorten drugs aanvoeren behalve THC produkten.
http://www.drugs-test.nl/default10948.html
Ik vind de tekst niet slecht maar er zullen nog wel wat versies moeten volgen. Iedereen zou moeten weten dat je XTC eerst moet laten testen ......
Stonie

Gevolgen op de lange termijn:
Het is alsof het schakelbord van de hersenen uit elkaar gehaald is, en de bedrading er achterstevoren weer is ingezet
Gevaren van gebruik:
Gebruikers hebben meestal het gevoel dat ze andere drugs nodig hebben, zoals heroine en cocaine. Vandaar dat 92 procent van de xtc-gebruikers ook zwaardere, verslavende drugs gebruiken.

lysergine25 zei:In ieder informatief stuk over drugs zou het moeten beginnen met een duidelijke verwijzing en uitleg over een drugstest !!

PDFFreak zei:Gevaren van gebruik:
Gebruikers hebben meestal het gevoel dat ze andere drugs nodig hebben, zoals heroine en cocaine. Vandaar dat 92 procent van de xtc-gebruikers ook zwaardere, verslavende drugs gebruiken.
Yoo de manne/vrouwe,
'k heb afgelopen tijd een samenvatting over XTC gemaakt.
Deze is te downloade op http://puppiiieyes.byethost13.com/Ddb/
Commentaar en suggesties voor eventuele aanpassingen zijn welkom
Grts
Puppiii
* indexopgave vooraan geplaatst
* voorwoord toegevoegd
* Overzichtelijker design
* 5.1. Inname aangevuld (rectaal/oraal)
* 1.2. Werkzame stoffen aangepast
* 1.1. Uitzicht aangepast
* 8. Eerste hulp bij 'slecht gaan' toegevoegd
* 10. Fabels toegevoegd
* 1.2. Drug-test toegevoegd

rectaal (aars)

teebo zei:nah, ik vind het nogal negatief eigelijk
mss is dat juist de bedoeling van een gids maar er staat alleen info over wat er allemaal kan mislopen. ik zou er denkek wat meer liefde in steken
maar verder is het een zeer handige en complete gids
![]()

Robdebob zei:Hoe kwam je eigenlijk op het idee om dit te fabriceren?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."