Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips en ervaringen ivm gebruik gezocht

Tips en ervaringen ivm gebruik gezocht

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoow iedereen,

Ik vraag me al af wat jullie tips zijn om bad trips, misselijkheid en vooral onrustigheid weg te krijgen.
Ik bedoel bvb.
* Bol op volle/lege maag pakken
* Bol in stukjes nemen of in 1x.
* Water drinken of frisdrank voor/tijdens/na
* Eten tijdens de trip of net niet.
* Waar bol pakken
* Vitames ofzo voor/na gebruik
*...


Grts
:wave:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wél een bol kan je best nemen op volle maag dat neutraliseer wat.
Ik neem ze meestal op lege maag soms wel smorgens ik kan er goed tegen.

Ga niet snuiven, dit geeft een zeer vieze smaak in je neus.
En het bindmiddel is niet erg gezond.

Pil in stukjes maakt eigenlijk niets uit, meer voor door te slikken = meer de ranzige smaak van mdma in je mond.

Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.

Altijd na het gebruik sta ik lekker vroeg op neem een flinke douche en eet een uitgebreid ontbijt, je voelt je perfect dan.

Niet teveel bijsteken want dan wordt het effect soms niet meer leuk.

Combineer niet met alcohol zonder ervaring soms spoel ik me pillen door met alcohol maar met pillen krijg je uitdroging en alcohol droogt je ook uit. = dubbele kater.

Drink ook water maar niet teveel kan leiden tot overgeven.

Als je een paniekaanval krijgt e.d. hou altijd in je hoofd ; dit is een pilletje binnen een paar uur is dit weg ik kan het wel aan.

Hou nooiit in je hoofd ''misschien moet ik overgeven want dan doe je het''.

Laat altijd je pillen testen er kan Mccp of PMA inzitten. en nog vele meer.

Bedoel je zoiets ?..
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
htweeoo zei:
Wél een bol kan je best nemen op volle maag dat neutraliseer wat.
Ik neem ze meestal op lege maag soms wel smorgens ik kan er goed tegen.

Ga niet snuiven, dit geeft een zeer vieze smaak in je neus.
En het bindmiddel is niet erg gezond.

Pil in stukjes maakt eigenlijk niets uit, meer voor door te slikken = meer de ranzige smaak van mdma in je mond.

Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.

Altijd na het gebruik sta ik lekker vroeg op neem een flinke douche en eet een uitgebreid ontbijt, je voelt je perfect dan.

Niet teveel bijsteken want dan wordt het effect soms niet meer leuk.

Combineer niet met alcohol zonder ervaring soms spoel ik me pillen door met alcohol maar met pillen krijg je uitdroging en alcohol droogt je ook uit. = dubbele kater.

Drink ook water maar niet teveel kan leiden tot overgeven.

Als je een paniekaanval krijgt e.d. hou altijd in je hoofd ; dit is een pilletje binnen een paar uur is dit weg ik kan het wel aan.

Hou nooiit in je hoofd ''misschien moet ik overgeven want dan doe je het''.

Laat altijd je pillen testen er kan Mccp of PMA inzitten. en nog vele meer.

Bedoel je zoiets ?..
Klik om te vergroten...

Jep zoiets merci,
Paar dinges die ik is ga probere waar k geen rekening mee hield.
Dus jij zegt op een volle maag is het het beste?

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Alsof die suikershots zo gezond zijn :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja volle maag is het beste :) sinds je eetlust ook verdwijnt tijdens gebruik dus eet je lang niks
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
ja volle maag is het beste :) sinds je eetlust ook verdwijnt tijdens gebruik dus eet je lang niks
Klik om te vergroten...

Dat verklaart al veel, op nuchtere maag gedaan,
en kkon nimeer slikken door een speekseltekort XD
dan zat ik daar me men lege maag :mrgreen:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jamaar, het is druivensuiker. Is dat dan niet beter? :tongueout:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
neem wat L-tryptophaan voor de uitwerking.
Als je MDMA gebruikt gebruiken je hersens een heleboel serotiene.
Dit middeltje wat je kan kopen bij smartshops en natuurwinkels zorgt ervoor dat daarvan een heleboel wordt aangemaakt waardoor je dus als het uitwerkt heel snel alles weer opgebouwd hebt zodat je je weer lekker voelt.

Je kunt het beschrijven als het deurtje in je hoofd waar jij je zo lekker door voelt :wink:

Ik zorg altijd dat ik wat fruit en een krentebol heb voor als het uitwerkt en soms als het kan een capsule L-Tryptophaan.
Een litertje melk doet ook wonderen hehe :wink:

succes ermee! :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
heeft iemand het ooit eens voor de xtc gebruikt, om extra serotonine te kunnen gebruiken? je begrijpt wel wak bedoel...
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik maakte eerst caps met dat erin plus wat mdma kristallen.
echt gruwelijk gewoon!!!
je hebt van die thai'se goa peeps die van die yellowcaps maken daar zit dat ook in. Als je 1 keer zo'n cap hebt gehad heheh het is elke keer weer net alsof het je eerste pil is!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delirium zei:
htweeoo zei:
Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Alsof die suikershots zo gezond zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

er zit natrium in...houd water vast :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
Delirium zei:
htweeoo zei:
Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Alsof die suikershots zo gezond zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

er zit natrium in...houd water vast :wink:
Klik om te vergroten...

Het zal ook vast wel bevorderend zijn voor sportprestaties ofzo, maar veel suiker is niet bepaald goed voor je gezondheid :)
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
suiker = suiker, maar als je de hele avond nix eet en als een bezetene gaat dansen is suiker echt niet zo ongezond hoor :rolleyes:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soma zei:
Jamaar, het is druivensuiker. Is dat dan niet beter? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Het grootste verschil is dat druivensuiker dextrose bevat,
en dat wordt direct opgenomen. Andere suikers moeten nog eerst afgebroken worden.

Het verschil is dus dat als je veel druivensuiker eet, je makkelijker dik wordt omdat er teveel suiker aanwezig is in je bloed en dat wordt dan omgezet in vetweefsel :tongueout:

Correct me if I'm wrong :mrgreen:

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
PuppiiiEyes zei:
Het verschil is dus dat als je veel druivensuiker eet, je makkelijker dik wordt omdat er teveel suiker aanwezig is in je bloed en dat wordt dan omgezet in vetweefsel :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dus druivensuiker is een dik-maak-middel? :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Delirium zei:
Dus druivensuiker is een dik-maak-middel? :grin:
Klik om te vergroten...

Dextrose(zit in druivensuiker) is een snelle suiker.
Dwz dat je lichaam het niet moet verteren, het wordt direct opgenomen door de dunne darm.

In het bloed:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GLUCOSE -----insuline----> GLYCOGEEN (->VET)
....#........<--glucagon----- #-#-#-#-#-#-#
dit is er om de glucosespiegel constant te houden in het bloed.

Dus als er veel glucose in het bloed is wordt er insuline aangemaakt en dit zet de glucose om in glycogeen. Het glucosegehalte daalt hierdoor.

Glucagon doet net het tegengestelde. Als er te weinig glucose in het bloed is zet het de reserve (glycogeen) om in glucose.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bij druivensuiker heb je een hoger glucosegehalte, want alles komt ineens vrij, dus het gevolg lijkt me wel te voorspellen :mrgreen:

:wave:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
htweeoo zei:
Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

De extra reserve voor sporters.
Soms kun je als sporter best iets extra's gebruiken, je vergt tenslotte
veel van je lichaam. Dat kan met AA Multi Nine: de hypertone dorstlesser
met vruchtensap en 9 essentiële vitamines. Door de toevoeging van extra
suikers krijg je ook nog eens extra energie binnen.

Je dorst wordt zo op een lekkere en verantwoorde manier gelest.


Dit komt van de site van AA-Drink.
Het lijkt me niet slecht om er 1-tje te drinken tijdens het gebruik.
Maar ik weet niet of het zo goed is om alleen AA te drinken

:wave:
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#18
alberthoffman zei:
ik maakte eerst caps met dat erin plus wat mdma kristallen.
echt gruwelijk gewoon!!!
je hebt van die thai'se goa peeps die van die yellowcaps maken daar zit dat ook in. Als je 1 keer zo'n cap hebt gehad heheh het is elke keer weer net alsof het je eerste pil is!!
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd gehoord dat je L-Tryptophaan alleen moet nemen de dagen voor gebruik en de dagen erna. Dus niet op de dag zelve. Heb meerdere malen gelezen (weet bron nu ff niet meer) dat als je L-Tryptophaan en XTC op hetzelfde moment gebruikt dat je dan serotonine-syndroom kan krijgen wat weer zou leiden tot ernstige depressies etc. Iemand die hier meer van weet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
goed zeiken voordat je gaat gebruiken...want pissen lukt ook vaak niet tijdens :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Disco_D zei:
Ik heb altijd gehoord dat je L-Tryptophaan alleen moet nemen de dagen voor gebruik en de dagen erna. Dus niet op de dag zelve. Heb meerdere malen gelezen (weet bron nu ff niet meer) dat als je L-Tryptophaan en XTC op hetzelfde moment gebruikt dat je dan serotonine-syndroom kan krijgen wat weer zou leiden tot ernstige depressies etc. Iemand die hier meer van weet?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of dit volledig klopt.

Op azarius verkopen ze namelijk 'prepare and repair' (after party voedingssupplementen).
Deze moet je zowel voor als na gebruik innemen.
Ze bevatten:
vitamine C, multimineralen, vitamine B50 complex, l-tyrosine en 5-HTP.

Je hebt dan ook nog After-E capsules.
Deze bevatten: Vitamine C, Rozenbottle extract, bioflavanoiden, zetmeel, geharde plantaardige olie, magnesiumstearaat, hydrocellulose, silica, L-tryptofaan, vitamine B6, cellulose, gelatine.
Je zou deze voor het slapengaan moeten gebruiken.(de dag zelf dus)

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."