goed zeiken voordat je gaat gebruiken...want pissen lukt ook vaak niet tijdens :P

htweeoo zei:Wél een bol kan je best nemen op volle maag dat neutraliseer wat.
Ik neem ze meestal op lege maag soms wel smorgens ik kan er goed tegen.
Ga niet snuiven, dit geeft een zeer vieze smaak in je neus.
En het bindmiddel is niet erg gezond.
Pil in stukjes maakt eigenlijk niets uit, meer voor door te slikken = meer de ranzige smaak van mdma in je mond.
Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Altijd na het gebruik sta ik lekker vroeg op neem een flinke douche en eet een uitgebreid ontbijt, je voelt je perfect dan.
Niet teveel bijsteken want dan wordt het effect soms niet meer leuk.
Combineer niet met alcohol zonder ervaring soms spoel ik me pillen door met alcohol maar met pillen krijg je uitdroging en alcohol droogt je ook uit. = dubbele kater.
Drink ook water maar niet teveel kan leiden tot overgeven.
Als je een paniekaanval krijgt e.d. hou altijd in je hoofd ; dit is een pilletje binnen een paar uur is dit weg ik kan het wel aan.
Hou nooiit in je hoofd ''misschien moet ik overgeven want dan doe je het''.
Laat altijd je pillen testen er kan Mccp of PMA inzitten. en nog vele meer.
Bedoel je zoiets ?..

htweeoo zei:Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.

Lauu zei:ja volle maag is het bestesinds je eetlust ook verdwijnt tijdens gebruik dus eet je lang niks

Delirium zei:htweeoo zei:Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Alsof die suikershots zo gezond zijn![]()
Lauu zei:Delirium zei:htweeoo zei:Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.
Alsof die suikershots zo gezond zijn![]()
er zit natrium in...houd water vast![]()

Soma zei:Jamaar, het is druivensuiker. Is dat dan niet beter?![]()

PuppiiiEyes zei:Het verschil is dus dat als je veel druivensuiker eet, je makkelijker dik wordt omdat er teveel suiker aanwezig is in je bloed en dat wordt dan omgezet in vetweefsel![]()
Delirium zei:Dus druivensuiker is een dik-maak-middel?![]()

htweeoo zei:Drink altijd AA drinks voor je gezondheid.

alberthoffman zei:ik maakte eerst caps met dat erin plus wat mdma kristallen.
echt gruwelijk gewoon!!!
je hebt van die thai'se goa peeps die van die yellowcaps maken daar zit dat ook in. Als je 1 keer zo'n cap hebt gehad heheh het is elke keer weer net alsof het je eerste pil is!!
Disco_D zei:Ik heb altijd gehoord dat je L-Tryptophaan alleen moet nemen de dagen voor gebruik en de dagen erna. Dus niet op de dag zelve. Heb meerdere malen gelezen (weet bron nu ff niet meer) dat als je L-Tryptophaan en XTC op hetzelfde moment gebruikt dat je dan serotonine-syndroom kan krijgen wat weer zou leiden tot ernstige depressies etc. Iemand die hier meer van weet?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."